Heb de muziek maar harder gezet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DezeNaam schreef:Dat ik mijn lessenrooster net zie. Volgende week donderdag eerste echte les van 8:30 tot 19:30. Echt geweldig.![]()
Het is dat ik de lessen en de leerkrachten nog niet gezien heb, maar als het altijd zo laat gaat zijn ga ik gewoon naar huis hoor.
SindyKaya schreef:Aan mezelf, heb het zo koud en ben zo moe, sta gewoon elk moment van de dag op huilen
xPabloBokt schreef:DezeNaam schreef:Dat ik mijn lessenrooster net zie. Volgende week donderdag eerste echte les van 8:30 tot 19:30. Echt geweldig.![]()
Het is dat ik de lessen en de leerkrachten nog niet gezien heb, maar als het altijd zo laat gaat zijn ga ik gewoon naar huis hoor.
Bijzonder dat scholen nog steeds denken dat dit een effectieve lesmethode is. Ik zit van 08.45 tot 16.25 (inmiddels waarschijnlijk een uur korter omdat mijn coach met lessen geschoven heeft, want die begrijpt blijkbaar wél hoe belastend een aantal uur achter elkaar les is) en dat is al best pittig. Laat staan dat je 11 uur op school zit. Dan neem je toch de tweede helft van de dag niks meer op lijkt me?
xDenies schreef:Wat een gigantisch tegenvallend bezoek bij de kliniek … hoe kwetsend kunnen mensen zijn zeg .. 'Ja 7 maanden pijn is voor jou veel maar voor ons valt dat wel mee' o.a. …..
Marocje schreef:xDenies schreef:Wat een gigantisch tegenvallend bezoek bij de kliniek … hoe kwetsend kunnen mensen zijn zeg .. 'Ja 7 maanden pijn is voor jou veel maar voor ons valt dat wel mee' o.a. …..
Weet hoe dit voelt. Toen we 7 weken geleden te horen kregen dat mijn moeder een hersentumor heeft, lieten de scans zien, kregen te horen dat dit een uitzaaiing was en de kanker dus ergens anders zat.. prognose was slecht.
Dus een half uur later komt de neuroloog binnen, haar assistent had het ons dus verteld: ‘Nou, jullie hebben het nieuws inmiddels kunnen laten bezinken..’
Uhm, mijn moeder gaat dood, dat is niet in een half uurtje bezonken
xPabloBokt schreef:Klacht indienen Denies, wel meteen. Echt ongelooflijk grof en slecht voor een zorgverlener.