Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 23:58

MarlindeRooz schreef:
Erg gewaagd om dat te durven stellen. Zonder enig wetenschappelijke onderbouwing.

Gewaagd? vind er weinig gewaagd aan.Er bestaat geen Wetenschappelijke onderbouwing,omdat er geen "échte bewijzen" zijn.En als die er zijn,worden ze niet erkend.
Valt dus niks te onderbouwen.

MarlindeRooz

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 00:35

Daarom het niet als feit presenteren dus. :n

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 00:54

Rebecca schreef:
Als je een spookhuis sloopt , zet nieuwbouw op die grond gaan de geesten dan in het nieuwe gebouw spoken?

Ik denk dat ze dan al hun vriendjes erbij halen omdat ze boos zijn dat hun huis is gesloopt en nu de hele wijk over komen nemen.....

Maar volgens mij kan niemand antwoord geven hier op het is denk ik niet wetenschappelijk te bewijzen. Als je er in geloofd dat het zo is zul je vast ook van alles horen en zien waardoor je denkt dat het zo is..(ik geloof er niet in)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 01:16

Mwah na in een enorm drukkend huis te hebben gewoond, waar ik zeer ongelukkig werd en geregeld dingen wat anders ging . Ja ik geloof wel in meer

Hmm blijft een lastige vraag :P

Dan een makkelijkere :') , hoe zaag je in een curverbox een gat zonder rare scheure .. Met vuuraansteker dat het smelt?

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 01:18

Eerst een gaatje in boren en dan met een figuurzaag? Of zou dat niet kunnen met plastic?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 04:32

Met een glassnijder?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 05:19

Wie heeft het verzonnen dat de ooievaar altijd kindje brengt. Ik ben benieuwd wie dat verhaal bedacht heeft.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 09:01

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 10:59

Dan moet je de rest van de curverbox stabiliseren met bijv stuk hout en dit tegelijkertijd zagen.

Elias93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 12:29

Of misschien met een scherp mes?

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:42

Waarom zit het (voor de meeste mensen) lekkerder op een stoel of bank met de ene been over de ander ipv twee benen naast elkaar. Thuis komen we er niet uit :')

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 16:06

AnnetteFlame schreef:
Waarom zit het (voor de meeste mensen) lekkerder op een stoel of bank met de ene been over de ander ipv twee benen naast elkaar. Thuis komen we er niet uit :')

Grappige vraag. Ik vraag me altijd het tegenovergestelde af 8-) Waarom sommige mannen zitten alsof ze basketballen tussen hun benen hebben.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 16:09

Sleeper schreef:
AnnetteFlame schreef:

Grappige vraag. Ik vraag me altijd het tegenovergestelde af 8-) Waarom sommige mannen zitten alsof ze basketballen tussen hun benen hebben.

Gewoonte denk ik, ik merk nu vooral (nu ik het niet kan ivm blessure) Dat ik het steeds doe, met pijn als gevolg :')

Misschien ook uit 'netheid' omdat als je een rok aanhebt je natuurlijk niet met 2 benen naast elkaar gaat zitten, dit is dat wat 'netter' denk ik, ik heb eigenlijk geen idee :')

en die laatste, tja gemak?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 16:14

Netter is juist als je enkel je enkels over elkaar kruist :P (en dus niet heel je been vanaf je knie)

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 16:24

Huh maar als je dan niet je knieën tegen elkaar houdt dan kunnen mensen tich alsnog in je kruis kijken?

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:12

Ligt eraan wat voor rokje je aan hebt, als het zo'n stijve kokerrok is wel, maar zo'n geplooid los rokje valt gewoon tussen je benen zegmaar. Geen idee hoe ik het moet omschrijven :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:19

Waarom de meneer achter ons zijn ruitenwissers furieus op de hoogste stand aan heeft. Het regent niet, het heeft niet geregend en het gaat niet regenen...

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:22

Sokje_6 schreef:
Ligt eraan wat voor rokje je aan hebt, als het zo'n stijve kokerrok is wel, maar zo'n geplooid los rokje valt gewoon tussen je benen zegmaar. Geen idee hoe ik het moet omschrijven :+

Jaa das waar!

Denk dat de meneer van de ruiterwissers het of gewoon niet (meer) in de gaten heeft. Soms heb ik wel dat de auto beslagen is of irritante lijnen ofzo dat ik een tijdje met ruiterwissers aan rijdt zonder dat het hoeft te regenen maar dat is dan ook mijn enige logischachtige gedachte :')

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:51

Danique schreef:
Waarom de meneer achter ons zijn ruitenwissers furieus op de hoogste stand aan heeft. Het regent niet, het heeft niet geregend en het gaat niet regenen...

misschien heeft ie net z'n ruiten gesproeid en probeert ie ze schoon te wissen, die pekeltroep eraf

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 18:39

Maureen95 schreef:
Wie heeft het verzonnen dat de ooievaar altijd kindje brengt. Ik ben benieuwd wie dat verhaal bedacht heeft.

......uit een tekst van Freud: "vögeln" is plat duits voor sex hebben -
......uit de oude Europese mythologie: rood, wit en zwart zijn de kleuren van liefde, leven en dood -

tel je die twee dingen bij elkaar op, krijg je zoiets als:
kinderen worden geboren uit/ komen na/ komen voort uit een grote vogel die rood, wit en zwart is.

Hm, tja, anno 2016 is de kindersterfte gelukkig lasg - maar het is de nuchtere waarheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:26

Morrie schreef:
Danique schreef:

misschien heeft ie net z'n ruiten gesproeid en probeert ie ze schoon te wissen, die pekeltroep eraf

Een kwartier lang? :')

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:30

dat kan als ie een sensor in de voorruit heeft, heeft mijn auto ook, als er dan precies een druppel op die sensor komt, gaat ie weer en met die mist vandaag helemaal, ik heb de ruitenwissers echt uit moeten zetten

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:38

Smaken biologische eieren anders dan "gewone" eieren?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:39

Nikass schreef:
Smaken biologische eieren anders dan "gewone" eieren?

Nee! :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:40

nee