Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 17:05

Ik had er een en toen ik op dag 1 een uur niet had gereageerd werd ie leip. Ik was ff. Aar de supermarkt eten halen en dat eten op eten. Toen dacht ik ohhh jouw heb ik eerder gematcht en deed je dat ook. Dan spoor je echt niet en hij meteen van: donder op. Hij zag er vrolijk en vriendelijk uit maar schijn bedriegt.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 17:16

capopjekop schreef:
Dan heeft de ander de match opgeheven. Gebeurt idd weleens.

Nee al mijn andere gesprekken en matches waren ook weg. Ook de instelling dat ik de app in donkere modus had. Was nu ook wit en andere instellingen over afstand etc.

ReadTheRulez

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 17:48

Ja heb ik ook wel gehad, paar dagen later was alles er ineens weer :+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 21:24

Haha wat een heerlijke verhalen om te lezen. Ik hou het voor nu even bij deze bumble scharrel. Hij is net even een uurtje aangewaaid :') tussendoor ook gewoon fijn even gekletst en nu is hij terug naar zijn kids :') . Was wel een beetje zenuwachtig want vorige keren was het spontaan en ook na een paar wijn dat hij langs kwam. Nu zat ik echt te wachten tot hij langs kwam.

Had iets langer mogen duren, maar daarvoor moeten we een poos geduld hebben. Deze had ik al niet verwacht want kwam onverwachts 2 dagen naar huis want had geen zin in de regen met een kleuter op de camping. :=

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 21:33

Ik heb dat ook wel eens gehad dat alles opeens weg was. Inderdaad na een paar dagen alles terug maar wel erg irritant als je in gesprek bent met iemand.

Steenbok ben je niet bang dat je zo ergens in rolt waar je eigenlijk niet aan toe bent?

Wij hebben morgen date 3. Hij heeft bedacht wat we gaan doen en het wordt de bios. Ik heb er wel zin in :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 21:51

Zonnetje81 schreef:
Ik had er een en toen ik op dag 1 een uur niet had gereageerd werd ie leip. Ik was ff. Aar de supermarkt eten halen en dat eten op eten. Toen dacht ik ohhh jouw heb ik eerder gematcht en deed je dat ook. Dan spoor je echt niet en hij meteen van: donder op. Hij zag er vrolijk en vriendelijk uit maar schijn bedriegt.

Vreselijk!

Paar jaar terug had ik ene Bob op Bumble (voor alle Groningers/Friezen/Drenten onder ons, hij zit nu ook op Tinder!). Vriendin van me had met mijn telefoon zitten spelen en heeft ons gematcht. Verre van mijn type...

Maar ik heb braaf even met hem gechat. Maar hij stuurde echt tig berichten achter elkaar met allemaal vragen en overal zette hij mijn naam weer achter. En tig keer hoe leuk ik wel niet was. Aangezien in mijn profiel stond dat ik logistiek planner was, meende hij dat we hetzelfde werk deden. Hij ontving namelijk goederen en deed de administratie. Echt, niks mis mee... Maar je slaat de plank heel erg mis en de manier waarop hij het zei, hij zag het volkomen als iets waarin we elkaar konden vinden.
Ik heb denk ik 3 reacties gestuurd en was er al flauw van.
De volgende ochtend had ik meteen weer 5 berichten. Variërend van of ik goed had geslapen tot hoe mooi ik wel niet was. HOU TOCH OP MAFKEES }:0
Ik werd helemaal gek. Omdat ik aan het werk was, reageerde ik niet. Dus er kwamen nog tig berichten achteraan. Holy smokes, hou op gast...
's Avonds even lol over gehad met wat vriendinnen en uiteindelijk maar te kennen gegeven dat ik hier niet van gediend was op een nette manier en dat ik dacht dat hij vast iemand zou vinden die beter bij hem paste.
Toen werd meneer boos, want hij stelde toch al die vragen om me beter te leren kennen en ik kon hem toch gewoon zijn nummer geven.

Ik was op dat moment niet thuis, maar op stal. En onderweg naar huis reed er iemand voor me met heel vreemd rijgedrag. Ik was echt instant bang :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 22:34

Muronia schreef:
Ik heb dat ook wel eens gehad dat alles opeens weg was. Inderdaad na een paar dagen alles terug maar wel erg irritant als je in gesprek bent met iemand.

