Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 12:58

Ik zou kinderbijslag op 1 kind misschien nog wel eerlijk vinden. Ook opvang enz voor 1 kind.
Dan is een gezin stichten voor minder rijke wat makkelijker toegankelijk. Maar een half elftal mag imo belasting op komen.

Suzanne F.Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 12:58

Ja eens hoor. Maar iedereen vindt iets van anderen. En zelf moet alles maar kunnen of valt het allemaal reuze mee. We vinden allemaal dat we het recht hebben om te leven en ons leven zelf in te richten omdat we zomaar ongevraagd op deze wereld zijn neergeplemd. En dus hebben we het recht om te denken aan onszelf, onze eigen behoefte en ons eigen korte leven. Dat wordt uiteindelijk onze ondergang vermoed ik. Maar ja, dat maken we toch niet meer mee dus ja boeien.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 13:02

M_D_H heel veel sterkte :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 13:04

Maar misschien dat deze discussie ergens anders kan, want hij komt zo vaak terug in topics, hij verdient z'n eigen topic :')

Jespri

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 13:43

M_D_H heel veel sterkte. :(:)

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 14:04

M_D_H veel sterkte gewenst

Ik irriteer mij (zoals veel nederlanders) dood aan PostNL. Dinsdag was ik gewoon thuis, geen deurbel gehoord maar wel een briefje in de bus dat we niet thuis waren en dat het pakket naar een pakketpunt zou gaan. Prima... nu als ik wil opzoeken welk pakket punt zegt de app dood leuk pakket niet gevonden...

Als het nou iets van een 10tje was dacht ik nog tja... maar we hebben het over een groot duur pakket...
En intussen luister ik dus al 15 minuten naar het wacht deuntje van de klantenservice

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 14:08

Het spookt hier!
Zit in de kamer en hoor ineens het toilet vanzelf doorspoelen.
De honden schrikken er ook van en gaan er ook blaffend naartoe.
Zou er iemand stiekem naar binnen zijn gekomen dan zeker niet eruit...

Echt raar....

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 14:18

DuoPenotti schreef:
Het spookt hier!
Zit in de kamer en hoor ineens het toilet vanzelf doorspoelen.
De honden schrikken er ook van en gaan er ook blaffend naartoe.
Zou er iemand stiekem naar binnen zijn gekomen dan zeker niet eruit...

Echt raar....

Je hebt geen kat zeker? :') de mijne heeft zo een vriendin een keer een hartverzakking bezorgd. Poes kon de wc doorspoelen..

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 14:22

Ik zag van de week een filmpje van een hele grote spin... maar ik zeg verder niks 8-)

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 14:27

Hahaha

geen kat, maar die spin :x

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 14:28

Dan een kat aanschaffen. Die lost misschien ook het probleem van een spin op. :D :j

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 14:29

Ik ben eerder bang dat de honden het probleem kat oplossen.....

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 14:31

Dan zou ik een loodgieter bellen voor de plee. :+

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 14:43

:D die is al gebeld, meerdere.
Maar niemand heeft tijd....

We willen onze wc en douche graag vernieuwen, maar blijkbaar geen aantrekkelijk project.
De enige die reageren zijn zonder kvk...die willen we niet

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 15:13

JudithGigi schreef:
M_D_H schreef:
Ik blijf er bij, ik zou ook 4 keer per jaar met het vliegtuig op vakantie gaan als ik die mogelijkheid had en het is natuurlijk super makkelijk om mensen te veroordelen die dat doen, als je zelf niet de mogelijkheid hebt omdat te kunnen doen.
Vraag jezelf eens af: Als jij die mogelijkheid wel had, zou je het dan laten voor het milieu? En eerlijk antwoorden, want 9 van de 10 mensen antwoord dan nog niet eerlijk.
Merendeel van dit soort opmerkingen komt gewoon voort uit jaloezie :j

En als je papieren rietjes zo erg vind, gebruik je toch metalen of glazen rietjes?

Mijn ergenis voor vandaag: Ik ben mij aan het klaarmaken voor de uitvaart van mijn vriendin. Ik zie er erg tegenop, een deel van mij hoopt nog steeds dat het een hele slechte grap is ;(

Ja sorry maar mijn principes vliegen ook niet het raam uit als ik geld heb :') dat is een foute aanname.

