Grote donkere wolken richting het oosten hier was de zon even weg maar is helaas weer terug , binnen is het nu 30.6 graden en buiten iets van 30 ...ik ben er klaar mee...
gohya
Geplaatst: 23-07-13 18:40
Op de donderdag na,heel de week REGEN en Onweersbuien. Helaas nog wel erg warm,rond de 28 graden,alleen morgen word het fris,26 graden.
Wij wachten ook op een verkoelend buitje, maar hier schijnt de zon nog volop.
Rienn
Geplaatst: 23-07-13 19:32
gohya schreef:
Op de donderdag na,heel de week REGEN en Onweersbuien. Helaas nog wel erg warm,rond de 28 graden,alleen morgen word het fris,26 graden.
Hihi wel erg fris 26 graden. Links van mij Heule grote dikke mega wolken. Geen idee waar dat is. Ik zit in de trein achteruit en rijdt van Schiedam naar Amsterdam. Succes om uit te zoeken waar dat is. Volgende stop is Leiden.
quartel
Geplaatst: 23-07-13 19:48
gohya schreef:
Hier heel vies warm nog.......binnen, buiten..........maakt niet uit waar ik heen wil..overal vies of muggen...
Marcella
Geplaatst: 23-07-13 20:47
Begin heel voorzichtig wat meer wind te komen. Voor het eten was het ruim 30 graden op mijn slaapkamer en nu al gezakt naar 28 graden.
gohya
Geplaatst: 23-07-13 20:53
Ik kom op de wei,de lucht word keidonker en het begint te spetteren. Helaas bleef het bij wat spetters,maar hier in de tuin is een flinke bui gevallen zeg. Het begon wel te stormen op de wei,ow wat was die wind heerlijk ik stond met me armen wijd de wind op te vangen. Heel veel donder en 1 bliksemflits,daar schrok ik toch wel van,sta wel mooi op een open vlakte.Ik heb wat foto's gemaakt van de lucht en van een regenboog.Zal ze zo uploaden.Lagen veel takken op de straten. Nu nog steeds dreigende lucht,ik verwacht toch nog wel meer buien en onweer.