Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:33

Ik zei al dat ik het je niet moeilijk zou maken :))

Oui! Er is een kaart gestuurd met de snoet van je eigen peerd voorop. Is die niet aangekomen of had je het vermoeden dat die van een andere secret santa was? :))

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:36

Lieve Apple, ik kom er vandaag niet aan toe om een mooi verslag te maken van mijn pakket, maar dat ga ik zeker nog doen!
Wat een leuk pakket heb je voor mij samen gesteld, ik ben er enorm blij mee. Van Eva moet ik doorgeven dat ze heel blij is dat Jimmy zich er tegenaan heeft bemoeit, de wortels smaken heerlijk.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:47

Roosch schreef:
Ik zei al dat ik het je niet moeilijk zou maken :))

Oui! Er is een kaart gestuurd met de snoet van je eigen peerd voorop. Is die niet aangekomen of had je het vermoeden dat die van een andere secret santa was? :))

Ik ga nog even goed kijken in mijn overvolle postbus morgen (ik heb namelijk wel de snoet van mijn paard rondgestuurd naar anderen maar niet verwacht dat ik hem zelf ook zou krijgen :)). )

Wat een leuk pakket Roosch! De witte chocola met salmiak is al half op :’) . De wederhelft ging even kijken wat het was en kijken werd voorzichtig een beetje open maken, vervolgens al iets minder voorzichtig er een stuk afbreken en opeten en met een ‘dat smaakt een beetje anijs achtig’ nog een stuk er achteraan (gevolgd door een ‘had je ook een stukje gewild?’ :’)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:49

Roulette_ schreef:
Lieve Apple, ik kom er vandaag niet aan toe om een mooi verslag te maken van mijn pakket, maar dat ga ik zeker nog doen!
Wat een leuk pakket heb je voor mij samen gesteld, ik ben er enorm blij mee. Van Eva moet ik doorgeven dat ze heel blij is dat Jimmy zich er tegenaan heeft bemoeit, de wortels smaken heerlijk.

Wat fijn dat het pakket (letterlijk) goed in de smaak is gevallen :))
En zo te lezen was de hint ook goed te doen :))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 00:31

Ik vind het wel geniaal dat Apple blijkbaar een kaart met het jongetje heeft gekregen terwijl ze die zelf als hint stuurde bij de andere SS. _O-

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 00:38

Wat een gave en volle paketten :wow:
Ik begin ook twijfels te krijgen over m'n pakket maar ik heb er erg m'n best op gedaan en gezocht naar dingen die m'n lootje graag wilde dus het zit vast goed :)

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 01:04

Echt heel tof al die pakketten. Ik moet zeggen dat ik ook licht twijfels krijg of ik niet nog meer dingen bij moet halen, al heb ik echt wel heel erg m’n best gedaan voor m’n lootje. Hopelijk valt het allemaal in de smaak :)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 06:05

jullie zijn niet de enige, maar ook ik was al over budget. dus hoe sommigen het voor elkaar geboxt hebben haha

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 07:02

Wat een super leuke pakketten komen er voorbij <3

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 07:56

mariekeoo schreef:
jullie zijn niet de enige, maar ook ik was al over budget. dus hoe sommigen het voor elkaar geboxt hebben haha

Jaa ik was ook al over budget haha. Ik dacht nog heb echt mijn best gedaan. Maar als ik sommige hoeveelheden zie. Weet je, iedereen doet hartstikke zijn best en het gaat niet om de meeste cadeaus. Het gaat erom dat iedereen aandacht en liefde besteed aan het pakket.

Super mooie en leuke pakketten komen er langs. Iedereen heeft zo zijn best gedaan!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 08:00

Wat een mooie pakketten allemaal <3
En iedereen heeft zn best gedaan, geen reden om te twijfelen dames!

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 08:00

lotthje schreef:
Echt heel tof al die pakketten. Ik moet zeggen dat ik ook licht twijfels krijg of ik niet nog meer dingen bij moet halen, al heb ik echt wel heel erg m’n best gedaan voor m’n lootje. Hopelijk valt het allemaal in de smaak :)

Denk dat als je alle deelnemers gaat vragen wat ze het aller aller leukste aan hun pakket vonden, je zo’n 90x het antwoord ‘dat iemand zo haar best heeft gedaan om dingen te kopen die bij mij passen’ krijgt. Het gaat niet om de hoeveelheid, echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 09:07

DonDon schreef:
mariekeoo schreef:

Jaa ik was ook al over budget haha. Ik dacht nog heb echt mijn best gedaan. Maar als ik sommige hoeveelheden zie. Weet je, iedereen doet hartstikke zijn best en het gaat niet om de meeste cadeaus. Het gaat erom dat iedereen aandacht en liefde besteed aan het pakket.

Super mooie en leuke pakketten komen er langs. Iedereen heeft zo zijn best gedaan!

