Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Karlijn schreef:Bestaat er een app voor beginnen met hardloop-schema's met gesproken ondersteuning (NL/ENG), evt GPS tracker, waarbij je geen Premium account hoeft aan te maken om van couch potato naar 5K te kunnen rennen in een x aantal weken?
Zeg maar wat vroeger de MP3 Start to Run met Vlaamse Evy was, maar dan in app vorm
Steeph schreef:_Karlijn schreef:Bestaat er een app voor beginnen met hardloop-schema's met gesproken ondersteuning (NL/ENG), evt GPS tracker, waarbij je geen Premium account hoeft aan te maken om van couch potato naar 5K te kunnen rennen in een x aantal weken?
Zeg maar wat vroeger de MP3 Start to Run met Vlaamse Evy was, maar dan in app vorm
"5K Runner", van 22Fitness!
_Karlijn schreef:Bestaat er een app voor beginnen met hardloop-schema's met gesproken ondersteuning (NL/ENG), evt GPS tracker, waarbij je geen Premium account hoeft aan te maken om van couch potato naar 5K te kunnen rennen in een x aantal weken?
_Penotti schreef:Elke herder heeft zijn eigen commando's en zelfs per hond apart. Zodat hij 1 hond kan aansturen.
Tenminste volgens de herder die ooit een demonstratie gaf.
_Karlijn schreef:Oud stalgenoot was vrijwillige schaapherder, zij had zelfs bepaalde fluittonen als commando voor haar honden.
deksel schreef:Wat is de reden dat sommige (kleding/schoenen)winkels hun muziek echt keihard hebben staan? Ik ben oprecht benieuwd of hier misschien een of andere strategie achter zit, want ik kan geen enkele reden bedenken in positieve zin...
Er zijn geen klanten die een winkel uitkiezen op welke winkel zijn muziek het hardste heeft staan, toch?
Emmaa_ schreef:Ik mijd de dichtstbijzijnde supermarkt hier omdat de muziek daar altijd veel te hard staat en ik daar echt niet tegen kan. Lijkt me niet helemaal de insteek dat ze mensen die last hebben van sensory overload door geluid/licht zo dus juist weren. Ik vind het gruwelijk, maar durf er ook niet echt wat van te zeggen.deksel schreef:Wat is de reden dat sommige (kleding/schoenen)winkels hun muziek echt keihard hebben staan? Ik ben oprecht benieuwd of hier misschien een of andere strategie achter zit, want ik kan geen enkele reden bedenken in positieve zin...
Er zijn geen klanten die een winkel uitkiezen op welke winkel zijn muziek het hardste heeft staan, toch?
Ik heb wel eens gelezen dat dat (en hele specifieke geuren, zoals bij Abercrombie en Fitch, maar ook heel weinig lampen waardoor het donker is) een soort sensory overload kunnen veroorzaken waardoor mensen sneller geneigd zijn maar gewoon het eerste beste van het rek te grissen en af te rekenen.
Mand schreef:Giolli schreef:Waarom zijn er rellen in de Schilderswijk, waar gaat dat over?
Over racistisch politiegeweld/etnisch profileren. Ook in Kanaleneiland in Utrecht