Steenbok ben je niet bang dat je zo ergens in rolt waar je eigenlijk niet aan toe bent?

Wij hebben morgen date 3. Hij heeft bedacht wat we gaan doen en het wordt de bios. Ik heb er wel zin in :)

Hm geen idee waar ik aan toe ben eigenlijk. Spanning en plezier trekt me momenteel wel erg maar alles er omheen heb ik ook wel een beetje gemist. Gewoon met iemand knuffelen op de bank etc. Niet eens perse voor de liefde. Voorheen had ik ook wel een langere periode dezelfde scharrel en dat is ergens gewoon wel makkelijk en leuk.
De verplichte rust qua dates is op deze manier ook wel top. Zie maar een beetje wat er op mijn pad komt. In al die jaren daten en scharrelen was mijn ex de eerste waar ik overduidelijk een bepaalde chemie had voor een toekomstige relatie. Misschien stom, maar ergens is de kans dat ik dat opnieuw zo snel vinden i.c.m. Kids etc. Ook gewoon wel klein voor mijn gevoel. Hoe ik om moet gaan met mijn ex en een gezonde vriendschap moet creëeren in belang van t kind vind ik ook lastig. Maandag komt hij bijvoorbeeld stapelbed in elkaar zetten voor de gezanelijke caravan deze zomer en we zullen nog een nachtje in dezelfde caravan slapen, wel apart. Hij werkt zondag tot 22.30 en ik de volgende dag vroeg. Dan hoeft mijn zoontje niet te wisselen helemaal thuis maar kan daar blijven.

Aan de andere kant hoop ik voor mijn zoontje dat we zo die balans kunnen vinden en ergens denk ik dat afleiding van ander mannelijk schoon mij wellicht wat afleiding kan zorgen van het afsluiten van onze relatie, klinkt stom, maar meer dat de wereld ook nog leuk kan zijn na een hoop gezeik. Gewoon weer een beetje leven en leuke dingen doen. De bevestiging dat het ook nog wel kan met een ander ooit in de toekomst. Wat dat betreft waren de laatste jaren ook gewoon niet leuk meer en wil ik gewoon weer een beetje ontspannen

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 22:36

Janine1990 schreef:
Zonnetje81 schreef:

Vreselijk!

Paar jaar terug had ik ene Bob op Bumble (voor alle Groningers/Friezen/Drenten onder ons, hij zit nu ook op Tinder!). Vriendin van me had met mijn telefoon zitten spelen en heeft ons gematcht. Verre van mijn type...

Maar ik heb braaf even met hem gechat. Maar hij stuurde echt tig berichten achter elkaar met allemaal vragen en overal zette hij mijn naam weer achter. En tig keer hoe leuk ik wel niet was. Aangezien in mijn profiel stond dat ik logistiek planner was, meende hij dat we hetzelfde werk deden. Hij ontving namelijk goederen en deed de administratie. Echt, niks mis mee... Maar je slaat de plank heel erg mis en de manier waarop hij het zei, hij zag het volkomen als iets waarin we elkaar konden vinden.
Ik heb denk ik 3 reacties gestuurd en was er al flauw van.
De volgende ochtend had ik meteen weer 5 berichten. Variërend van of ik goed had geslapen tot hoe mooi ik wel niet was. HOU TOCH OP MAFKEES }:0
Ik werd helemaal gek. Omdat ik aan het werk was, reageerde ik niet. Dus er kwamen nog tig berichten achteraan. Holy smokes, hou op gast...
's Avonds even lol over gehad met wat vriendinnen en uiteindelijk maar te kennen gegeven dat ik hier niet van gediend was op een nette manier en dat ik dacht dat hij vast iemand zou vinden die beter bij hem paste.
Toen werd meneer boos, want hij stelde toch al die vragen om me beter te leren kennen en ik kon hem toch gewoon zijn nummer geven.

Ik was op dat moment niet thuis, maar op stal. En onderweg naar huis reed er iemand voor me met heel vreemd rijgedrag. Ik was echt instant bang :')

Wow dit verhaal. Dan krijg je toch meteen het gevoel: 'run'!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 12:42

Gewoon lekker meegaan in de flow Steenbok, stoppen kan altijd nog ;) Als het goed voelt, voelt het goed. Niet te veel over nadenken, maar genieten van wat je hebt!

