Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

srsW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 10:48

DanielleB schreef:
Alja schreef:
Zou ik ook zeker niet doen, vaak is er een andere intentie dan gezellig kletsen :+

Kletsen - L :')

:')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 10:50

DanielleB schreef:
Alja schreef:
Zou ik ook zeker niet doen, vaak is er een andere intentie dan gezellig kletsen :+

Kletsen - L :')

haha :')
Nee zou ik ook niet doen! Tenzij het ook jouw intentie is

Mlt94

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 10:53

Hahah! Ja dat dus, nee daar heb ik dus ook niet meteen interesse in...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 10:54

Ik zou gewoon zeggen dat je de eerste keer alleen int openbaar wil afspreken, wil die dat niet dan weet je gelijk hoe t zit :)

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:07

Dat heb ik idd voorgesteld en hij reageerde niet heel enthousiast dus ik denk dat ik dan idd genoeg weet.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:11

Ik zei laatst ook tegen iemand dat ik niet gelijk thuis wou afspreken.
Zei hij terug, dus jij bent zo n wijf die behoord tot de moeilijke en zeikcategorie die niks spontaans wil :+

Ok bedankt, ik ken mn plek weer:+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:12

Alja schreef:
Zei hij terug, dus jij bent zo n wijf die behoord tot de moeilijke en zeikcategorie die niks spontaans wil :+

Nouja zeg haha! Wat een malloot.

Ik heb overigens wel een paar keer een 1e date thuis gehad bij mij, en 1 keer bij een ander. Was zonder die intenties overigens. En deed het alleen als het echt wel heel goed allemaal voelde of al langer goed contact. Zou het nu niet heel snel meer doen eigenlijk ondanks dat het altijd goed gegaan is, je moet net de verkeerde treffen.. ik vind bij mij thuis wel altijd lekker, lekker in m'n vertrouwde omgeving :)

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:20

Alja schreef:

Serieus?! Weet je iig wat voor jongen het is, niet de moeite waard!

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:24

Alja schreef:

Match opheffen en voort! Wat een zeikerd
Ik spreek ook nooit af bij iemand thuis als eerste date, om mezelf toch ergens te beschermen. Ik laat ze me ook nooit ophalen bij mij thuis de eerste keer.

Pfff, de skireis ex-tinderjongen waarmee ik zondag een heel leuke dag heb gehad (en 2 nachten ben blijven slapen) was maandag heel enthousiast via app, gisteren daarentegen heb ik hem amper gehoord en hij is wel vaak online. Telkens als we dichter bij elkaar komen doet hij weer een stap achteruit. En ondertussen kennen we elkaar al 7 maanden... Zo frustrerend! Ik heb echt eventjes helemaal genoeg van de mannen. :(

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:26

Wauw, wat een mafkees. Er zitten ook zoveel mongolen op Tinder |(

Ik heb wel een keer bij mij thuis afgesproken de eerste keer. Maar dat was met een vent die nog geen mug dood zou slaan :') Dooie vent.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:30

Florence, is dat diegene met bindingsangst?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:37

Florence, je weet dat hij niks wil vanwege bindingsangst (banketstaaf, dan vindt hij je gewoon niet leuk genoeg) en dan ga je toch tegen beter weten in weer met hem afspreken. Dan weet je toch dat het zo gaat? Vind beetje vreemd om dan te gaan roepen dat je helemaal genoeg hebt van de mannen. Wat kunnen die andere mannen eraan doen dat jij steeds naar deze terug gaat die niks wil. :D

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 12:35

Klopt, Jidau en Danielle, ik neem gewoon eventjes afstand van tinder, dates en mannen. Ik heb geen zin om er nog energie in te steken en dan weer een tegenvaller te hebben. Het vraagt mentaal ook zoveel energie, je loopt er de hele tijd aan te denken en alles wat ze zeggen of doen te analyseren. Dan maar een tijdje dates met mijn vriendinnen :Y)

Ik blijf wel gewoon gezellig meelezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 12:56

Als je elkaar al 7 maanden kent moet je ondertussen echt niks meer verwachten van zo'n gozer. Of je vindt het gezellig om dingen te doen samen en that's it. En als je meer wil dan dat, moet je het afkappen want dat zal er niet in gaan zitten.

Of hij heeft daadwerkelijk bindingsangst of hij vindt je domweg gewoon super gezellig maar niet leuk genoeg om een relatie mee te hebben.

