drawerlover schreef:[ Afbeelding ]
Deze kwam ik net nog tegen voordat ik naar mijn slaapkamer ging
[ Afbeelding ]
Ennehh Jolien. Is dit een shelf?
Jolien was dit nou een shelf? Ik zou echt teleurgesteld zijn als het niet zo was

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
drawerlover schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Varekaj schreef:Mag Jolien ook nog even de tijd krijgen om te chasen en naar huis te gaan nadien?
drawerlover schreef:Varekaj schreef:Mag Jolien ook nog even de tijd krijgen om te chasen en naar huis te gaan nadien?
Ja maar ik vraag het gewoon.
En ik wil het gewoon ook weten want als het echt een shelf is, is dit mijn eerste ooit en dan ga ik ook uit mijn dak
En er waren ook al een hoop berichten over dat bericht heen gegaan. Voor de zekerheid dus nog maar eens vragen
magda_90 schreef:drawerlover schreef:Ja maar ik vraag het gewoon.
En ik wil het gewoon ook weten want als het echt een shelf is, is dit mijn eerste ooit en dan ga ik ook uit mijn dak
En er waren ook al een hoop berichten over dat bericht heen gegaan. Voor de zekerheid dus nog maar eens vragen
Hoe oud ben je, kalm aan.
magda_90 schreef:drawerlover schreef:Ik ben 14
Zie mijn account daar staat het
Ik ben er gewoon ook nog steeds hyper over. Ik bedoel, ik heb er nog nooit een gezien
Van een 14 jarige verwacht ik wel wat meer geduld ivm zo opdringerig te zijn. Maar goed.
_______
Friesland heeft wind en regen offcourse.
tammiebels schreef:[ [url=m/35TuOg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TBrXow.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/55ZdpB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor de duidelijkheid. ..dat onderste donkere zijn wolken. ..normaal kijk je hier ver weg, op de lichtere foto's zie je waar bomen zijn
magda_90 schreef:drawerlover schreef:Ik ben 14
Zie mijn account daar staat het
Ik ben er gewoon ook nog steeds hyper over. Ik bedoel, ik heb er nog nooit een gezien
Van een 14 jarige verwacht ik wel wat meer geduld ivm zo opdringerig te zijn. Maar goed.
_______
Friesland heeft wind en regen offcourse.
drawerlover schreef:drawerlover schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Jolien was dit nou een shelf? Ik zou echt teleurgesteld zijn als het niet zo was
Animal schreef:Shelfclouds komen in principe alleen voor aan de voorzijde van een heftige onweersbui.
Hoe zie jij er dan mogelijk een shelf in? Vanaf welke kant heb je hem gefotografeerd en wat zie je precies? Ik kan het er niet in vinden en denk eerder aan wat laaghangende wolken (vandaag ook genoeg te zien), maar ik kan het ook mis hebben hoor! Ik heb niet zo veel ervaring, ben ook maar pas een paar keer meegeweest te chasen.
Varekaj schreef:Amazing Wall cloud handler![]()
Jolien, weet jij er toeval of er reizen bestaan ivm stromchasen of andere weersfenomenen behalve noorderlicht? Zou onwijs gaaf zijn om samen met mijn vriend te doen, zeker omdat hij eigenlijk graag bij het kmi of een weersinstituut zou willen werken.
Edit: stuk tekst vergeten