Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 10:11

Een of andere Gerda die knetterhard schreeuwt en schel praat. In de trein en het gaat zelfs door mijn koptelefoon heen. _O-

Heb de muziek maar harder gezet.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 10:15

Dat school nog steeds niet bekend heeft gemaakt wie in welke klas zit, maar de lessen wel vandaag beginnen. Het meest irritante hieraan, is dat ze dit gewoon kunnen maken zonder serieuze gevolgen. Echt schandalig.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-19 10:17

Vanochtend aan 3 meisjes in de trein. Eentje was op date gevraagd door een jongen en had maar ja gezegd terwijl ze eigenlijk niet op date-date wil, en nu gaat ze hem maar aan het lijntje houden en vlak voor de date collega's meevragen om wat mee te drinken. En dan net doen alsof ze miscommunicatie met die jongen heeft gehad. Gewoon eerlijk zijn is heel moeilijk? Arme kerel :')

En aan dat ik zo 3 uur naar mijn mentor moet gaan luisteren in de les. Hele aardige man maar hij is zo langdradig -O-

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 10:43

Alweer een krentenbaard besmetting bij een van mijn kinderen, dochter kwam vanmorgen uit bed met meerdere plekjes in haar gezicht. Nu antibiotica kuur gehad.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 11:06

Dat ik mijn lessenrooster net zie. Volgende week donderdag eerste echte les van 8:30 tot 19:30. Echt geweldig. :')

Het is dat ik de lessen en de leerkrachten nog niet gezien heb, maar als het altijd zo laat gaat zijn ga ik gewoon naar huis hoor. 8)7

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 11:10

Dat er van de week in de buurt een ruzie was die uit de hand liep, raam werd kapot geslagen of gegooid ofzo. Politie erbij, en alles.

& dat ik net lees dat we iemand is doodgestoken op t metrostation in de buurt waar ik gemiddeld 3x in de week moet overstappen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-19 11:12

DezeNaam schreef:
Dat ik mijn lessenrooster net zie. Volgende week donderdag eerste echte les van 8:30 tot 19:30. Echt geweldig. :')

Het is dat ik de lessen en de leerkrachten nog niet gezien heb, maar als het altijd zo laat gaat zijn ga ik gewoon naar huis hoor. 8)7

Bijzonder dat scholen nog steeds denken dat dit een effectieve lesmethode is. Ik zit van 08.45 tot 16.25 (inmiddels waarschijnlijk een uur korter omdat mijn coach met lessen geschoven heeft, want die begrijpt blijkbaar wél hoe belastend een aantal uur achter elkaar les is) en dat is al best pittig. Laat staan dat je 11 uur op school zit. Dan neem je toch de tweede helft van de dag niks meer op lijkt me?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 11:20

Dat er blijkbaar ineens wel iets aan mijn voortuin gedaan wordt door de gemeente, (jippieee daarover!) maar dat ik van niets weet en dat er nu voor mijn raam, of nou tegen mijn raam, vanaf de muur meteen dus, luidruchtige stratenmakers bezig zijn. >;) Gosh, alsof het werk nog niet genoeg herrie geeft, blèren deze heren nogal.
(maar nogmaals jippieee *\o/* dat ze met mijn voortuin bezig zijn!)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 11:30

Aan mezelf, heb het zo koud en ben zo moe, sta gewoon elk moment van de dag op huilen :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 11:50

SindyKaya schreef:
Aan mezelf, heb het zo koud en ben zo moe, sta gewoon elk moment van de dag op huilen :(

:(:)

Aan dat ik nu niet meer met mijn auto durf te rijden na wat gisteren gebeurt is. Ben bang dat er meer kapot is dan 2 velgen en lekke band. Morgen auto wegbrengen in ieder geval. :=
En word doodmoe van mezelf en het gehoest. -O-

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 13:17

xPabloBokt schreef:
DezeNaam schreef:

Bijzonder dat scholen nog steeds denken dat dit een effectieve lesmethode is. Ik zit van 08.45 tot 16.25 (inmiddels waarschijnlijk een uur korter omdat mijn coach met lessen geschoven heeft, want die begrijpt blijkbaar wél hoe belastend een aantal uur achter elkaar les is) en dat is al best pittig. Laat staan dat je 11 uur op school zit. Dan neem je toch de tweede helft van de dag niks meer op lijkt me?

Ja het is echt vreemd... Zitten wij ook nog eens op een sociale school, eerder richting de psychologie enzo. :')
Maar onze leerkracht van levensontwikkeling was hier ooit eens over aan het klagen van; 'ja maar we kunnen jullie toch moeilijk later laten beginnen (rond 9-10u in plaats van zo vroeg) om jullie dan pas tegen de avond te laten eindigen?'
Ook al zei ze dus dat het bewezen is dat het veel beter is om later te beginnen. (Moet dan ook zeggen dat ik niet meer naar de lessen van die vrouw gegaan ben. Zij gaf ook iedere keer maar 5 minuten pauze in plaats van 10-15. Soms was de deur zelfs al dicht voordat er vijf minuten om waren. 8)7 )

