Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 19:01

Wauw 700, dat zijn er veel!!

Ik ben vandaag al de hele dag aan het ruzien met een nieuwe template, ik kan de perfectie die ik in
mijn hoofd heb maar niet vinden, dus moet me er binnenkort denk maar aan gaan wagen om er zelf een te bouwen. Help. :')

chanelle14

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 19:27

Nog even snel een blije post: Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik mag gaan schrijven voor een klein bedrijf! :D Ze hebben op dit moment een blog met meerdere schrijvers en het is de bedoeling dat ik ongeveer 1 keer in de week een artikel online zet en ik zal ook gaan helpen met het grafische gedeelte van de site. :)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:47

Haha Marit jouw zoekterm over Niels van der Laan kan ik verklaren. Ik hen behoorlijk wat foto's/posts over oa Niels en zijn 'zakelijke wederhelft' Jeroen Woe. Heel veel mensen zoeken bij mij op die zoektermen als 'niels vd laan vriendin' 'jeroen woe vriendin' etc.
Omdat onze blogs beide over fotografie gaan én we wel eens bij elkaar reageren etc. Zal jouw blog ook naar voren komen als mensen die zoektermen gebruiken die voor mijn blog gedeeltelijk relevant zijn. Ik heb dat soort persoonlijke info over hen natuurlijk niet online staan :+

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:18

Ooooooh! Hahhaha wat leuk _O- grappig dan he hoe google dat dan bij elkaar zoekt :+ Volgens mij zitten mensen echt op de 6e pagina van de zoekresultaten willen ze bij mij uitkomen _O-

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 07:40

Help, probleempje hierzo. Heb ik eindelijk een thema gevonden die aardig naar mijn zin is,
doen sommige functies in wordpress het niet meer. Zo krijg ik een leeg scherm als ik naar de updates wil,
wil customizen of nieuwe menu's aan wil maken. What to do? -O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 10:43

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 14:25

Ik ben nu een hoop swatches aan het fotograferen en artikelen schrijven. Volgende week ben ik op vakantie en ik wil wel dat m'n blog door blijft lopen. Pfff wat een werk, ben inmiddels high van de nagellaklucht.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:39

chanelle14 schreef:
Help, probleempje hierzo. Heb ik eindelijk een thema gevonden die aardig naar mijn zin is,
doen sommige functies in wordpress het niet meer. Zo krijg ik een leeg scherm als ik naar de updates wil,

Zit er een probleemoplossing op de site van het thema? Misschien dat je daar kunt kijken, en even checken of hij wel compatible is met deze versie van wp. Anders weet ik het ook niet. (sorry, ik ben ook niet heel technisch...) Ik hoop dat je er uit komt, vervelend is het.

Van mij weer een nieuwe post vandaag, vijf tips voor groener leven als student. :)

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:57

Mag ik hier ook komen meepraten en meelezen? :D

Ik ben namelijk op dit moment ook bezig met een blog. De layout is al zo ongeveer af. En ik heb ook al een lijstje met allemaal ideetjes voor berichten gemaakt. Maar ik wil voordat ik hem online ga zetten zo rond de 4/6 berichten afhebben, zodat ik in ieder geval steeds door kan blijven posten. En niet wanneer ik het druk heb het vergeet en er dan weer mee ga stoppen.

Mijn blog zal voornamelijk over fotografie gaan, dus foto's, tutorials, tips, fotoreportages!

Zijn er nog dingetjes waarvan jullie zeggen, daar moet je nog aan denken voordat je je eerste artikel online zet?

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 16:08

Tof zeg Yvettee! Welkom hier :) Via welke site ga je een blog aanmaken?

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 16:08

Hoi Yvette! Natuurlijk mag je er bij komen! :)

Je plan klinkt leuk. Een goede voorbereiding heeft mij heel erg geholpen bij het opstarten van mijn blog. Het is inderdaad fijn om alvast een aantal posts klaar te hebben staan, ook zodat je site niet helemaal leeg is, maar mensen toch meteen al iets te lezen hebben.

