[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 12:43

Tiggs schreef:
Pizza, bier, geen kinderen? Ik ben erbij!
Hoewel, er zijn hier ook mensen die niet van katten houden en als mijn kat niet mee mag kom ik niet.

:))!

Ik moet hier iets te hard om lachen, eigenlijk.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 12:45

Tiggs schreef:
Hoewel, er zijn hier ook mensen die niet van katten houden en als mijn kat niet mee mag kom ik niet.

:') :') :')

Sounds like a party! Count me in :D

Gisteren was ik bij mijn ouders, ze gaan volgende week verhuizen dus was het laatste moment om even dag te zeggen tegen het huis waar ik opgegroeid ben. Mijn broer+schoonzus+nichtje (8 maanden) waren er ook. Dus ging het alleen maar over nichtje. Jammer wel, was wel een mooi moment om even herinneringen op te halen. Het is verder een lief kindje hoor, opgewekt en ze huilt zelden. Ze heeft nog wel heel hard in mijn vinger gebeten ;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 12:46

Heb je terug gebeten?

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 12:53

DuoPenotti schreef:
En ik mis de friet! :D

PATAT! HET IS PATAT!

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 12:56

Berdien schreef:
Gisteren was ik bij mijn ouders, ze gaan volgende week verhuizen dus was het laatste moment om even dag te zeggen tegen het huis waar ik opgegroeid ben. Mijn broer+schoonzus+nichtje (8 maanden) waren er ook. Dus ging het alleen maar over nichtje. Jammer wel, was wel een mooi moment om even herinneringen op te halen. Het is verder een lief kindje hoor, opgewekt en ze huilt zelden. Ze heeft nog wel heel hard in mijn vinger gebeten ;(

Mijn ouders wonen al 40+ jaar in hetzelfde huis en ik moet er echt niet aan denken dat ze verhuizen. Ik vond het al erg genoeg dat ze mijn kamer hebben getransformeerd :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 12:56

Wij gaan vanavond met vrienden pizza eten en Harry Potter escape room spelen <3.

Stel je voor hoe dat met kinderen erbij zou zijn :').

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 13:02

Tiggs schreef:
DuoPenotti schreef:

PATAT! HET IS PATAT!

oke duidelijk ik kom niet.... -O-

:+

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 13:15

DuoPenotti schreef:
Tiggs schreef:

PATAT! HET IS PATAT!

oke duidelijk ik kom niet.... -O-

Patatas frites :P

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 13:21

PATAT

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 13:35

Tiggs schreef:
Berdien schreef:

Mijn ouders wonen al 40+ jaar in hetzelfde huis en ik moet er echt niet aan denken dat ze verhuizen. Ik vond het al erg genoeg dat ze mijn kamer hebben getransformeerd :')
Mijn ouders hebben hun huis vorig jaar verkocht en daar kan ik best mee leven. Dat onze vrienden in Zuid Afrika verhuisd zijn naar Pretoria - zo'n twee uur rijden bij Vereeniging vandaan, waar ik als kind gewoond heb -, vind ik veel moeilijker te verkroppen. Vereeniging is ook niet echt een plek waar je naartoe rijdt om even een middagje te shoppen of zo. _O-

_San87_ schreef:
Wij gaan vanavond met vrienden pizza eten en Harry Potter escape room spelen <3.

Stel je voor hoe dat met kinderen erbij zou zijn :').
Waarom ben ik niet uitgenodigd? >;)

Aurochs topfan is vandaag jarig en heeft een slaapfeestje... ze gaan de hele avond films kijken (Pitch Perfect 1,2 en 3, en Legally Blonde), daarna gaan ze van 12 tot 1 nog liggen praten en dan slapen ( :)) ). Ik ben héél blij dat ik daar niet bij hoef te zijn. Haar moeder was ook al pre-vermoeid bij het idee, haha. "Don't have children," fluisterde ze me nog toe. _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 13:41

Jij woont in Engeland :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 13:52

_San87_ schreef:
Jij woont in Engeland :
O ja. -O-

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 13:52

Ik vind alles best als ik maar geen spelletjes hoef te spelen.

Had ik al verteld dat ik was uitgenodigd voor een uitgebreid schoonfamilie event van 5 dagen? In Denemarken, complete familie inclusief ooms tantes kinderen de hele sjabang.

Ik heb gezegd dat ik best een dag wil gaan, maar daarvoor moeten we helaas ook overnachten ivm afstand := i might die.

En vriend zegt dan doodleuk, ja maar het is wel relaxter dan je denkt! Ja vast... Ik zou het met mn eigen familie al niet doen :D
maar goed de compromis is dus een dag met overnachting geworden. Help me

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 13:55

Bier en tietuh, ehhhh pizza!! Klinkt goed.

Mijn collega waar ik alleen op vrijdag mee samenwerk is de enige in mijn omgeving die niet snapt dat ik niets met kinderen heb en dat ik een hekel heb aan mensen babies. Dat kan volgends haar niet en ze accepteert het ook niet. Echt zo,n figuur die je probeert te overtuigen.

