Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne11_42

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 16:41

Klinkt niet goed, dat van Alfredo. Apart...

Het werd inderdaad een soort slowchat, zelfs als ik lange verhalen typte. Ik heb nog een andere (vrouwelijke) corrlinks penpal, maar van haar heb ik ook al lang niks meer gehoord. En met Ernesto had ik ook wel heel weinig overeenkomsten. Hollie ook trouwens.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 18:29

Jammer rian
Maarja we kunnen niet met iedere gevangene goed klikken

Ik stuur je even pb want ik vind het iets te erg om hier open en bloot neer te zetten..
Maar ik ga nu eerst even de finale van Penny dreadfull kijken dus je krijgt hem later deze avond :)

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 09:30

Ja, ik heb me er eindelijk over heen gezet dat t eng is om n gevange te schrijven. Na een aantal weken dan toch een brief geschreven en gister kreeg ik een brief terug! hoe leuk. Alleen beetje jammer dat ik het handschrift niet kan lezen :)).

Nu aan het kijken hoe Jpay werkt, maar ben mn creditcard 'kwijt' dus kan helaas nog geen nieuwe brief sturen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 13:44

leuk leuk!!

Ik had gister een brief van M.atthew! :) ga hem zo even onder de les lezen. Zat een mooie zelfgemaakte ketting bij nog voor mn verjaardag :)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 17:48

Wat lief :)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 18:49

Leuk Marlijn!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 19:53

Jolandaa schreef:
Ja, ik heb me er eindelijk over heen gezet dat t eng is om n gevange te schrijven. Na een aantal weken dan toch een brief geschreven en gister kreeg ik een brief terug! hoe leuk. Alleen beetje jammer dat ik het handschrift niet kan lezen :)).

Nu aan het kijken hoe Jpay werkt, maar ben mn creditcard 'kwijt' dus kan helaas nog geen nieuwe brief sturen :(

Waarom niet? Brief in de envelop wereldpostzegel erop en gaan met die banaan

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 20:22

shilady schreef:
Jolandaa schreef:

Waarom niet? Brief in de envelop wereldpostzegel erop en gaan met die banaan

Ja nouja heb m inmiddels weer gevonden dus kan nu via jpay :)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 13:49

Jaaa ik heb weer nieuwe foto's gekregen *\o/*

Monte_Cristo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 16:43

Ik kom hier mee kletsen. Ik schrijf al een hele tijd met gevangen. Ik heb 2 gevangene in Amerika waarmee ik schrijf. Joe zit een gevangenisstraf van 16 jaar uit. Een gangster uit New York. Als je zijn brieven leest zit er veel woede in hem, maar hij heeft zoveel respect voor me. Hij wil er voor me zijn as ik het moeilijk heb en gaat als hij vrij komt een meatloaf voor mij maken haha. Daar heeft hij het steeds over. En ik schrijf met Teddrick. Hij zit in Death row. Hij is iemand die enorme lange brieven schrijft. Kleine handschrift en 20 tot 30 kantjes vol schrijft. Ben altijd uren bezig om alles te lezen haha. Heb vorige week een brief gekregen van hem en ik heb vandaag mijn brief voor hem weer op de post gedaan. Als je zijn brieven leest zou je niet denken dat hij een moordenaar is. Hij heeft zoveel humor. Al is hij nog maar 26 jaar. Hij praat als iemand die veel ouder is. Ik krijg bij elke brief weer foto's van hem en heb al een plakboek vol met foto's van hem ontvangen. Ik zou ze allebei niet kwijt willen. Ze zijn een part van mijn leven geworden. Volgend jaar ga ik naar Amerika en ga ik ze allebei opzoeken. Spannend!!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:29

Leuk! Waar zit Teddrick dan? En hoe ben je op het idee gekomen te schrijven?

Monte_Cristo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:37

Teddrick zit in Houston. Ik schrijf al 2 jaar met ze. Ik ben op het idee gekomen, omdat een vriendin van me schreef met gevangenen. Ik vond het toen wel interessant en had het ook geprobeerd. Toen ik mijn eerste brief terug kreeg was ik verkocht en werd dit mijn nieuwe hobby. Ze zijn zo dankbaar wat ik mijn kostbare vrije tijd voor hun geef. Zo schreef teddrick me haha. Maar vind het leuk te lezen dat er zoveel mensen dit doen. En dus gezellig mee te schrijven

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:54

Hey montecristo
Welkom in het topic
en wat leuk dat je ze volgend jaar allebei gaat opzoeken!
Dat heb ik ook gedaan bij al mn pp"s :D is echt heel leuk
maar ook een beetje verdrietig omdat je ze dan niet mee uit de gevangenis kan nemen...

