[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 12:31

Amira_ schreef:
Seleentj schreef:
Iemand Danny op de straat gezien met die pedofielen ? Vond ik ook wel luguber, de manier hoe hun tegen de wereld aankijken..

Dat vond ik ook inderdaad, hoe kun je zo denken :x

En het zelf nog de normaalste zaak van de wereld vinden ook..

rockwitch

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 12:35

Denken dat een kind van 3 hetzelfde kan beslissen over sex met zo'n viespeuk als of het een ijsje wil of naar de speeltuin wil. Sorry hoor maar alsjeblieft sluit die kerel ergens op en gooi de sleutel weg.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 12:58

rockwitch schreef:
Denken dat een kind van 3 hetzelfde kan beslissen over sex met zo'n viespeuk als of het een ijsje wil of naar de speeltuin wil. Sorry hoor maar alsjeblieft sluit die kerel ergens op en gooi de sleutel weg.

Ik denk dat ook bij weldenkende volwassenen bij die kerels het antwoord NEE zou zijn

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 12:59

rockwitch schreef:

Nou en de 2de persoon die aan bod kwam "Ik ben er maar voor 3 veroordeeld"
Echt mijn haren schoten overeind... Dat dit überhaupt mag in NL.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 13:01

Seleentj schreef:
rockwitch schreef:

Nou en de 2de persoon die aan bod kwam "Ik ben er maar voor 3 veroordeeld"
Echt mijn haren schoten overeind... Dat dit überhaupt mag in NL.

Ja echt walgelijk, dat die man nog vrij in zijn huis zit

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 13:14

Ik heb het verder niet gekeken, ik heb zelf 2 van die apies rondlopen van 5 en bijna 3 en het is een van mijn grootste nachtmerries dat zij ooit in de klauwen van zo'n viespeuk vallen. Ik weet dat voor eigen rechter spelen niet mag, maar ik weet wel dat er dan meerdere familieleden graag even een 'gesprekje' zouden willen aangaan met die persoon.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 14:04

Ik heb die ene gezien met dat stukje over 2 of 3 jarige en dat speeltuin of ijsje.. wat een gestoorde.

Mag hopen dat hij nooit echt daadwerkelijk een kind pakt. En het bij gedachten houd. ( gesloten inrichting was beter)

Denk dat die ook wel bedreigd word en niet veilig over straat kan met zo'n idiote mening op tv . Ook gewoon herkenbaar..

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 14:15

Christiene schreef:
Ik heb die ene gezien met dat stukje over 2 of 3 jarige en dat speeltuin of ijsje.. wat een gestoorde.

Mag hopen dat hij nooit echt daadwerkelijk een kind pakt. En het bij gedachten houd. ( gesloten inrichting was beter)

Denk dat die ook wel bedreigd word en niet veilig over straat kan met zo'n idiote mening op tv . Ook gewoon herkenbaar..

Dat laatste zeker, was vanmorgen al in het nieuws :=

https://nos.nl/artikel/2322976-opstootj ... oseks.html

Ik vind het echt bizar hoe je kunt denken dat een 4-jarige zelf wel kan kiezen of hij dat wil of niet, zelfde keuze als naar de speeltuin gaan...

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 14:30

Die gast is echt ziek in z'n hoofd :n
Je zult maar de ouders van zo'n figuur zijn. Heb je zo je best gedaan om je kind met goede waarden en normen op te voeden en dan krijg je dit...Arme mensen..

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 15:53

Noisy schreef:
Die gast is echt ziek in z'n hoofd :n
Je zult maar de ouders van zo'n figuur zijn. Heb je zo je best gedaan om je kind met goede waarden en normen op te voeden en dan krijg je dit...Arme mensen..

Bij de tweede die aan het woord kwam , zat moeder gok ik gewoon ook in beeld.
Wel onherkenbaar... maar ze was er gewoon bij en zat te haken of iets

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 20:25

Ik vind veel lugubere dingen interessant. Dit ook.

Wat gaat er in zo iemand om? Waarom legt de ene de leeftijd bij 4 jaar, en een ander bij 10? Ben echt benieuwd of daar op een hersenscan wat anders te zien is dan bij mensen die deze voorkeur niet hebben.

Uitgaande van dat hij de waarheid spreekt, lijkt het me enorm zwaar om met deze drang rond te lopen en er niet aan toe te geven. Echt een levenslange strijd.

In december nog een stuk zitten kijken over besnijdenissen en safe houses. Gevluchte meisjes etc. Een vrouw met clitoris is minder waard dan een zonder. En dat ergens tussendoor de 10 en 12, midden in een veld. En dan in een parade met een straal bloed langs je benen en zonder pijnstilling naar huis. En dan van die oma’s die zeggen dat het allemaal wel mee valt en dat er tegenwoordig heel weinig wordt weggehaald.... :r

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 21:56

Volgens mij (and please don't scorn me if im wrong...) heeft de sexuele voorkeur voor jonge kinderen te maken met het feit dat alles nog plat en glad is (dus geen haar en geen borsten). Het percentage van homo's onder de pedofielen is ook relatief hoog meen ik. Ik heb niks tegen homo's, absoluut niet, maar er lijkt daar in sommige gevallen toch iets fout te gaan of te escaleren.
Daarnaast zijn jonge kinderen weerloos en kunnen vaak geen nee zeggen. Doen ze dat wel dan zijn ze makkelijk te overmeesteren. Dus het lijkt ook een zekere machtspositie te zijn. Dikke kans dat veel van deze mannen issues hebben met dominantie, autoriteiten, ouders enzovoorts, zelf de controle niet kunnen pakken en dus uiteindelijk een voorkeur ontwikkelen voor kinderen.
Maw dus eigenlijk een optelsommetje.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 22:33