Lekker met je vriendinnen gaan daten dus :+

Omg idioten soms. Ik vind niet meer dan logisch dat je niet thuis afspreekt op de eerste date. Ken er wel zat die gewoon de vent naar haar thuis laten komen hoor. En dan vreemd vinden als die het bed in willen duiken :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:03

florence123 inderdaad zonde van je energie, maar wel lastig als hij evengoed ook contact blijft houden maar verder niks wil..

Ik ben aan het appen met een kerel van 32, allemaal heel gezellig. Ik vroeg of hij lange relatie heeft gehad, is zijn laatste relatie net 1,5 week uit (vind ik wel heeeeeul kort maar goed ik zat ook na 2 dagen op tinder dus mag niet oordelen _O- ), die relatie heeft bijna 1 jaar geduurd en dat was zijn 1e relatie. Ik krijg altijd twijfels als iemand op die leeftijd maar 1 relatie van net 1 jaar heeft gehad... hebben jullie dat ook?

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:08

En daarom hou ik van jullie Nederlanders, jullie zeggen altijd rechtuit waar het op staat, en dat had ik nog eens nodig _/-\o_

Klopt Anne! ik vind dat zeer verdacht, daar is sowieso iets mis mee :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:13

Hmm nee krijg er niet gelijk een raar idee bij ofzo. Misschien had hij gewoon nooit zin in een vrouw in zijn leven? Of is hij wereldreiziger geweest, weet jij veel?

Ik zat binnen 5 dagen nadat mijn relatie uit was (mijn eerste relatie en duurde 3,5 jaar) al op date dus ik mag niks zeggen denk ik... soms lopen die dingen gewoon zo.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:19

Ik knap er ook niet direct op af maar het zet me een beetje aan het denken haha.. maar er kunnen zoveel redenen voor zijn natuurlijk. Hij wil graag afspreken, maar ik wil sowieso dit weekend afwachten in de stille hoop dat mijn laatste date toch nog in de lucht komt :x

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:21

Ik vind het ook raar als ze die leeftijd hebben en maar 1 relatie hebben gehad die zo kort heeft geduurd..

Denk dan bij voorbaat al egoist die zich niet wil aanpassen natuurlijk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 15:38

En bedankt mensen _O-

Ik ben 30 en heb nu pas mn eerste relatie. Maar er is echt niks mis met me hoor. Het kwam er gewoon nooit van.. gewoon druk met paard, studies, vriendinnen..

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:23

Hier ook en bedankt :+

28 en nooit een vaste relatie gehad. Geen behoefte aan gehad en geen tijd voor. En er is toch echt niets mis met me :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:27

Ik heb teveel tijd verdaan aan relaties _O-
Das ook het andere uiterste hoor!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:31

Robijntjah schreef:
Ik heb teveel tijd verdaan aan relaties _O-
Das ook het andere uiterste hoor!

Haha ik ook, had m'n 1e relatie op mijn 17e en tot 3 maanden geleden eigenlijk constant relaties gehad, in het begin soms tussendoor kort vrijgezel maar vanaf mijn 22e niet meer vrijgezel geweest tot nu *\o/* heb me de 1e weken als vrijgezel dan ook echt zwaaaaaar misdragen maar hee, na zoveel jaren relaties mag het toch :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:35

Soms heb je dat nodig om weer even tot jezelf te komen toch?!
I do not Judge ;)

Ben nu ook voor het eerst in m'n leven meer dan een half jaar achter elkaar vrijgezel en is ook echt wel goed voor m'n persoonlijke ontwikkeling merk ik. Zou het iedereen (wat eerder in z'n leven ;) ) aanraden!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:39

Alja schreef:

Weg ermee.

Die jongen tegen wie ik dat zei heeft geloof ik geheugenverlies ofzo. Kreeg eerst in deze dagen de vraag of ik niet bij hem voor em kon koken, toen dat hij wel voor mij ging koken. Vervolgens (ik geloof de dag erna) dat ie zich verveelde, of ik niet zin had om langs te komen.. En nou weer. Hij zat in zo'n zwembadje met stoeltjes. Of ik niet langs kon komen om verkoeling op te zoeken, gezellig! zei die.

Ik ben er eigenlijk al helemaal klaar mee, ongeacht of we veel gemeen hebben. Zijn er vast meer met wie ik genoeg gemeen heb die niet zo aandringen en claimerig zijn. Alleen weet ik niet zo goed hoe ik dit moet afkappen.. Hij reageert iedere x zo mega dramatisch.. :')