Als je nog tips wilt wat betreft het vliegen naar amerika en verblijf kan je me altijd pb-en +:)+

Monte_Cristo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:05

Dank je wel. Ik ben al eerder in Amerika geweest maar nog niet voor mijn pp's. Ik heb gisteren weer een brief gekregen van Joe en goed nieuws gekregen. Joe zit in een harde gevangenis waar heel veel gangsters zitten. Hij is zelf een gangster en heeft veel te vertellen (hij deelt orders uit) Nu is hij door mijn brieven anders tegen zijn leven aan gaan kijken en wil iets van zijn leven gaan maken als hij straks vrij is. Dus heeft hij een gesprek aangevraagd met de directeur. Deze was erg verast en doormiddel van meerdere gesprekken heeft hij besloten dat Joe overgeplaatst kan worden naar een minder harde gevangenis. Alleen voor zijn veiligheid (hij kan vermoord worden door de mede gevangenen) word zit hij nu voor 30 dagen in een cel waar je alleen inkomt wanneer je heel slecht gedrag vertoond. (geen isoleer) Hij mag 3 keer per week een half uur uit. Zodra hij overgeplaatst is krijg ik zijn nieuwe adres, want hij wil me niet kwijt als maatje. Ik ben enorm trots op hem dat hij dit gedaan heeft en ik ben stiekem ook een beetje trots op mezelf dat hij zo positief op mijn brieven reageert.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:16

Dat is heel goed van hem dat hij eindelijk een ander pad wil kiezen
2 van mijn penpals zitten ook in een bende en eentje heft mij ook gezegt het roer om te willen gooien als hij uit de gevangenis is ect maar ik weet ook dat het tegen kan vallen om vrij te komen en je jezelf 3 slagen in het rond moet werken voor een slechtbetaald baantje(1 pp is nu vrij en in een halfwayhouse dus ik weet dat van hem)

Zit hij in een staats of een federale gevangenis?
Sta jij al op de visitelijst of moet je nog goedgekeurd worden?

Monte_Cristo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:21

Ik was goedgekeurd, maar weet nu niet op dit ook gaat gelden in zijn nieuwe gevangenis. Dat ga ik nog uitzoeken

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:30

Nee 9 vd 10 keer moet je dan opnieuw een formulier invullen ik heb dit ook gedaan toen die van mij werd overgeplaatst....

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 12:10

Fijn dat je zo'n goede invloed op hem hebt montechristo!

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:25

Kan iemand mij helpen wil een berichtje sturen op writeaprisoner maar t lukt niet :S
Ik heb de eerste keer iemand gemaild diegene heeft een brief terug gestuurd maar nu snap ik niet goed meer hoe ik met hem in contact kom.
Via dat account kan je een bericht sturen van 30 woorden maar als ik op send druk gebeurd er niks.

Monte_Cristo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:27

Als je eenmaal een brief ontvangen hebt ga je een brief schrijven. Dat doe ik tenminste. Ik geef even een korte instructie via de mail en daarna schrijf ik verder

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:27

Of verstuurd hij zonder iets aan te geven, dan heb ik al 30 keer het zelfde bericht gestuurd :p maar dat kan haast niet aangezien het 20 cent kost en ik niks heb ingevuld.

Ik kan niet weer gewoon opnieuw mailen zoals de eerste keer, dat de gevangenis het print?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:44

hij gaat je een bericht terug sturen via corrlinks.com
je moet nu wachten tot je een inmate request in je email inbox krijgt met een registratie code om hem op www.corrlinks.com te accepteren en berichten te kunnen ontvangen....

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:48

Hij zit op telmate snap t nu moet hem eerst een deposit doen van 25 euro om berichten te sturen maar dat vind ik voor nu teveel van het goede. Ik wil hem nu gewoon een brief terug sturen iemand enig idee hoeveel postzegels ik daar voor nodig heb? En wat ik precies allemaal op de envelop moet zetten?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:54

Nou voor telmate hoef je geen 25$ te storten hoor ;-) 10$ is minimum. Als je wat dingen over Telmate wil weten kan ik je wel helpen, gebruik het elke dag.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:00

oh ohkey sorry I weet niks over telmate....

PB even met Amethyst voor meer info !