Ik lijk wel allemaal maar mafkezen te hebben hoor :+
Op 1 juni me op Happn geregistreerd. Kreeg al vrij snel een match met een gozer die wat een onduidelijke profielfoto had, maar zover ik kon zien wel echt leuk was. Twee weken lang wat gechat (ik zit niet echt heel de dag op m'n telefoon, zeker niet hiervoor) en ineens reageerde hij niet meer.
Nu stuurt hij net een bericht, dat hij even een maand pauze had genomen, doet alsof er niets is gebeurd. Ik vind dat best wel raar... of ligt dat nu aan mij? :')

Bedoel, prima hoor om een maand niets van je te laten horen. Maar dat je dan nog terug durft te komen _O-

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 09:43

Jij trekt ze wel aan Janine. :+

Ik heb zaterdagavond een érg fijne date gehad. Super toffe gast.
Het was via Breeze, dus gewoon een drankje gaan doen in een stad.
Uiteindelijk hebben we er 4 uur gezeten, en zijn we enkel maar vertrokken omdat het al kwart na 12 's nachts was en ik nog 45 minuten naar huis moest rijden.
Ik heb hem thuis afgezet (hij was met de bus, maar het was maar 8 minuten met de auto naar hem thuis én de juiste richting op) maar er is niks gebeurd. Hij gaf wel aan het een erg fijne date te vinden en hoopte me snel terug te zien.
Via Breeze kan je nadien aangeven of je elkaars nummer wil uitwisselen en heel kort erna was dat ook het geval.
We hebben gisteren wat gestuurd maar op dat vlak vlot het niet erg ofzo. Ik ben een fermente sms'er en hij niet echt.
Dus op dat vlak blijf ik wat op m'n honger zitten, en ik wil hem ook graag nog eens zien. Maar ik wil het niet zelf vragen, want ik heb bij hem ook aangegeven dat ik een beetje gentleman en initiatief vanuit de man wel fijn vind. :+
Hij gaf ook aan dat hij eerder relaties opbouwt vanuit vriendschappen. Ik vrees als ik nu al achter een tweede date vraag, het misschien te snel zal gaan voor zijn gevoel.

Ik maak het mezelf te moeilijk. :')

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 09:50

Je maakt het jezelf idd moeilijk. Het was een fijne date, je wilt hem weer zien, vraag het gewoon! Mannen vinden het ook fijn om die bevestiging te krijgen he..

Wat heb je te verliezen?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 17:24

Ik zou juist even rustig aan doen, vraag hem van de week een keer rustig naar zijn weekend plannen of iets. Het is amper 2 dagen later ook!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 17:46

Ik zou het zoals Jester doen. Even kalm aan doen, hij heeft al gezegd dat ie het leuk vond en je snel weer wil zien. Beetje vertrouwen daarin hebben.

Onze derde date gisteren was weer leuk, naar de bios geweest. Was een spannende film (longlegs). Kletsen wil niet echt in de bios natuurlijk maar handje vasthouden wel :) .

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 17:52

Muronia schreef:
Ik zou het zoals Jester doen. Even kalm aan doen, hij heeft al gezegd dat ie het leuk vond en je snel weer wil zien. Beetje vertrouwen daarin hebben.

Onze derde date gisteren was weer leuk, naar de bios geweest. Was een spannende film (longlegs). Kletsen wil niet echt in de bios natuurlijk maar handje vasthouden wel :) .
Ik word zo vrolijk van je berichten, you go :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 18:47

Muronia schreef:

Heel voorzichtig net als twee egeltjes (reclame van vroeger). Ik hou ervan. <3
Leuk!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 19:33

Oh handje vasthouden in de bios klinkt toch echt super fijn als 3e date!!

Enne ik zou ook van de week eens een bericht sturen of hij leuke weekend plannen heeft en dan eind van de week eens een balletje opgooien.
Zeker als je zolang met elkaar zit en hij aangeeft dat hij het leuk heeft gehad.

Janine een maand pauze hm weet je ook waarom? Haha.

