Selina schreef:Oeh is dat die lekkere handcrème van Rituals?
Wat een leuke inhoud!
Volgens mij wel, Hij voelt en ruikt in ieder geval heerlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
plutolover schreef:Ik heb ook zojuist me pakket binnen!![]()
![]()
En helemaal happy mee. Wie mijn SS is nog geen idee. er waren geen hints. Ook al denk ik dat mijn pakketje een hint is.. Ik had nog na een bokker gezocht met iets van rainbow/regenboog in de naam maar helaas. Nog een paar paginas bekeken en ik dacht dat ik er 1 had. Maar die staat niet op de lijst.
Maar hier de foto's
[ [url=m/uG0ysM.jpg]Afbeelding[/url] ]
onder de kerstboom
[ [url=m/4LLQrt.jpg]Afbeelding[/url] ]
de leuke en liefe brief
[ [url=m/XguRd0.jpg]Afbeelding[/url] ]
pakketjes in de doos
[ [url=m/5yISbG.jpg]Afbeelding[/url] ]
nog ingepakt
[ [url=m/NOaZuX.jpg]Afbeelding[/url] ]
uit gepakt.
Super blij mee! een touwhalster voor stanley. Ga ik vanavond nog passen.Heerlijke kauwstaafje voor enya
[ [url=m/lmc4tz.jpg]Afbeelding[/url] ] (me andere hondje was aan t schooien bij de baas, want baas was aan het koken, en stel je voor dat er wat valt.)
Heb heerlijke chocolade. Ben beniewd hoe de snowbals smaken van milka, nog nooit op gehad. Fleece deken ook helemaal happy mee!! aangezien mevrouw duitse herder mijn kleedjes pikt..
Kleurboek ook super Gaaf!! een make up etui. Pressies de juiste formaat. I Am Happy.![]()
De lampjes gaan om me trapleuning hahah zo geweldig. super gaaf!!
edit ik denk dat ik het weet.
flux ben jij mijn SS?
Citaat:Jaaaa!!![]()
Zo blij dat je alles leuk vind! Het touwhalster heb ik nog niet helemaal afgeknipt omdat je hem zelf dan nog wat kunt verstellen als hij niet past! Was mijn eerste keer knopen dus hoop dat het mooi zit
plutolover schreef:Citaat:Jaaaa!!![]()
Zo blij dat je alles leuk vind! Het touwhalster heb ik nog niet helemaal afgeknipt omdat je hem zelf dan nog wat kunt verstellen als hij niet past! Was mijn eerste keer knopen dus hoop dat het mooi zit
Dat dacht ik al. geen enkel probleem. Zou zonde zijn als hij te klein blijkt te zijn.![]()
dus nu kan ik hem mooi op maat maken. Zeker voor de eerste keer heel knap gedaan!. Ik ga vanavond passen, en dan foto maken
Marisje76 schreef:wauw wat een ontzettend leuke pakketten ook voor jullie zeg!!! we zijn erg verwend vandaag allemaal!!
mijn Secret Santa is:.......PELRYO!![]()
Superbedankt we zijn er erg blij mee de chocolaatjes hangen al in de boom , de kerstman brand en morgen gaat het dekje meteen onder het zadel, hij viel goed in de smaak ook bij de oudste!
fijn dat je je kadootjes toch nog gevonden hebten dat je mij een leuk lootje vond
01San schreef:Anoniem schreef:Het is een kattenkerstsok
te schattig! De snoepjes zijn goedgekeurd en Lizzy is er met een muisje vandoor!
Ik vind het waxinelichtjeshart heel mooi en de sokken zijn geweldig! Mèt glitter!!!
Tijdens het uitpakken had ik mijn liefste vriendin (sinds 23 jaar!) aan de telefoon en die was onder de indruk van hoe persoonlijk en bij mij passend de kadootjes zijn.![]()
Ik zie dat trouwens in veel pakketten terug, echt persoonlijke dingetjes. Love it!!!
Ah wat fijn dat de katten kerstsok is goedgekeurd, ik vond hem zo leuk!!
Lief hartje he!!
Omg jeetje wat gaaf! Na 23 jaar! En wat bijzonder wat je vriendin zei!
Ik heb zo m'n best gedaan!!
En trouwens heb je nog iets gewonnen met de kraskaart?