Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Romy1234 schreef:Ik heb er zojuist een eikenhouten eettafel op gezet, vraagprijs €500 en bieden uit gezet.
Nu al meteen een bericht iemand die €300 bied
DatBenIkNou schreef:Dat is nu eenmaal het spel van Marktplaats? Ik vind dat nog meevallen voor een vp van 500€ eigenlijk. Je moet toch ergens beginnen met bieden. Over het niks meer laten horen na een bod: dat is andersom net zo. Vraag ik maten van Leren rijlaarzen, zou ze nakijken maar was nu niet thuis. Volgende dag advertenties eraf. Dan kan je toch ook even laten weten dat ze verkocht zijn?
Stamper schreef:DatBenIkNou schreef:Dat is nu eenmaal het spel van Marktplaats? Ik vind dat nog meevallen voor een vp van 500€ eigenlijk. Je moet toch ergens beginnen met bieden. Over het niks meer laten horen na een bod: dat is andersom net zo. Vraag ik maten van Leren rijlaarzen, zou ze nakijken maar was nu niet thuis. Volgende dag advertenties eraf. Dan kan je toch ook even laten weten dat ze verkocht zijn?
Kan ook zijn dat het verlopen is natuurlijk.
DatBenIkNou schreef:Dat is nu eenmaal het spel van Marktplaats? Ik vind dat nog meevallen voor een vp van 500€ eigenlijk. Je moet toch ergens beginnen met bieden. Over het niks meer laten horen na een bod: dat is andersom net zo. Vraag ik maten van Leren rijlaarzen, zou ze nakijken maar was nu niet thuis. Volgende dag advertenties eraf. Dan kan je toch ook even laten weten dat ze verkocht zijn?