Ik ben vr en za thuis geweest vanaf de camping ivm het weer. Zaterdag een flits bezoekje gehad in de avond toen mijn zoontje sliep. Hij had toestemming gevraagd of hij mijn vaatwasser mocht gaan maken aan de Kids :') . We appen zo gedurende de dag wel. Hij vroeg of ik mee ging bootje varen met hem en zn kids vandaag. Wel jammer, leek me ontzettend leuk maar niet verstandig. Ook al zouden we geen toenadering zoeken natuurlijk, ik vind dat ongedwongen elkaar op zoeken ook veel te snel voor een kind. Plus eerlijk was mijn kind gisteren zo vervelend dat ik hem dat niet aan wilde doen := vandaag was hij dan weer om door een ringetje te halen. Ergens zo parallel aan de waterplas had ik wel leuk gevonden maar mijn zoontje zou zo'n bootje varen fantastisch hebben gevonden en met die verhalen ook naar huis gaan. Ongeacht de persoon dus dan zou ik m'n ex wel voor het blok zetten.

Vroeger had ik gezegd ja leuk, stap in de boot en we zien wel waar die strand. Maargoed, met kinderen toch heel anders :')
Verder staat er volgens mij vrijgezel op mijn voorhoofd. Overal ineens echt aanspraak. Vandaag bij het water ook. Leuke vent, vorig jaar gescheiden, bleef kletsen, gaf een hand en stelde zich voor :p die heeft nu een sta caravan voor een langere tijd omdat die geen woonruimte heeft.

Zaterdag ga ik lekker dansen op een klein feestje met vriendin. Eens kijken of ik mijn dans moves nog heb :):)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 22:18

MayoNeighs, geef 'm ff een paar dagen. En doe vooral lekker je eigen ding :) Laat zien dat je een leven hebt en geef hem niet meteen te veel privileges in je leven. Als hij vrijdag bedenkt dat hij je zaterdag wat te doen hebt, hoop ik persoonlijk dat je zaterdag al wat te doen hebt ;) Dan leert hij het snelst dat hij z'n best moet doen om jou te zien en krijg jij het initiatief waar je naar op zoek bent :) In ieder geval niet te snel jezelf opgeven voor een man.

Muronia, wat superleuk!! *\o/*

Steenbok, nee, had hij er niet bij gezet. Ik ben nog aan het bedenken of ik er een reactie aan wil wagen. Momenteel even weinig zin in de apps en te druk met mijn voorbereidingen voor mijn vakantie. En ik kan niet ontkennen dat bepaalde blikken van mijn ex me een beetje in de war hebben gebracht. :+

En lekker toch dat je zoveel aanspraak krijgt! Dat is vooral een teken dat je steeds beter in je vel komt te zitten! Verstandig dat je het kinderen en voorstellen verhaal nog ff wat voor je uit schuift. :)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 23:21

Eindelijk mijn bokt ww terug, dus ik heb ook weer een verhaal voor jullie, of althans: meerdere. :')

Man 1: Super leuk contact, wilde graag met me op date: liever gisteren dan vandaag. Dus wij van de dating-app af, samen bellen jadajada allemaal leuk en spontaan. Vervolgens volgen we elkaar op instagram: meneer had geen foto's of wat, helemaal niks, maar goed prima ik heb hem geaccepteerd en terug gevolgt en vervolgens mijn app weer afgesloten want er was toch niks te zien.

Dag erna: krijg allemaal boze berichten. Want blijkbaar volgt een collega van hem mij (en ik hem) en ik heb een regenboog vlag op mijn profiel staan & daar wil hij geen vragen over krijgen en/of mee geassosieerd worden. 8)7

Tja dan heb je aan mij dus echt de verkeerde, dus ik heb gewoon gezegd prima ik ben er heel eerlijk en open over dat ik gay ben. Dus hij heeft me toen direct van Instagram verwijderd en gestuurd dat "het probleem was opgelost" en nadat ik niet meneer zijn stiekeme geheimpje wilde zijn en niet mijn profiel oid aan wilde passen was ik opeens te kinderachtig en werd ik overal geblokkeerd. :+

Lekker in je kast blijven zou ik zeggen, maar ik ben er eindelijk na 22 jaar uit en ga voor niets en niemand weer terug die ellende in. := Dodged a bullet met deze gozer. Maakte ook allemaal grapjes over zijn grote aanhangsel dus daar geloofde ik al weinig in. 8)7

Man 2: Leerde ik via een vriend kennen op een feestje, was allemaal gezellig en vriendschappelijk. Na het feestje daar geslapen (is niks gebeurd) op wat zoenen na. [Nadat beiden keiveel gedronken hadden] Daarna begon het gestalk, op elke app die je maar kunt bedenken werd ik opgezocht en toegevoegd. Zouden samen nog naar een ander event gaan (met kennis erbij) maar dit heb ik afgezegd nadat mijn grenzen niet werden gerespecteerd en ik me zeer onprettig begon te voelen.