Precies dit. Het gaat om het gebaar! Ik vind tot nu toe elk pakket echt waanzinnig mooi en met zorg uitgekozen!

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 09:29

Ik sluit mij aan bij bovenstaande berichten. Het gaat niet om de hoeveelheid maar om de aandacht die er aan besteed is. De cadeautjes zo passend mogelijk maken voor je lootje vind ik ook het leuke eraan.

Weer prachtige cadeaus voorbij zien komen. Zo leuk om die verslagen te lezen <3

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 09:45

Het zijn ook rare tijden nu hè. Niet iedereen heeft het zo breed dat een pakket zo groot kan worden. Neemt niet weg dat het super is dat sommige dat toch gedaan hebben natuurlijk.

Hele andere vraag, is het raar op de pakketbezorger iets te geven voor kerst? Van de reclame etc komen ze altijd langs, maar met de pakketbezorger ben ik veel blijer. Mijn dochter wilde al koekjes geven, maar doe je er dan ook een soort fooi bij?

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 09:58

Je kunt een pakketbezorger alles geven als je blij met hem bent. Zoveel waardering krijgen ze vaak niet dus ze vinden het leuk.

Ik was gisteravond half 11 thuis en kwart over 11 klaar met het verzorgen van de paardjes. Toen was mijn bed warm en ben ik er in gedoken. Ik wil het pakket de aandacht geven die het verdient dus zodra mijn collega inlogt en er dus iemand is die de telefoon kan aannemen, ga ik uitpakken. Het pakket staat mij ondertussen aan te gapen naast mijn bureau.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 10:09

Ja, dat is ook weer zo hahahatsjoe, dan ga ik het gewoon doen.

En dat je zoveel geduld hebt :oo . Ik ben heel benieuwd.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 10:13

Wat een mooie pakketten komen er weer voorbij!
Wat leuk zeg dat er zoveel paketten bezorgd zijn <3

Je hoeft je echt niet druk te maken over de grote van je pakket.
Het ligt er ook aan is je lootje actief geweest, budget en de tops en flops enz.

Sorry Jorex daar snap ik ook niks van!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 10:20

Hier heb ik geen vaste bezorger, in ieder geval iedere keer dat er 1 komt is het weer een andere.

Ik ben ook weer ver over budget heen gegaan. Maar het is inderdaad maar net wat je te besteden hebt. En ik heb liever een klein pakket die echt op mij is afgestemd dan een groot pakket met allemaal algemene dingen erin.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 10:23

Ik geef ieder jaar een kaartje aan de postbezorger :) Ze zijn altijd heel verbaasd, haha

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 10:30

suusje26 schreef:
Ik sluit mij aan bij bovenstaande berichten. Het gaat niet om de hoeveelheid maar om de aandacht die er aan besteed is. De cadeautjes zo passend mogelijk maken voor je lootje vind ik ook het leuke eraan.

En ik sluit me hier weer bij aan. Ik heb mijn pakket zelf kunnen brengen, dus wat ik normaal kwijt zou zijn aan verzendkosten, heb ik nu extra cadeaus erin gedaan.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 10:34

Het gaat er inderdaad om dat iemand die je verder niet kent zijn best heeft gedaan om een leuk pakket voor je samen te stellen :-)

En inderdaad, kun je het pakket zelf brengen of heb je een goede kringloop om de hoek dan scheelt het al veel.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 10:38

Sluit ik me ook weer bij aan :j
Hier ben ik qua gekochte kadootjes een heel klein beetje over budget gegaan en heb ik wat dingen in het pakket gestopt welke ik (ongebruikt uiteraard) in huis had staan. Mijn pakket is vooral "duur" en "groot" geworden omdat er een kadobon voor een slang in zit, maar dat kost mij in directe zin niks qua aanschaf oid.

Een persoonlijk afgestemd pakket is het leukste en het is sowieso al tof dat iemand zijn best heeft gedaan om een mooi pakket voor je samen te stellen :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 10:39

Inderdaad is het een minimum budget, en niet iedereen heeft dezelfde portemonnee. Het gaat vooral om de liefde die erin gezet is om een zo passend mogelijk pakket te maken. En ik had bijvoorbeeld toevallig nog wat spullen liggen waar ik niets mee deed maar heel goed bij mijn lootje paste. Tja, die waarde ga ik er dan echt niet bij tellen.

Wat betreft pakketbezorger en iets geven voor kerst, wij doen het wel altijd. We hebben altijd een fantastische bezorger gehad. <3 Helaas nu een nieuwe bezorger.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 10:44

Het gaat niet om groter, meer of beter. Het gaat om de persoonlijke aandacht en moeite die je er in hebt gestopt. En uiteraard het plezier dat we er met zijn allen mee hebben <3

Ik geniet stuk voor stuk alle pakketten die binnen komen! Die positieve vibes ervan. Zoveel leuke cadeautjes, creatieve hints etc. :j Daar is waar ik het voor doe.