Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Ik had er een en toen ik op dag 1 een uur niet had gereageerd werd ie leip. Ik was ff. Aar de supermarkt eten halen en dat eten op eten. Toen dacht ik ohhh jouw heb ik eerder gematcht en deed je dat ook. Dan spoor je echt niet en hij meteen van: donder op. Hij zag er vrolijk en vriendelijk uit maar schijn bedriegt.
Muronia schreef:Ik heb dat ook wel eens gehad dat alles opeens weg was. Inderdaad na een paar dagen alles terug maar wel erg irritant als je in gesprek bent met iemand.
Steenbok ben je niet bang dat je zo ergens in rolt waar je eigenlijk niet aan toe bent?
Wij hebben morgen date 3. Hij heeft bedacht wat we gaan doen en het wordt de bios. Ik heb er wel zin in
Janine1990 schreef:Zonnetje81 schreef:Ik had er een en toen ik op dag 1 een uur niet had gereageerd werd ie leip. Ik was ff. Aar de supermarkt eten halen en dat eten op eten. Toen dacht ik ohhh jouw heb ik eerder gematcht en deed je dat ook. Dan spoor je echt niet en hij meteen van: donder op. Hij zag er vrolijk en vriendelijk uit maar schijn bedriegt.
Vreselijk!
Paar jaar terug had ik ene Bob op Bumble (voor alle Groningers/Friezen/Drenten onder ons, hij zit nu ook op Tinder!). Vriendin van me had met mijn telefoon zitten spelen en heeft ons gematcht. Verre van mijn type...
Maar ik heb braaf even met hem gechat. Maar hij stuurde echt tig berichten achter elkaar met allemaal vragen en overal zette hij mijn naam weer achter. En tig keer hoe leuk ik wel niet was. Aangezien in mijn profiel stond dat ik logistiek planner was, meende hij dat we hetzelfde werk deden. Hij ontving namelijk goederen en deed de administratie. Echt, niks mis mee... Maar je slaat de plank heel erg mis en de manier waarop hij het zei, hij zag het volkomen als iets waarin we elkaar konden vinden.
Ik heb denk ik 3 reacties gestuurd en was er al flauw van.
De volgende ochtend had ik meteen weer 5 berichten. Variërend van of ik goed had geslapen tot hoe mooi ik wel niet was. HOU TOCH OP MAFKEES![]()
Ik werd helemaal gek. Omdat ik aan het werk was, reageerde ik niet. Dus er kwamen nog tig berichten achteraan. Holy smokes, hou op gast...
's Avonds even lol over gehad met wat vriendinnen en uiteindelijk maar te kennen gegeven dat ik hier niet van gediend was op een nette manier en dat ik dacht dat hij vast iemand zou vinden die beter bij hem paste.
Toen werd meneer boos, want hij stelde toch al die vragen om me beter te leren kennen en ik kon hem toch gewoon zijn nummer geven.
Ik was op dat moment niet thuis, maar op stal. En onderweg naar huis reed er iemand voor me met heel vreemd rijgedrag. Ik was echt instant bang
Muronia schreef:Ik word zo vrolijk van je berichten, you goIk zou het zoals Jester doen. Even kalm aan doen, hij heeft al gezegd dat ie het leuk vond en je snel weer wil zien. Beetje vertrouwen daarin hebben.
Onze derde date gisteren was weer leuk, naar de bios geweest. Was een spannende film (longlegs). Kletsen wil niet echt in de bios natuurlijk maar handje vasthouden wel.
Muronia schreef:Ik zou het zoals Jester doen. Even kalm aan doen, hij heeft al gezegd dat ie het leuk vond en je snel weer wil zien. Beetje vertrouwen daarin hebben.
Onze derde date gisteren was weer leuk, naar de bios geweest. Was een spannende film (longlegs). Kletsen wil niet echt in de bios natuurlijk maar handje vasthouden wel.
Chickyy schreef:Weinig goede woorden over mijn ex, maar hij was wel een hele goede apper. Veel appen, snel reageren, altijd even vragen.. en dan nu tinder, hoezo denken mannen tot een date te komen als ze 0 interesse tonen en amper vragen stellen. Ben weer zo klaar met eenzijdige interviews