Bellatrix schreef:
Daar heb je niets aan...
Er is een ontsteking ergens.
Maar kan ook heel diep zitten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juval schreef:wennen aan de nieuwe auto.. hij is prima hoor, maar ik mis de stoelverwarming! en de voorruitverwarming... en de gewone verwarming is heel traag om op temperatuur te komen. Dus het worden koude ritjes komende winter met kind naar school brengen.
Hilary schreef:https://www.lidl.nl/p/ultimate-speed-ve ... chEALw_wcB
Gewoon bij de LIDL. De mijne kwam of daarvandaan of van de Aldi. Heeft het jaren volgehouden en daarna kocht ik een auto met ingebouwde stoelverwarming en heb ik mijn losse weggegeven.
Hilary schreef:juval schreef:wennen aan de nieuwe auto.. hij is prima hoor, maar ik mis de stoelverwarming! en de voorruitverwarming... en de gewone verwarming is heel traag om op temperatuur te komen. Dus het worden koude ritjes komende winter met kind naar school brengen.
Er bestaan losse matjes voor stoelverwarming! Inpluggen in de sigarettenaansteker. Mijn vorige autootje had ook geen stoelverwarming, maar zo zat ik toch lekker warm
Marcella schreef:zonnebloem18 schreef:Je bent ook bekend met reuma toch? Bij opvlammen van reuma kunnen ontstekingswaarden naar mijn weten ook verhoogd zijn.
Ja klopt alleen volgens reumatoloog hoor dit beeld niet bij de reuma.![]()
Zei heeft ervoor geleerd.
Sanniejtjuh schreef:Marcella schreef:Ja klopt alleen volgens reumatoloog hoor dit beeld niet bij de reuma.![]()
Zei heeft ervoor geleerd.
Jij hebt Bechterew toch? Dat komt inderdaad niet gemakkelijk naar voren in bloed. En de onstekingen om het te bevestigen zijn inderdaad soms moeilijk te vangen op een MRI.
(Ik heb ook een reuma uit dezelfde catogorie, inmiddels ander label dan Bechterew).