Tiggs schreef:Pizza, bier, geen kinderen? Ik ben erbij!
Hoewel, er zijn hier ook mensen die niet van katten houden en als mijn kat niet mee mag kom ik niet.

Ik moet hier iets te hard om lachen, eigenlijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiggs schreef:Pizza, bier, geen kinderen? Ik ben erbij!
Hoewel, er zijn hier ook mensen die niet van katten houden en als mijn kat niet mee mag kom ik niet.
Berdien schreef:Gisteren was ik bij mijn ouders, ze gaan volgende week verhuizen dus was het laatste moment om even dag te zeggen tegen het huis waar ik opgegroeid ben. Mijn broer+schoonzus+nichtje (8 maanden) waren er ook. Dus ging het alleen maar over nichtje. Jammer wel, was wel een mooi moment om even herinneringen op te halen. Het is verder een lief kindje hoor, opgewekt en ze huilt zelden. Ze heeft nog wel heel hard in mijn vinger gebeten
Tiggs schreef:Mijn ouders hebben hun huis vorig jaar verkocht en daar kan ik best mee leven. Dat onze vrienden in Zuid Afrika verhuisd zijn naar Pretoria - zo'n twee uur rijden bij Vereeniging vandaan, waar ik als kind gewoond heb -, vind ik veel moeilijker te verkroppen. Vereeniging is ook niet echt een plek waar je naartoe rijdt om even een middagje te shoppen of zo.Berdien schreef:Gisteren was ik bij mijn ouders, ze gaan volgende week verhuizen dus was het laatste moment om even dag te zeggen tegen het huis waar ik opgegroeid ben. Mijn broer+schoonzus+nichtje (8 maanden) waren er ook. Dus ging het alleen maar over nichtje. Jammer wel, was wel een mooi moment om even herinneringen op te halen. Het is verder een lief kindje hoor, opgewekt en ze huilt zelden. Ze heeft nog wel heel hard in mijn vinger gebeten
Mijn ouders wonen al 40+ jaar in hetzelfde huis en ik moet er echt niet aan denken dat ze verhuizen. Ik vond het al erg genoeg dat ze mijn kamer hebben getransformeerd
_San87_ schreef:Waarom ben ik niet uitgenodigd?Wij gaan vanavond met vrienden pizza eten en Harry Potter escape room spelen.
Stel je voor hoe dat met kinderen erbij zou zijn.
Ceffyl schreef:Ik ben lekker veel weekends en weekjes weg aan het plannen dit jaar. Plus ik heb vrij veel concerten en optredens gepland om te bezoeken. En dan zijn er gewoon nog best veel mensen op werk die het belachelijk vinden dat wij zo vaak op pad gaanTja, ik hoef geen rekening te houden met kinderen, dus al zou ik elke week naar een optreden gaan, who cares. Maar ik proef daar toch best vaak iets van afgunst.
_San87_ schreef:Ceffyl schreef:Ik ben lekker veel weekends en weekjes weg aan het plannen dit jaar. Plus ik heb vrij veel concerten en optredens gepland om te bezoeken. En dan zijn er gewoon nog best veel mensen op werk die het belachelijk vinden dat wij zo vaak op pad gaanTja, ik hoef geen rekening te houden met kinderen, dus al zou ik elke week naar een optreden gaan, who cares. Maar ik proef daar toch best vaak iets van afgunst.
Waarom is dat belachelijk? Klinkt idd als afgunst.
fleurtjeuh schreef:PATAT
herr_balou schreef:fleurtjeuh schreef:PATAT
![]()
Er zijn gezinnen die het hebben over "patat friet" en ik begin te begrijpen waarom...
Patat is voor mij synoniem aan vette hap van een frituur-tent en friet gebruik ik voor de betere variant.
Ik bestel soms ergens friet en zeg dan tegen mijn gezelschap dat ik patat heb gekregen als ik de kwaliteit om te huilen vind.
herr_balou schreef:fleurtjeuh schreef:PATAT
![]()
Er zijn gezinnen die het hebben over "patat friet" en ik begin te begrijpen waarom...
Patat is voor mij synoniem aan vette hap van een frituur-tent en friet gebruik ik voor de betere variant.
Ik bestel soms ergens friet en zeg dan tegen mijn gezelschap dat ik patat heb gekregen als ik de kwaliteit om te huilen vind.