Reageerde ik een x uur of een dag niet, kwam er weer een bericht. Had ik op een andere app wat gepost en niet op de privé app gereageerd kwam er weer een melding van een random emoji of een reactie. Tot 3x toe aangegeven dat ik niets meer wilde dan gewoon vriendschappelijk omgaan met elkaar (voor onze gedeelde vriend voor gods sake) maar dat kon blijkbaar alsnog niet. 8)7

Als het geen relatie zou worden dan moesten we maar samen gaan knuffelen, of friends met benefits moest dan maar. Dit allemaal nadat ik al 3x had aangegeven dat ik dit niet wilde. :Y) Dus werd er helemaal gek van, heb kennis een bericht gedaan dat ik niet meer mee wil naar het event want ik voel mij er niet confortabel bij en nu kreeg ik net weer een bericht van die gozer dat mijn broekje zo leuk is & dat het fijn zou zijn als ik alsnog mee zou gaan. 8)7

Dus heb er voor de sake van de vriend wat netjes van gemaakt en gezegd dat ik mij daar niet fijn bij voel terwijl ik eigenlijk gewoon wil zeggen hoe een viezerik het is, dat hij maar blijft proberen en forceren met elke keer een andere benaming. _O-

Wil je niet daten dan moet het maar casual, en wil je dat niet dan deug je niet. :') Ben echt blij dat ik later uit de kast ben gekomen en echt heel erg hard aan mijn eigenwaarde heb gewerkt de laatste paar jaar zodat ik nu gewoon stevig in mijn schoenen sta om nee te zeggen wanneer ik mij niet fijn voel.

Zou echt een tof event worden met een goede vriend & hem. Maar ik voel mij er niet veilig bij, dus zeg ik nu nee. En dan ben ik uiteindelijk wel trots op mijzelf omdat ik voor mezelf kies. Ik merk zeker het laatste jaar dat ik gewoon geen interesse meer heb in anderen hun bullshit qua vriendschap en dating, als het weinig toe gaat voegen bedank ik liever dan alle ellende. :7

Uiteindelijk denk ik ook wel dat er gewoon een leuke man op mijn pad gaat komen. :j

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 07:33

Out off the wood jij mag ongelooflijk trots op jezelf zijn. Wouw wat goed. Ik vind je heel sterk over komen en op een gezonde manier kies je voor jezelf, ben je jezelf en laat je anderen niet over je grenzen gaan. En eens als het niet pluis voelt dan is het dat ook meestal niet.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 08:06

Jeetje goed je gevoel volgen bij zulke dingen. Wat een mafkezen zeg. Wel lastig dat je uiteindelijk de vrijheid voelt om je voorkeuren te volgen maar dat er dan zo hard over je grenzen heen wordt gegaan. Zou er ook van terug deinzen! Heb je het besproken met de gezamelijke vriend? Ik zou niet blij worden als mijn vriendinnen zo zouden omgaan met andere naasten..

Hier ga ik zaterdag lekker dansen op een feestje, had er spontaan zin in en een vriendin wilde mee. Wordt het ipv 25 gewoon 32 graden :') dat wordt zweten haha.
Verder nog contact met m'n bumble kerel, ga er vrijdag avond even heen. Plan is oprecht om spelletjes te spelen. Volgens mij start ook m'n maandelijkse feestje haha. Ben benieuwd hoe dat zal zijn. Vooralsnog elke dag wel contact en verbaas me. We hebben echt wel veel gezamelijke interesses. Hij vroeg naar m'n spotify en ik vind dat heel persoonlijk dus vond het lastig dat te delen. Ik luister echt van alles, van nederlands talig tot techno en hardstyle, foute party muziek etc. Heb niet specifiek 1 specifieke lijst maar soms heb ik ergens zin in, zet ik een nummer aan en luister ik alles gewoon wat ervan volgt, denk aan Andre Rieu. Staat zelfs dat nog op z'n lijst om daar ooit heen te gaan :') toppunt was dat we het over kerst hadden en dat hij elk jaar een kerst krans maakt met ballen enzo met zn kids. Ik heb nog nooit iemand gehoord van m'n leeftijd die dat ook doet :') . Ik maak nu elk jaar een stukje met m'n zoontje. Van dat kneuterige kan ik echt genieten haha

