Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:47

Dit is mijn nieuwe vest, lekker fluffy en makkelijk :)
Afbeelding
Ben bang dat de foto draait, weet niet hoe ik het anders moet doen

Edit: zie nu dat die niet gedraaid is maar geplet. Ben nu een klein bol propje whahah :')

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 12:29

Natsuki schreef:
En dan laat mijn moeder me dit jurkje zien. <3
http://m.zara.com/be/en/woman/dresses/p ... 56010.html

Over Beha's, marie Jo zit me altijd het beste. Gissteren had mams nog een meegenomen voor me, afgeptijsd van 70 euro naar 15 euro!

Ik kan het jurkje niet zien. :n
Oeh leuk vest! Is het een beetje een jas achtig vest?

Ruby1995

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 13:13

Nee het is niet echt een jas achtig iets, daarvoor is hij iets de dun maar voor binnen lekker warm :)

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 13:19

Afbeelding
Dit is het jurkje, vanachter ook wat lager uitgesneden

Heel leuk vest hierboven!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:14

Ik heb altijd BH's van prima donna, is een prijzig merk maar met mijn maat kan ik helaas niet slagen bij de hunkemoller. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:28

Bij Nelly.com is vandaag de hele dag je hele bestelling 20% korting! Met de code: BLACKFRIDAY. :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 16:42

_mexx_lady_ schreef:
Ik studeer in Hasselt (BE) Kaat en ja inderdaad de grootste populatie van mijn school is kleiner als 1.70. Nu zijn er genoeg uitschieters die zelfs nog een pak langer zijn als ik dus maak me er niet zoveel zorgen om dat ik groter ben :D

weet ik weet ik :o
het is dat al mijn vrienden nu nog eens toevallig onder dat gemiddelde zitten soms :o
Maar bovenal is het gewoon zo dat ik het me aantrek. Wat totaal niet nodig is natuurlijk :P

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 16:47

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 16:57

Meeste van mijn vrienden zijn ook onder het gemiddelde en die dan al even groot zijn dragen nooit hakken omdat ze er niet op kunnen lopen. Ben ik lals enige lekker lang! Moet zeggenndat hakken over het algemeen beter geaccepteerd worden in hoge scholen als in middelbare jaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 16:58

xkimmx schreef:
Bij Nelly.com is vandaag de hele dag je hele bestelling 20% korting! Met de code: BLACKFRIDAY. :)

Dankjewel voor de tip! Heb er hele leuke shirtjes gezien, ga die nu dus even bestellen. :j

Ik draag ook wel een hakje naar school, kleine hak dus. Ben zonder hak toch al groter dan m'n meeste vriendinnen dus dan maakt het niet uit of ik wel of geen hak draag. :')

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 17:02

Believe schreef:
xkimmx schreef:

Dankjewel voor de tip! Heb er hele leuke shirtjes gezien, ga die nu dus even bestellen. :j

Ik draag ook wel een hakje naar school, kleine hak dus. Ben zonder hak toch al groter dan m'n meeste vriendinnen dus dan maakt het niet uit of ik wel of geen hak draag. :')

that's the spirit! haha :')

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 17:03

_mexx_lady_ schreef:
Meeste van mijn vrienden zijn ook onder het gemiddelde en die dan al even groot zijn dragen nooit hakken omdat ze er niet op kunnen lopen. Ben ik lals enige lekker lang! Moet zeggenndat hakken over het algemeen beter geaccepteerd worden in hoge scholen als in middelbare jaha

:j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 17:03

Ik ben 1.85, een stuk langer dan mijn vriendinnen, en loop ook gerust op hele hoge hakken. Word dan wel aangekeken maar dat interesseert me eigenlijk echt bijster weinig :=

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 17:07

http://nelly.com/be/kleding-voor-haar/k ... 542112-83/ <3
ps: pas op. Als ik zo gewoon op straat rondloop op hakken: i couldn't care less. Doe ik namelijk regelmatis met vrienden om fancy iets te gaan drinken :P
Maar school... en aangezien ik dat nog een jaar moet volhouden :j
en ik koop niets waar ik niet 100% zeker van ben dat ik het ga dragen

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 17:08

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 17:32

Hoihoi ik kom hier even binnenvallen! :D

Ik ben al zooo lang zoekende naar bruine laarzen in dit model:

http://www.zalando.nl/anna-field-veterl ... h-q11.html

En dan nog het liefst gevoerd met wol.. <3

Ik speur al dagen de winkels en internet af maar volgens mij zijn ze gewoon echt niet te vinden! Als ze zonder hak zouden zijn zou ik er ook voor gaan maar die vind ik ook nergens..

