Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Het spookt hier!
Zit in de kamer en hoor ineens het toilet vanzelf doorspoelen.
De honden schrikken er ook van en gaan er ook blaffend naartoe.
Zou er iemand stiekem naar binnen zijn gekomen dan zeker niet eruit...
Echt raar....
JudithGigi schreef:M_D_H schreef:Ik blijf er bij, ik zou ook 4 keer per jaar met het vliegtuig op vakantie gaan als ik die mogelijkheid had en het is natuurlijk super makkelijk om mensen te veroordelen die dat doen, als je zelf niet de mogelijkheid hebt omdat te kunnen doen.
Vraag jezelf eens af: Als jij die mogelijkheid wel had, zou je het dan laten voor het milieu? En eerlijk antwoorden, want 9 van de 10 mensen antwoord dan nog niet eerlijk.
Merendeel van dit soort opmerkingen komt gewoon voort uit jaloezie
En als je papieren rietjes zo erg vind, gebruik je toch metalen of glazen rietjes?
Mijn ergenis voor vandaag: Ik ben mij aan het klaarmaken voor de uitvaart van mijn vriendin. Ik zie er erg tegenop, een deel van mij hoopt nog steeds dat het een hele slechte grap is
Ja sorry maar mijn principes vliegen ook niet het raam uit als ik geld hebdat is een foute aanname.
Ik stoor me ook niet zo erg aan die rietjes hoor, het is toch gewoon belachelijk dat wij zoiets moeten aanpassen terwijl 'de rijken' elke dag over de wereld vliegen enzo
Over je laatste alinea: heel veel sterkte gewenst!!
nicole_floor schreef:En ik heb nog nooit gevlogen en als het niet hoefd doe ik het ook niet.
Caira schreef:Mondial relay. Esso is geen punt meer, overzetten naar een ander punt kan niet, reactie van mondial: gewoon wachten, het zal ergens wel opduiken, maar we weten niet waar of wanneer. Wtf is dat nou voor service?
MyWishMax schreef:Caira schreef:Mondial relay. Esso is geen punt meer, overzetten naar een ander punt kan niet, reactie van mondial: gewoon wachten, het zal ergens wel opduiken, maar we weten niet waar of wanneer. Wtf is dat nou voor service?
Hier ook, alleen veranderde dat dus terwijl er al een pakketje onderweg was. Die van mij is verzet naar een ander punt, maar ipv nog geen 10 minuten rijden ergens waar ik bijna elke dag langs kom, is het dik een half uur waar ik nooit wat te zoeken heb.
M_d_h heel veel sterkte vandaag en de komende tjjd
Suzanne F. schreef:Ik zou echt zo graag een vrijstaand huis willen, ergens met buren ver weg. Een eigen oprit en alleen fluitende vogeltjes te horen. Ik word gek van de gillende en dreinende kinderen, van buurtbewoners die dagelijks timmeren en schuren, van gore luchtjes die je ruikt, sigarettenrook je ramen doorkomt, katten die in je tuin schijten, je auto die je niet kan parkeren etc etc.
Ik heb een staatslot gekocht voor deze maand.
Caira schreef:MyWishMax schreef:Hier ook, alleen veranderde dat dus terwijl er al een pakketje onderweg was. Die van mij is verzet naar een ander punt, maar ipv nog geen 10 minuten rijden ergens waar ik bijna elke dag langs kom, is het dik een half uur waar ik nooit wat te zoeken heb.
M_d_h heel veel sterkte vandaag en de komende tjjd
Hier dus ook een pakketje onderweg, maar ik weet dus niet waar hij is of waar hij heen gaat…