Advertentie op Marktplaats met veel info.
Mensen willen nog meer info, en dat is helemaal prima.
Maar dat ze je dan in hun eerste bericht aanspreken als
'Hé Femmie'.
Gruw.
(En nu hopen dat die persoon niet hier op bokt huist...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Willen jullie nog even een blunder horen![]()
Ik kwam na 100 km mega trots over de finish en we moesten nog een podium opfietsen en er weer af. 3x raden wie door de vermoeidheid niet doorhad dat je rustig naar beneden moest en keihard onderuit ging en dat plateau naar beneden glijd terwijl er zoveel mensen stonden te kijken.
Allemaal schaafwonden opgelopen natuurlijk die nu prikken als een gek![]()
Ach ja was wel weer passend bij mij om zo te eindigen
Schuur_ schreef:Aan mezelf. Vandaag wedstrijd gelopen met de hond. 73 op 80 gehaald en een 4de plek. Eigenlijk moet ik heel blij zijn want ze is nog maar 1,5 jaar, het is mijn eerste hond die ik opleid en dan al zo een mooie punten lopen maar het enige dat ik denk is 'als we dat ene onderdeel (6/10) niet hadden verpest waren we in de prijzen gevallen'. 80 honden ingeschreven waarvan er toch zeker een 50 voor dit niveau liepen en 4de worden en dan nog teleurgesteld op de bank zitten.
Kom op, stom hoofd, wees blij.
AmyII schreef:Aan dat mijn relatie su-per wankel is. Ik hou zielsveel van mijn vriend maar ik ben gewoon op. Uit elkaar gaan gaat niet zomaar en voordat ik een andere woning betrek wil ik wel heeeeelll zeker zijn van mijn zaak… pfff.
#rant off