Oui! Er is een kaart gestuurd met de snoet van je eigen peerd voorop. Is die niet aangekomen of had je het vermoeden dat die van een andere secret santa was?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Ik zei al dat ik het je niet moeilijk zou maken
Oui! Er is een kaart gestuurd met de snoet van je eigen peerd voorop. Is die niet aangekomen of had je het vermoeden dat die van een andere secret santa was?
Roulette_ schreef:Lieve Apple, ik kom er vandaag niet aan toe om een mooi verslag te maken van mijn pakket, maar dat ga ik zeker nog doen!
Wat een leuk pakket heb je voor mij samen gesteld, ik ben er enorm blij mee. Van Eva moet ik doorgeven dat ze heel blij is dat Jimmy zich er tegenaan heeft bemoeit, de wortels smaken heerlijk.
mariekeoo schreef:jullie zijn niet de enige, maar ook ik was al over budget. dus hoe sommigen het voor elkaar geboxt hebben haha
lotthje schreef:Echt heel tof al die pakketten. Ik moet zeggen dat ik ook licht twijfels krijg of ik niet nog meer dingen bij moet halen, al heb ik echt wel heel erg m’n best gedaan voor m’n lootje. Hopelijk valt het allemaal in de smaak
DonDon schreef:mariekeoo schreef:jullie zijn niet de enige, maar ook ik was al over budget. dus hoe sommigen het voor elkaar geboxt hebben haha
Jaa ik was ook al over budget haha. Ik dacht nog heb echt mijn best gedaan. Maar als ik sommige hoeveelheden zie. Weet je, iedereen doet hartstikke zijn best en het gaat niet om de meeste cadeaus. Het gaat erom dat iedereen aandacht en liefde besteed aan het pakket.
Super mooie en leuke pakketten komen er langs. Iedereen heeft zo zijn best gedaan!
suusje26 schreef:Ik sluit mij aan bij bovenstaande berichten. Het gaat niet om de hoeveelheid maar om de aandacht die er aan besteed is. De cadeautjes zo passend mogelijk maken voor je lootje vind ik ook het leuke eraan.