Ik ben vandaag al de hele dag aan het ruzien met een nieuwe template, ik kan de perfectie die ik in
mijn hoofd heb maar niet vinden, dus moet me er binnenkort denk maar aan gaan wagen om er zelf een te bouwen. Help.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chanelle14 schreef:Help, probleempje hierzo. Heb ik eindelijk een thema gevonden die aardig naar mijn zin is,
doen sommige functies in wordpress het niet meer. Zo krijg ik een leeg scherm als ik naar de updates wil,
wil customizen of nieuwe menu's aan wil maken. What to do?
happypaardje schreef:chanelle14 schreef:Help, probleempje hierzo. Heb ik eindelijk een thema gevonden die aardig naar mijn zin is,
doen sommige functies in wordpress het niet meer. Zo krijg ik een leeg scherm als ik naar de updates wil,
wil customizen of nieuwe menu's aan wil maken. What to do?
Zit er een probleemoplossing op de site van het thema? Misschien dat je daar kunt kijken, en even checken of hij wel compatible is met deze versie van wp. Anders weet ik het ook niet. (sorry, ik ben ook niet heel technisch...) Ik hoop dat je er uit komt, vervelend is het.
Gerbenfroh schreef:Ik vergeet hier altijd te posten. Leuk om zoveel bloggers bij elkaar te zien!
Hier gaat het fantastisch. Sinds begin dit jaar blog ik fulltime (ik blog al een jaar of 8) en kom ik er ruim van rond. Een droom die uitgekomen is, van mijn passie mijn werk maken. Ik won begin dit jaar een award en sta veel in de pers en bladen, maak destination marketing plannen, mag spreken op events, ga elke maand zo'n 2x op persreis en doe waanzinnige campagnes, daarnaast schrijf ik de hele dag verhalen en dat maakt me zo gelukkig. One happy blogger here.
http://www.whatabouther.nl