Ik weet niet, ik denk dat er veel verschillende soorten pedofielen zijn. De één houdt van een superjonge leeftijd, de ander weer van kinderen rond de 8 à 10 jaar, sommigen zelfs baby's en natuurlijk zijn ze allemaal nog "glad, zacht en onaangeroerd".
Om zo over kinderen te praten vind ik al tenenkrommend eigenlijk :r

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 22:41

Ik denk dat het niet met glad en smooth te maken heeft. Maar met totale dominatie. Het kicken op pure overmacht. Pedoseksuele willen een kind, iemand die nog geen macht heeft en totaal te gromen is. Een tiener word al lastiger. Een volwassene is gelijkwaardig in kracht en denken wat er voor zorgt dat de pedo zijn macht minder of totaal niet kan beoefenen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 22:52

Stille meelezer hier, maar kunnen we het alsjeblieft niet hebben over homo's en pedo's in dezelfde context? Danku :roll:

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 23:59

Foaly schreef:
Stille meelezer hier, maar kunnen we het alsjeblieft niet hebben over homo's en pedo's in dezelfde context? Danku :roll:

Ik denk dat jij het verkeerd leest.

AilillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 00:12

Dat denk ik niet :n

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 01:21

Bij het begin van dit topic vroeg ik me al af wanneer de eerste vergelijkingen met LGBT mensen zouden komen. We hebben er alleszins niet lang op moeten wachten dus, geweldig toch. :+

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 02:00

Ik heb homovrienden hoor, dus maak jullie niet druk ;). Tis gewoon een gegeven dat het percentage relatief hoog is, tot 20 keer zo hoog zelfs, er zijn studies naar gedaan om precies de vraag die Luxorvalkje stelt. En het blijkt dus dat pedofiele mannen relatief vaak op jongetjes vallen in vergelijking met de niet-pedofiele populatie. Dus nogmaals, ik heb het over pedofielen die ook homo zijn, ik trek nergens een vergelijking die iemand hier tegen het zere been zou moeten stoten.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 02:12

Totaal onbelangrijk of je homovrienden hebt of niet. Hetzelfde verhaal als iemand die het excuus 'maar ik heb vrienden van andere afkomst' gebruikt wanneer die persoon een terechtwijzing krijgt op racistische praat.

Imo, zijn pedofielen wat mij betreft niet eens hetero- of homoseksueel. Ze zijn aangetrokken tot kinderen, die nog geen secundaire geslachtskenmerken hebben, niet kunnen instemmen (of na kunnen denken over de gevolgen). Er is geen gelijkwaardige relatie, in tegenstelling tot bij een hetero- of homoseksuele relatie. Dus nee, die persoon is niet homoseksueel maar simpelweg een pedofiel.

Dat jij nog zegt dat er 'iets lijkt te escaleren' zegt genoeg. Wat wil je daar dan mee zeggen? Dat iemand die homoseksueel is plots om kan slaan in een pedoseksueel? Dat men op moet letten met homoseksuelen? Die zin is compleet nutteloos en irrelevant. Je mag dan wel 'homovrienden' hebben, maar echt begrip en/of inlevingsvermogen kan ik niet echt in je post vinden. Dan had je die ene zin ook wel achterwegen gelaten. (Al gaat het zeker niet om die ene zin. :+ )

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 03:11

Als je het zo wilt opvatten vind ik het prima. Ik heb mijn punt gemaakt en voel me niet genoodzaakt om er verder op in te gaan of mezelf te verdedigen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 05:38

Deze discussie is al in een ander topic ruim aanwezig. Gezien het begrijpelijk veel emoties met zich meebrengt is het denk ik beter de discussie daar te houden ?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 10:10

Xyris schreef:
Ik heb homovrienden hoor, dus maak jullie niet druk ;). Tis gewoon een gegeven dat het percentage relatief hoog is, tot 20 keer zo hoog zelfs, er zijn studies naar gedaan om precies de vraag die Luxorvalkje stelt. En het blijkt dus dat pedofiele mannen relatief vaak op jongetjes vallen in vergelijking met de niet-pedofiele populatie. Dus nogmaals, ik heb het over pedofielen die ook homo zijn, ik trek nergens een vergelijking die iemand hier tegen het zere been zou moeten stoten.

Waar is die studie dan die uitwijst dat het een gegeven is? Onderbouw je gegeven dan.

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 10:36

Silly1972 schreef:
Xyris schreef:

Waar is die studie dan die uitwijst dat het een gegeven is? Onderbouw je gegeven dan.

Waarom gaat iedereen gelijk in de aanval?
Dit wat Xyris zegt viel mij ook al op. ze zegt toch niet dat alle homo's pedofiel zijn?
ze zegt toch dat de pedofielen die in het openbaar ervoor uit komen toch vaak op jongetjes vallen en niet op meisjes...

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 10:38

Aanval? Ik vraag alleen om de onderbouwing is dat aanvallen? :?