[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:40

Gefeliciteerd Marco! Nou ja, waarom zou je er ook langer mee rondlopen als ze nu al af is ;)

Vandaag was ik lekker naar de bios, Endgame kijken. Zit ik natuurlijk voor de enige 2 koters in die zaal, jongens van zo'n 12 jaar oud. De godganse film overleggen wie wie was, en wat er gebeurde. Jemig, zorg dat je up to date bent voor je naar de bios gaat aub. En ook niet fluisteren, maar 'zachtjes hardop'. Echt, leer je bek eens houden tijdens de film! _-:(
Ik wilde toen ik ging zitten al wat zeggen, want ze zaten met hun poten op de rugleuning voor zich, maar 1 boze blik loste dat al op. De mensen achter ze hebben ze wel 1 of 2x aangesproken, toen werd het hardop praten wel wat zachter.

Ugh -O- Ok, frustratie uit. Ik moet echt wat assertiever worden, want het heeft wel degelijk mijn bios-ervaring aangetast.

Urbanus

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:43

Was er geen kliknummer?

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:49

Jawel, ik heb er ook wel even aan gedacht, maar het ging net op zo'n manier dat waarschijnlijk alleen ik en de mensen achter ze er last van hadden. En zoals ik al zei, ik moet wat assertiever worden, ik pik eigenlijk teveel. Het is ook niet zo dat ik de film niet kon volgen, maar het was gewoon irritant. Zo kijk je thuis een film, maar niet in de bios.

Heeft iemand weleens zo'n kliknummer gebruikt? Wat doen ze dan? Ik zag namelijk voor me dat ze dan met een lampje op zoek gaan naar de veroorzakers, en dat lijkt me meer storend dan wat die jongens deden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:53

Nee, ik neem dropjes mee om op irritante mensen te schieten. Veel effectiever.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:53

Of naja, mensen meer eigenlijk.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:58

MarcoBorsato schreef:
Of naja, mensen meer eigenlijk.

En eigenlijk zijn het konijnenkeutels?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 23:09

Met herpes besmette konijnenkeutels.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 23:29

Kliknummer? :')

Had van de week iemand voor me in de bios die de HELE film op d'r telefoon zat :=

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 23:37

Oh ik had het ook bij Endgame, het stel achter me zat half te batsen (duidelijk hoorbaar gelebber en heel veel getrap tegen de stoel) maar we waren in Antwerpen en dat sms nummer werkt dus niet vanaf een NL telefoon -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 23:55

Snap niet wat mensen dan in de bios doen als ze alleen maar anderen irriteren. Zaten pas bij Omniversum waar een kind steeds tegen mijn schoonpa zijn stoel zat te trappen. Zou me rot schamen als moeder maar nee hoor, toen mn schoonvader netjes vroeg of ze stil wilde zitten kreeg ie van moeke commentaar. Want haar wolkje kon niet eens bij zijn stoel :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 00:53

Kliknummer :') , wat een uitvinding . Heb geen geduld om in de bios voor mij uit te staren en ben er al jaren niet geweest :+

Heb wel gewone konijnenkeutels , grote konijnen dus xl keutels

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 05:47

Rebecca schreef:
Kliknummer :') , wat een uitvinding . Heb geen geduld om in de bios voor mij uit te staren en ben er al jaren niet geweest :+

Heb wel gewone konijnenkeutels , grote konijnen dus xl keutels

Het is ideaal want je rapporteert mensen zonder dat je ze moet confronteren.

Heb je ook herpes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 07:49

Relaxed schreef:
We hebben nog wel een beetje gezond verstand en empathie in ons toch? ;) Is gewoon superspannend en heftig als je baby 3 mnd te vroeg komt. Dichtbij meegemaakt met vrienden van ex. Tweeling met 26 wk geboren, enorm heftig.. Het meisje was 800 gram, paste gewoon in je hand..

Volgens mij interpreteer je mijn reactie een beetje verkeerd. Ik was zelf overigens ook veel te vroeg. Ken de bijhorende ellende verhalen van mn ouders. Ik was ook nog eens kwijtgeraakt door alle spoed :')

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 08:20

Ben je dan ook nog verwisseld, idinn? :+

JokeRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 08:37

Zalig topic dit...

Woensdag met 2 van hun neven, hun vriendinnen en de kids op stap geweest.
Viel eigenlijk supergoed mee. Het was zelfs een fijne dag. Normaal gezien doe ik never ever ever een activiteit waar kinderen bij betrokken zijn, om eerlijk te zijn zie ik de laatste 6 jaar alleen soms het dochtertje van mijn ene neef.

Maar het was wel ff schrikken toen haar tand er ineens uitviel! Ik was dat dus helemaal vergeten dat dat een normale gebeurtenis is bij kinderen. Ik sloeg ff helemaal in paniek bij al dat bloed en begon al uit te rekenen waar de dichtstbijzijnde spoeddienst was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 10:18

Hilli schreef:
Ben je dan ook nog verwisseld, [***]? :+

Volgens m'n ma helaas niet _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 10:19

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 10:55

Die reacties ook :') Wat een LIEF kind O:)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 11:49

Voor mij zien alle pasgeboren babys er idd zo uit := Werkelijk nog nooit 1 gezien die het aangluren waard is.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 12:40

Ooit, na de zoveelste keizersnede in de nachtdienst, tijdens het tosti-momentje (op ok bestaan rare eetgewoontes om 4 uur in de nacht) verzuchtte een gynaecoloog: ‘ik heb zelden een knappe baby gezien, je hoopt maar dat het ooit goedkomt’. :') . Het was een man naar mijn hart. Hij had ook een hekel aan bevallingen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 12:51

En die zet er nogal wat op de wereld :+

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 13:31

maaikemuis schreef:
Ooit, na de zoveelste keizersnede in de nachtdienst, tijdens het tosti-momentje (op ok bestaan rare eetgewoontes om 4 uur in de nacht) verzuchtte een gynaecoloog: ‘ik heb zelden een knappe baby gezien, je hoopt maar dat het ooit goedkomt’. :') . Het was een man naar mijn hart. Hij had ook een hekel aan bevallingen.

En dat terwijl keizersnedekindjes juist knapper zijn dan kinderen die op de normale manier zijn geboren. Heb ik me laten vertellen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 13:41

Knapper maakt nog niet knap hè. :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 13:52

Tiggs schreef:
maaikemuis schreef:

En dat terwijl keizersnedekindjes juist knapper zijn dan kinderen die op de normale manier zijn geboren. Heb ik me laten vertellen.

Die zijn in ieder geval niet zo verfrommeld :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 14:40

Tiggs schreef:
maaikemuis schreef:

Nope, nog steeds lelijk :D