Gister ook weer: "Ja ik weet dat je er niets mee hebt, maar ik heb nu zo,n schattige foto van mijn nichtje. Die kan je gewoon NIET niet schattig vinden. Ik weet zeker dat jij ook smelt." Waarop ik heel lauw reageerde, want ik zit echt niet te wachten op een foto, hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Natuurlijk werd er "hop" een telefoon onder mijn neus geschoven met een foto van een baby die een rare (schijnbaar grappige) blik in de ogen had. Het enige wat ik dacht was: wat een gedrocht!! Maar dat is niet aardig om te zeggen. Mijn "wat een lief kind" van Herman Finkers heb ik al iets te vaak gebruikt dus besloot ik nu eerlijk te zijn: "leuk hoor, maar ik kan hier dus helemaal niets mee. Bespaar je de moeite" Collega gepikeerd natuurlijk. _-:(

Gelukkig is dit echt de enige persoon in mijn omgeving die zo reageert. Met erg hardleers is ze wel. Hoezo zou ik dieze baby wel schattig vinden?! Ik krijg er kotsneigingen van. Sorry, not sorry.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 15:13

Tiggs schreef:

Ik neem de mijne ook wel mee, kunnen ze gezellig samen spelen.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 15:14

Mijn hond Percy vindt dat óók een leuk plan }> :D :+

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 15:18

Femke_Tweety schreef:
Mijn hond Percy vindt dat óók een leuk plan }> :D :+

Nee, ik wil niet dat jouw kindje met mijn kindje gaat spelen. Zo ben ik er al eentje kwijt geraakt ;(

Ik heb het sindsdien niet meer op honden :o

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 16:35

Ik ben lekker veel weekends en weekjes weg aan het plannen dit jaar. Plus ik heb vrij veel concerten en optredens gepland om te bezoeken. En dan zijn er gewoon nog best veel mensen op werk die het belachelijk vinden dat wij zo vaak op pad gaan :') Tja, ik hoef geen rekening te houden met kinderen, dus al zou ik elke week naar een optreden gaan, who cares. Maar ik proef daar toch best vaak iets van afgunst.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 16:39

Ceffyl schreef:
Ik ben lekker veel weekends en weekjes weg aan het plannen dit jaar. Plus ik heb vrij veel concerten en optredens gepland om te bezoeken. En dan zijn er gewoon nog best veel mensen op werk die het belachelijk vinden dat wij zo vaak op pad gaan :') Tja, ik hoef geen rekening te houden met kinderen, dus al zou ik elke week naar een optreden gaan, who cares. Maar ik proef daar toch best vaak iets van afgunst.

Waarom is dat belachelijk? Klinkt idd als afgunst.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 16:50

Zo begrijp ik mijn schoonzus heel goed.
Dat waren mensen toen ze hun zoon nog niet hadden veel op pad gingen. Er was wel een kinderwens en ze kregen een heel makkelijk kind. En daar lieten ze het bij want zo was het financieel nog te behappen om leuke dingen te ondernemen. Plus dat kind was geen jengel storm etter en kon overal mee naartoe. Of ja bijna dan.

Nou moet je weten wat die voor commentaar kregen.
Ook juist van de mensen met meerdere kinderen die niets anders meer zagen als een krijspaleis als uitje.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 17:35

DuoPenotti schreef:

Patat! :Y) :+

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 17:39

_San87_ schreef:
Ceffyl schreef:

Waarom is dat belachelijk? Klinkt idd als afgunst.

Ja geen idee. Ze vinden het belachelijk dat wij zo vaak naar optredens gaan. 'Ben je nou alweeeer naar een concert?' met een oogrol erbij dan. Of 'Jeetje, jullie moeten ook altijd wat te doen hebben hè'. Mooiste is dat ik het niet eens meer vertel uit mezelf, maar ga er ook niet over liegen als iemand ernaar vraagt.

Mooiste was toen ik het had over het prachtige weer in het weekend en iemand daar tegenin ging met dat het in de ochtend nog veel te koud was en had gehageld. Maar ik was pas om 11.00 wakker :') dus niks van meegekregen. Toen ik opstond scheen de zon en was het heerlijk! Nou, dan moet je ze horen joh. Alsof ik m'n leven vergooi door uit te slapen. _O-

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 22:05

fleurtjeuh schreef:
PATAT

_O-
Er zijn gezinnen die het hebben over "patat friet" en ik begin te begrijpen waarom...
Patat is voor mij synoniem aan vette hap van een frituur-tent en friet gebruik ik voor de betere variant.
Ik bestel soms ergens friet en zeg dan tegen mijn gezelschap dat ik patat heb gekregen als ik de kwaliteit om te huilen vind.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 22:06

herr_balou schreef:
fleurtjeuh schreef:
PATAT

_O-
Er zijn gezinnen die het hebben over "patat friet" en ik begin te begrijpen waarom...
Patat is voor mij synoniem aan vette hap van een frituur-tent en friet gebruik ik voor de betere variant.
Ik bestel soms ergens friet en zeg dan tegen mijn gezelschap dat ik patat heb gekregen als ik de kwaliteit om te huilen vind.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 22:25

herr_balou schreef:
fleurtjeuh schreef:
PATAT

_O-

Kijk met jou valt tenminste te praten +:)+