Want nu in het eerste semester hebben we nog geen stage, volgend semester wel. Dan hebben we drie dagen stage en twee dagen les geloof ik. En die twee dagen staan dus gewoon vol... Kijk er echt niet naar uit. :')

En van die ene dag waar we zo lang les hebben dus... We hebben woensdag en maandag geen les. Ze hadden het gerust kunnen verdelen maar nope, gooi het gewoon ff allemaal op een hoop joh. _O-
We krijgen wel een uur middagpauze en om half vijf nog eens een uur pauze, maar ik moet echt gewoon naar huis kunnen om mijn hoofd te legen. :n

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 13:38

Dat ik mijn ontplofte rommelkamer moet opruimen maar er totaal geen zin in heb omdat het zo'n enorme berg is.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 13:39

Dat ik net een filmpje op FB zag van een jongedame die een kat in de sloot gooit. Ik ben niet agressief of geweldadig, maar hier gingen mijn handen wel van jeuken _-:(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-19 13:39

Ja ik merk dat nu ook echt. Ik moet als ik om 08.45 begin om 07.00 in de bus zitten. En ik ben nu al mentaal als een plumpudding in elkaar gezakt. Mijn lijf vind zo vroeg op ook gewoon niks, heb de hele dag buikpijn en een opgeblazen gevoel als ik eerder dan 9 uur uit bed moet. Vreselijk is dat. En ik zit pas bij mijn op een na laatste les.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 13:56

Wat een gigantisch tegenvallend bezoek bij de kliniek … hoe kwetsend kunnen mensen zijn zeg .. 'Ja 7 maanden pijn is voor jou veel maar voor ons valt dat wel mee' o.a. …..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-19 13:59

xDenies schreef:
Wat een gigantisch tegenvallend bezoek bij de kliniek … hoe kwetsend kunnen mensen zijn zeg .. 'Ja 7 maanden pijn is voor jou veel maar voor ons valt dat wel mee' o.a. …..

Nou daar ben je dan ook mooi klaar mee -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 14:11

Klasgenoot op de uni die in comic sans werkt. ;(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 14:23

Na een jaar hoop je toch dat de administratie alles op orde heeft. Helaas... het is nog net zo rampzalig als voorheen. #jehebtmaareentaak

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 14:25

xDenies schreef:

Weet hoe dit voelt. Toen we 7 weken geleden te horen kregen dat mijn moeder een hersentumor heeft, lieten de scans zien, kregen te horen dat dit een uitzaaiing was en de kanker dus ergens anders zat.. prognose was slecht.

Dus een half uur later komt de neuroloog binnen, haar assistent had het ons dus verteld: ‘Nou, jullie hebben het nieuws inmiddels kunnen laten bezinken..’

Uhm, mijn moeder gaat dood, dat is niet in een half uurtje bezonken -O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 14:26

MarlindeRooz schreef:
Klasgenoot op de uni die in comic sans werkt. ;(

Ik vind dit nog erger dan dat tandenborstel verhaal.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 14:29

xDenies schreef:

:(:) :(:)

-O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 14:31

Marocje schreef:
xDenies schreef:

Weet hoe dit voelt. Toen we 7 weken geleden te horen kregen dat mijn moeder een hersentumor heeft, lieten de scans zien, kregen te horen dat dit een uitzaaiing was en de kanker dus ergens anders zat.. prognose was slecht.

Dus een half uur later komt de neuroloog binnen, haar assistent had het ons dus verteld: ‘Nou, jullie hebben het nieuws inmiddels kunnen laten bezinken..’

Uhm, mijn moeder gaat dood, dat is niet in een half uurtje bezonken -O-

Wauw … wtf … Lekker onpersoonlijk.
Ik kreeg ook van die gigantisch vage opmerkingen. 'Ja gezien je gewicht ben je gevoelig voor chronisch pijn'. 'Denk je dat wij een toverstaf hebben?'. Toen vroeg ze hoe ik woonde, dus ik geef aan gelukkig nog thuis omdat afwassen en stofzuigen dingen zijn die ik gewoon niet kan, 'Nou hoezo is dat gelukkig? het is niet gezond om zo lang thuis te wonen hoor'. En toen vroeg ze of ik een vader had, nee die is overleden, 'Ooh dat is ook kort' (hoelang we hem gekend hebben). Nou wtf ben je mee bezig truus.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-19 14:40

Klacht indienen Denies, wel meteen. Echt ongelooflijk grof en slecht voor een zorgverlener.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 14:41

Collega die zich om kwart over 12 ziek meld.....

En hij had om 1 uur moeten werken. Dus ehh jaa ik mag een rondje meer rijden(ik had ook nee kunnen zeggen maarja)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 14:42

xPabloBokt schreef:
Klacht indienen Denies, wel meteen. Echt ongelooflijk grof en slecht voor een zorgverlener.

Ja al mee bezig, maarja … ik ben nog steeds niet verder qua het oplossen van mijn pijn :( En ze hadden het maar over 'mijn zaak', want ja als jij hier nu zonder pijn de deur uitwandelt ben jij jouw zaak kwijt. Huh wtf? Het doel is toch verdeurie dat ik weer fatsoenlijk zonder pijn kan leven |( |( |(