Ik stoor me ook niet zo erg aan die rietjes hoor, het is toch gewoon belachelijk dat wij zoiets moeten aanpassen terwijl 'de rijken' elke dag over de wereld vliegen enzo :')

Over je laatste alinea: heel veel sterkte gewenst!!

Tja de rijken blijven de grootste vervuilers.

En ik heb nog nooit gevlogen en als het niet hoefd doe ik het ook niet. En dat is idd ook voor het milieu. Vermaak me in de vakanties prima binnen Europa. En ja ik ben ook zo iemand die ergens anders gaat overcompenseren omdat ik me dan schuldig voel. :')

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 15:55

Mondial relay. Esso is geen punt meer, overzetten naar een ander punt kan niet, reactie van mondial: gewoon wachten, het zal ergens wel opduiken, maar we weten niet waar of wanneer. Wtf is dat nou voor service?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 15:58

nicole_floor schreef:
En ik heb nog nooit gevlogen en als het niet hoefd doe ik het ook niet.

Ik las hoofd en dacht he hoezo in deze context :')

Als iemand niet wil vliegen dan hoeft dat ook niet. Mensen aanspreken waarvan je vindt dat ze teveel vliegen, of niet aanspreken maar er ondertussen wel zoveel van vinden dat je je mening daarover op een forum kwijt moet… Tja… Energieverspilling wat mij betreft, want degenen die dat doen gaan dat niet veranderen omdat Gerda daar wat van vindt :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 16:10

Caira schreef:
Mondial relay. Esso is geen punt meer, overzetten naar een ander punt kan niet, reactie van mondial: gewoon wachten, het zal ergens wel opduiken, maar we weten niet waar of wanneer. Wtf is dat nou voor service?

Hier ook, alleen veranderde dat dus terwijl er al een pakketje onderweg was. Die van mij is verzet naar een ander punt, maar ipv nog geen 10 minuten rijden ergens waar ik bijna elke dag langs kom, is het dik een half uur waar ik nooit wat te zoeken heb.

M_d_h heel veel sterkte vandaag en de komende tjjd

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 16:32

MyWishMax schreef:
Caira schreef:

Hier ook, alleen veranderde dat dus terwijl er al een pakketje onderweg was. Die van mij is verzet naar een ander punt, maar ipv nog geen 10 minuten rijden ergens waar ik bijna elke dag langs kom, is het dik een half uur waar ik nooit wat te zoeken heb.

Hier dus ook een pakketje onderweg, maar ik weet dus niet waar hij is of waar hij heen gaat…

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 16:59

Ik heb allemaal beestjes op mijn planten maar ik weet niet wat het is en of het slecht is voor mijn planten

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 17:12

Suzanne F. schreef:
Ik zou echt zo graag een vrijstaand huis willen, ergens met buren ver weg. Een eigen oprit en alleen fluitende vogeltjes te horen. Ik word gek van de gillende en dreinende kinderen, van buurtbewoners die dagelijks timmeren en schuren, van gore luchtjes die je ruikt, sigarettenrook je ramen doorkomt, katten die in je tuin schijten, je auto die je niet kan parkeren etc etc.

Ik heb een staatslot gekocht voor deze maand.

Alsof ik het geschreven heb. Alleen die katten hebben geen kans want twee honden die katten als tussendoortje willen.
Dus ben blij dat wij al geslaagd zijn in de huizenjacht. Al is dat ook heel frustrerend moet ik zeggen maar alles beter dan blijven.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 17:15

fotolijstje schreef:
Ik heb allemaal beestjes op mijn planten maar ik weet niet wat het is en of het slecht is voor mijn planten

Heb je een foto?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 17:59

Caira schreef:
MyWishMax schreef:

Hier dus ook een pakketje onderweg, maar ik weet dus niet waar hij is of waar hij heen gaat…

Nee, ik wist ook niet waar het heen was. Zo vaag toch? Kreeg alleen ineens een melding dat het daar dus ligt nu. Hopelijk krijg jij dat ook

Suzanne F.Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 18:17

fotolijstje schreef:

Luizen denk ik? Beestjes zijn doorgaans altijd slecht voor je planten.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 18:18

fotolijstje schreef:

Planten horen geen huisdieren te hebben.

Ik ben misselijk, de plak cake met slagroom was iets teveel als toetje geloof ik. %)