Verder zou ik zo niet direct iets weten waar je nog specifiek om moet denken, wanneer je de layout en posts op orde hebt lijkt het me prima. :) Ik ben benieuwd!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 16:12

Welkom Yvette!

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 16:14

@ Sabini via wordpress! Deze heb ik op een subdomein van mijn huidige website geïnstalleerd.

@happypaardje Ik wilde de post eigenlijk nog niet allemaal online zetten, maar ik bedoelde meer dat ik alvast wat posts af heb voor komende weken, zodat het goed door blijft lopen.
Of zou het verstandiger zijn om ook al meer berichten in een keer online te zetten?

Ik zal strakjes ook jullie blogs eens allemaal af gaan! :D

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 16:17

Jep sinds maandag bloggen ik en een vriendin over paarden en alles daaromheen: http://equinonline.wordpress.com/
We moeten nog een beetje uitzoeken hoe alles werkt maar ik heb al eerder een blog bijgehouden en ik weet hoe verslavend dat is! :D

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 16:21

@Yvette, Je hoeft ze niet allemaal meteen online te zetten natuurlijk, maar één of twee is denk ik wel slim. En daarna inderdaad regelmatig nieuwe posts online zetten, zodat het niet lijkt alsof je in een opwelling een blog hebt gemaakt en er na twee dagen al niet meer mee bezig bent zegmaar. ;)

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 17:57

happypaardje schreef:
chanelle14 schreef:

Zit er een probleemoplossing op de site van het thema? Misschien dat je daar kunt kijken, en even checken of hij wel compatible is met deze versie van wp. Anders weet ik het ook niet. (sorry, ik ben ook niet heel technisch...) Ik hoop dat je er uit komt, vervelend is het.

Ik ga eens even kijken, bedankt voor de tip!

En welkom Yvette! :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 17:58

Welkom Yvette :D :D

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 19:15

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 19:43

Yeessss, ik moest een plugin verwijderen en nu kan ik mijn site weer aanpassen. :D
Ik ben voorlopig wel weer zoet. :=

Succes met je doelen Sabine, knap als je het allemaal haalt, haha.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:08

Oke, heb ik mijn site helemaal naar wens aangepast, kan ik mijn blog posts niet meer openen. -O-

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:57

Ik vergeet hier altijd te posten. Leuk om zoveel bloggers bij elkaar te zien!

Hier gaat het fantastisch. Sinds begin dit jaar blog ik fulltime (ik blog al een jaar of 8) en kom ik er ruim van rond. Een droom die uitgekomen is, van mijn passie mijn werk maken. Ik won begin dit jaar een award en sta veel in de pers en bladen, maak destination marketing plannen, mag spreken op events, ga elke maand zo'n 2x op persreis en doe waanzinnige campagnes, daarnaast schrijf ik de hele dag verhalen en dat maakt me zo gelukkig. One happy blogger here.

<3

http://www.whatabouther.nl

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:10

Gaaf hoor! Gefeliciteerd met het behalen van die mijlpaal, van je hobby je werk kunnen maken is iets wat maar weinig mensen voor elkaar krijgen. Hopelijk kan je hier nog heel lang mee doorgaan en ik ga zo weer even op je blog spieken :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:11

Wat gaaf!! Gefeliciteerd!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:52

Wauw, knap zeg! Dat geeft toch ook weer hoop en energie om door te gaan met bloggen! :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:17

Gerbenfroh schreef:
Ik vergeet hier altijd te posten. Leuk om zoveel bloggers bij elkaar te zien!

Hier gaat het fantastisch. Sinds begin dit jaar blog ik fulltime (ik blog al een jaar of 8) en kom ik er ruim van rond. Een droom die uitgekomen is, van mijn passie mijn werk maken. Ik won begin dit jaar een award en sta veel in de pers en bladen, maak destination marketing plannen, mag spreken op events, ga elke maand zo'n 2x op persreis en doe waanzinnige campagnes, daarnaast schrijf ik de hele dag verhalen en dat maakt me zo gelukkig. One happy blogger here.

<3

http://www.whatabouther.nl

Ik ben een van je volgers hoor! :D