Zonder verwarming is me te koud.
Gelukkig een bedrijf open grofweg op mijn route waar ik terecht kan tot 12.00.
Gebeurt me niet vaak, beetje suf foutje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Even bellen voor navraag?
Wellicht is er een reden dat deze toch voorgeschreven is ondanks contra indicaties..
F_Orumster schreef:Ooh dat is altijd zo'n ruk moment, en altijd wanneer je er wel een beetje klaar mee bent voor de dag en wil eten.
Een vergiet in de pan duwen, met de bolle kant naar binnen, vind ik de aller makkelijkste, foolproof, methode overigens.
Berdien schreef:De hond van de buren blaft weer non stop. En aangezien ze buiten zit horen we dat echt heel goed in huis
Ineke2 schreef:Sterkte voor degenen die het nodig hebben![]()
Ik baal gewoon dat het weer zo koud is. Ik wil zo graag voorjaar en minimaal 10 graden, weinig wind en af en toe wat regen. Verder een lekker zonnetje.
Dan heb ik heb ik nog wel last van mijn lijf, maar lopen gaat dan net even wat soepeler.
Gelukkig is mijn partner mee, ik kan dus echt niet autorijden met sneeuw in het donker. Raak helemaal gedesoriënteerd dan.
Ineke2 schreef:Sterkte voor degenen die het nodig hebben![]()
Ik baal gewoon dat het weer zo koud is. Ik wil zo graag voorjaar en minimaal 10 graden, weinig wind en af en toe wat regen. Verder een lekker zonnetje.
Dan heb ik heb ik nog wel last van mijn lijf, maar lopen gaat dan net even wat soepeler.
Suzanne F. schreef:Het is koud. En ik wil in de tuin, naar het tuincentrum. Nieuwe plantjes halen. Waar blijft het voorjaar?