Handig Savannah

Ik probeer te bedenken wat ik dacht toen ik een afspraak maakte met de huisarts om 08:10.. Zo vroeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TerraHowrse schreef:SavannahNx schreef:Mag momenteel niet gaan slapen aangezien vriendlief geen huissleutel heeft meegenomen en nog steeds op stap isKan hem moeilijk in de schuur laten slapen
![]()
Kan ie je niet wakker bellen zodra hij thuis is?
sandorra schreef:Jeetje das idd niet fijn zuchini maartse elke keer in eigen bed leggen is geen optie?
SavannahNx schreef:Mag momenteel niet gaan slapen aangezien vriendlief geen huissleutel heeft meegenomen en nog steeds op stap isKan hem moeilijk in de schuur laten slapen
Roosch schreef:Pfoe dat lijkt mij ook knap vervelend inderdaad!
Ik hoop dat er snel beterschap is, sandorra
Ik slaap vandaag nog bij mijn vriendinnetje. Morgen via een omweggetje naar huis en dan heb ik er ruim 1500 km met de trein en auto op zitten sinds vrijdag.
Morgen even wat langer slapen als het lukt en dan dinsdag nog lekker vrij. Even wat tijd met mijn bed doorbrengen
sandorra schreef:Andere medicijnen mee lyrica en weer Eem verdoving in de vinger gekregen......Dat is nu het enige wat effe helpt.....net al heerlijk effe geslapen.....