Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

tussendoor ook gewoon fijn even gekletst en nu is hij terug naar zijn kids 
 . Was wel een beetje zenuwachtig want vorige keren was het spontaan en ook na een paar wijn dat hij langs kwam. Nu zat ik echt te wachten  tot hij langs kwam.

Zonnetje81 schreef:Ik had er een en toen ik op dag 1 een uur niet had gereageerd werd ie leip. Ik was ff. Aar de supermarkt eten halen en dat eten op eten. Toen dacht ik ohhh jouw heb ik eerder gematcht en deed je dat ook. Dan spoor je echt niet en hij meteen van: donder op. Hij zag er vrolijk en vriendelijk uit maar schijn bedriegt.

Muronia schreef:Ik heb dat ook wel eens gehad dat alles opeens weg was. Inderdaad na een paar dagen alles terug maar wel erg irritant als je in gesprek bent met iemand.
Steenbok ben je niet bang dat je zo ergens in rolt waar je eigenlijk niet aan toe bent?
Wij hebben morgen date 3. Hij heeft bedacht wat we gaan doen en het wordt de bios. Ik heb er wel zin in
Janine1990 schreef:Zonnetje81 schreef:Ik had er een en toen ik op dag 1 een uur niet had gereageerd werd ie leip. Ik was ff. Aar de supermarkt eten halen en dat eten op eten. Toen dacht ik ohhh jouw heb ik eerder gematcht en deed je dat ook. Dan spoor je echt niet en hij meteen van: donder op. Hij zag er vrolijk en vriendelijk uit maar schijn bedriegt.
Vreselijk!
Paar jaar terug had ik ene Bob op Bumble (voor alle Groningers/Friezen/Drenten onder ons, hij zit nu ook op Tinder!). Vriendin van me had met mijn telefoon zitten spelen en heeft ons gematcht. Verre van mijn type...
Maar ik heb braaf even met hem gechat. Maar hij stuurde echt tig berichten achter elkaar met allemaal vragen en overal zette hij mijn naam weer achter. En tig keer hoe leuk ik wel niet was. Aangezien in mijn profiel stond dat ik logistiek planner was, meende hij dat we hetzelfde werk deden. Hij ontving namelijk goederen en deed de administratie. Echt, niks mis mee... Maar je slaat de plank heel erg mis en de manier waarop hij het zei, hij zag het volkomen als iets waarin we elkaar konden vinden.
Ik heb denk ik 3 reacties gestuurd en was er al flauw van.
De volgende ochtend had ik meteen weer 5 berichten. Variërend van of ik goed had geslapen tot hoe mooi ik wel niet was. HOU TOCH OP MAFKEES![]()
Ik werd helemaal gek. Omdat ik aan het werk was, reageerde ik niet. Dus er kwamen nog tig berichten achteraan. Holy smokes, hou op gast...
's Avonds even lol over gehad met wat vriendinnen en uiteindelijk maar te kennen gegeven dat ik hier niet van gediend was op een nette manier en dat ik dacht dat hij vast iemand zou vinden die beter bij hem paste.
Toen werd meneer boos, want hij stelde toch al die vragen om me beter te leren kennen en ik kon hem toch gewoon zijn nummer geven.
Ik was op dat moment niet thuis, maar op stal. En onderweg naar huis reed er iemand voor me met heel vreemd rijgedrag. Ik was echt instant bang
 Als het goed voelt, voelt het goed. Niet te veel over nadenken, maar genieten van wat je hebt! 

.                                                         Muronia schreef:Ik word zo vrolijk van je berichten, you goIk zou het zoals Jester doen. Even kalm aan doen, hij heeft al gezegd dat ie het leuk vond en je snel weer wil zien. Beetje vertrouwen daarin hebben.
Onze derde date gisteren was weer leuk, naar de bios geweest. Was een spannende film (longlegs). Kletsen wil niet echt in de bios natuurlijk maar handje vasthouden wel.
                                                         Muronia schreef:Ik zou het zoals Jester doen. Even kalm aan doen, hij heeft al gezegd dat ie het leuk vond en je snel weer wil zien. Beetje vertrouwen daarin hebben.
Onze derde date gisteren was weer leuk, naar de bios geweest. Was een spannende film (longlegs). Kletsen wil niet echt in de bios natuurlijk maar handje vasthouden wel.

. We appen zo gedurende de dag wel. Hij vroeg of ik mee ging bootje varen met hem en zn kids vandaag. Wel jammer, leek me ontzettend leuk maar niet verstandig. Ook al zouden we geen toenadering zoeken natuurlijk, ik vind dat ongedwongen elkaar op zoeken ook veel te snel voor een kind. Plus eerlijk was mijn kind gisteren zo vervelend dat ik hem dat niet aan wilde doen 
   vandaag was hij dan weer om door een ringetje te halen. Ergens zo parallel aan de waterplas had ik wel leuk gevonden maar mijn zoontje zou zo'n bootje varen fantastisch hebben gevonden en met die verhalen ook naar huis gaan. Ongeacht de persoon dus dan zou ik m'n ex wel voor het blok zetten.

Laat zien dat je een leven hebt en geef hem niet meteen te veel privileges in je leven. Als hij vrijdag bedenkt dat hij je zaterdag wat te doen hebt, hoop ik persoonlijk dat je zaterdag al wat te doen hebt 
 Dan leert hij het snelst dat hij z'n best moet doen om jou te zien en krijg jij het initiatief waar je naar op zoek bent 
 In ieder geval niet te snel jezelf opgeven voor een man. 

Dodged a bullet met deze gozer. Maakte ook allemaal grapjes over zijn grote aanhangsel dus daar geloofde ik al weinig in. 

Dus werd er helemaal gek van, heb kennis een bericht gedaan dat ik niet meer mee wil naar het event want ik voel mij er niet confortabel bij en nu kreeg ik net weer een bericht van die gozer dat mijn broekje zo leuk is & dat het fijn zou zijn als ik alsnog mee zou gaan.  

Ben echt blij dat ik later uit de kast ben gekomen en echt heel erg hard aan mijn eigenwaarde heb gewerkt de laatste paar jaar zodat ik nu gewoon stevig in mijn schoenen sta om nee te zeggen wanneer ik mij niet fijn voel.

dat wordt zweten haha.
 toppunt was dat we het over kerst hadden en dat hij elk jaar een kerst krans maakt met ballen enzo met zn kids. Ik heb nog nooit iemand gehoord van m'n leeftijd die dat ook doet 
 . Ik maak nu elk jaar een stukje met m'n zoontje. Van dat kneuterige kan ik echt genieten haha                                                         
 En ze hoeven het echt niet zelf leuk of mooi te vinden maar als ze het afkraken of niet willen respecteren dat ik het mooi vind... kthxbye!

Chickyy schreef:Weinig goede woorden over mijn ex, maar hij was wel een hele goede apper. Veel appen, snel reageren, altijd even vragen.. en dan nu tinder, hoezo denken mannen tot een date te komen als ze 0 interesse tonen en amper vragen stellen. Ben weer zo klaar met eenzijdige interviews