Toch moeten ze bestaan want ik zag laatst dus iemand lopen met (licht)bruine laarzen met veters en wol gevoerd. Geen lomp model, een beetje paardrijlaars idee!

Ik hoop dat mijn zoektocht een keer gaat slagen! Mocht iemand ze per ongeluk een keer tegenkomen let me please know!! *\o/*

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 17:39

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 17:47

Marloez schreef:
Hoihoi ik kom hier even binnenvallen! :D

Ik ben al zooo lang zoekende naar bruine laarzen in dit model:

http://www.zalando.nl/anna-field-veterl ... h-q11.html

En dan nog het liefst gevoerd met wol.. <3

Ik speur al dagen de winkels en internet af maar volgens mij zijn ze gewoon echt niet te vinden! Als ze zonder hak zouden zijn zou ik er ook voor gaan maar die vind ik ook nergens..

Toch moeten ze bestaan want ik zag laatst dus iemand lopen met (licht)bruine laarzen met veters en wol gevoerd. Geen lomp model, een beetje paardrijlaars idee!

Ik hoop dat mijn zoektocht een keer gaat slagen! Mocht iemand ze per ongeluk een keer tegenkomen let me please know!! *\o/*

met wol vind ik ze niet :n
http://nl.showroomprive.be/ficheProduit ... it=2434922

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 18:02

Ooh thanks haha! De eerste vind ik wat te lomp en de 2e link doet het helaas niet! Moet me eerst registreren denk ik?

Nou vond ik alweer aardig perfecte, wel zonder wol maar dat laat ik varen, anders gaat het nooitniet lukken denk ik. :+

http://jennyboots.nl/laarzen/212104-hea ... t-hak.html

Alleen zo jammer dat ze geen kleinere kuitmaat hebben.. :( En dan kan je hier nog wel zo goed kiezen uit verschillende kuitmaten! Ik heb net m'n kuitmaat gemeten en die is 34 cm.. Nou staat er op de site dat je ze door middel vd veters 2 cm strakker zou kunnen krijgen.. Ik ben bang dat als ik ze bestel dat ze dan toch nog te wijd zijn (dat heb ik al heel gauw) en dat zou jammer zijn want ik wil dat ze mooi aansluiten, dat zit ook lekkerder en is warmer! :D Kan ze niet in een kleinere maat dan kuitmaat 44 bestellen.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:05

hoge laarzen vind ik meestal niet zo, maar dat is geheel persoonlijk.

vandaag deze gekocht, gewoon lekker comfy :) :)
Afbeelding

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:29

Ik vind hoge laarzen wel leuk, maar dan vooral onder een jurkje. Ik heb stoffen cognac kleurige met aan de zijkant van die hele korte sliertjes.
Leuke trui! Van de Pull&Bear?
Ik zou vandaag naar de stad gaan maar m'n vriendin waar ik mee zou gaan was ziek dus van de week nog een keer proberen. Vandaag wel paardje naar z'n nieuwe stal verhuisd. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:35

Ik denk Bershka? :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:36

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:40

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:42

x_Kaat_x schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Ik studeer in Hasselt (BE) Kaat en ja inderdaad de grootste populatie van mijn school is kleiner als 1.70. Nu zijn er genoeg uitschieters die zelfs nog een pak langer zijn als ik dus maak me er niet zoveel zorgen om dat ik groter ben :D

weet ik weet ik :o
het is dat al mijn vrienden nu nog eens toevallig onder dat gemiddelde zitten soms :o
Maar bovenal is het gewoon zo dat ik het me aantrek. Wat totaal niet nodig is natuurlijk :P

Een vriendin van mijn studie (en stage) is 1.53 en draagt bijna nooit hakken, het is voor de meeste mensen toch wel een reden om even om te kijken als ik daar met mijn hakken naast loop (ik ben zonder hakken 1.80) :D Gelukkig kunnen we er zelf ook wel om lachen. Ik draag eigenlijk nooit pumps omdat mijn voeten daar niet goed in passen (brede voorvoet) maar draag wel regelmatig enkellaarsjes met een blokhak van ongeveer 6 a 7 cm. :) Gewoon, omdat het kan. En vind het vaak toch iets eleganter dan platte schoenen (afhankelijk van de outfit en de gelegenheid natuurlijk).