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 14:10

Wat een lading drama en gedoe OutOfTheWood, zijn dat dan mannen van je eigen leeftijdscategorie?

Dat van Spotify begrijp ik ergens wel Steenbok12. Maar muziek is één van de belangrijkste dingen in m'n leven en met de reactie van iemand op mijn favoriete muziek kan ik toch ook wel polsen of ik diegene nog wel leuk vind. :+ En ze hoeven het echt niet zelf leuk of mooi te vinden maar als ze het afkraken of niet willen respecteren dat ik het mooi vind... kthxbye!

En er iets niet mis met genieten van die kleine kneuterige dingetjes, uiteindelijk zijn dat de dingen die de kinderen herinneren als ze ouder zijn. :j

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 14:46

Weinig goede woorden over mijn ex, maar hij was wel een hele goede apper. Veel appen, snel reageren, altijd even vragen.. en dan nu tinder, hoezo denken mannen tot een date te komen als ze 0 interesse tonen en amper vragen stellen. Ben weer zo klaar met eenzijdige interviews :n

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 15:45

Oh Spotify zou ik echt geen problemen mee hebben! Ik luister ook echt de meest uiteenlopende muziek, maar als ze dat al niet kunnen hebben dan hebben we wel een probleem op roadtrips. :Y)

OOTW goed dat je voor jezelf opkomt! Beter zo'n idioten kwijt dan rijk hoor.

Ik heb een hééééél stille hint gedropt naar de man van zaterdag. Hij heeft 'm begrepen en gaat aan de slag om een leuke 2e date te plannen. O:)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 16:22

Chickyy schreef:
Weinig goede woorden over mijn ex, maar hij was wel een hele goede apper. Veel appen, snel reageren, altijd even vragen.. en dan nu tinder, hoezo denken mannen tot een date te komen als ze 0 interesse tonen en amper vragen stellen. Ben weer zo klaar met eenzijdige interviews :n

Hahaha zo eentje had ik laatst ook. Leuk om te zien, iets te strak lijf naar mijn smaak. Maar jezus, voor iemand die in de psychologie werkt mag je wel iets meer in een gesprek investeren. Wat worden ze daar lelijk van zeg _O-

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 17:03

Dankjewel, Pien & Steenbok! :)

En ja, er zitten echt mafkezen tussen. En ja het was allemaal rond mijn leeftijd @Rawr, de ene was 28 en de ander net begin de 30. Maar goed ben zulke mensen liever kwijt dan rijk & voortaan vraag ik van te voren wel even of ze echt daadwerkelijk uit de kast zijn want ik heb gewoon geen behoefte om iemand zijn geheime vriend te zijn. :=

Spoiler:
Uiteraard support ik iedereen binnen de community & heeft ieder het recht om op zijn/haar/hen eigen tijd uit de kast te komen. Maar als je er anderen bij betrekt en hun op negatieve manier als het ware weer in de kast wil stoppen heb ik daar wel een sterke mening over. Wilde dit even gezegd hebben voor ik mensen onbedoeld kwets, want dat is uiteraard niet de bedoeling. En zijn er mensen die vragen hebben of struggles betreft sexualiteit/gender dan is mijn DM altijd open, uiteraard discreet.

@Steenbok - Heel veel plezier met de date! Mensen vragen ook weleens naar mijn lijsten op spotify maar die zijn ook compleet random hier. Wel grappig om soms de combinaties te zien die de app er van maakt.. Je gaat van keiharde herrie naar een slow nummer en dat soort dingen. :')

@Mayo - Wat goed dat hij het heeft opgepakt! Hopelijk maakt hij er een leuke verrassing van! Altijd fijn als je hints bij de andere ook aankomen! **\O/**