DuoPenotti schreef:eigen brood bakken word ook duurder, want het meel word duurder.
Dus hoeveel je dan gaat besparen?
Maar leuk is het niet nee.
De oven wordt niet kosteloos heet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rytir schreef:San als het goed smaakt wil je haar recept dan doorsturen?![]()
Annet_dottie, wij klagen al 5 jaar over een aantal dode bomen langs het pad. Niet eens zozeer vanwege ons ongemak maar ze kunnen flink schade aanrichten bij onze buren. Na 5 jaar heeft de grond eigenaar eindelijk actie ondernomen (eerste onderhoud sinds 5 jaar). Dus het kan altijd slechterOverigens sloeg karma toe; hij vond het niet nodig om iemand in te huren want: duur. Hij deed het dus zelf en lazerde van de ladder
MyWishMax schreef:Hier bemoeit de woningbouw zich niet met tuinen en alles daarin. Dus bomen, maar ook schuren en schuttingen moet je zelf maar regelen.
Ik wacht al wel heel lang op verschillende dingen in huis. Zoals dakkapel die 10 jaar geleden al lekte en vervangen moest worden. Vragen erover negeren ze. Keuken die vervangen moet worden negeren ze. Waterleiding die gewoon doodloopt en weggehaald zou worden gebeurt niet, terwijl dat vanwege stilstaand water juist gevaarlijk is
MyWishMax schreef:Hier bemoeit de woningbouw zich niet met tuinen en alles daarin. Dus bomen, maar ook schuren en schuttingen moet je zelf maar regelen.
Ik wacht al wel heel lang op verschillende dingen in huis. Zoals dakkapel die 10 jaar geleden al lekte en vervangen moest worden. Vragen erover negeren ze. Keuken die vervangen moet worden negeren ze. Waterleiding die gewoon doodloopt en weggehaald zou worden gebeurt niet, terwijl dat vanwege stilstaand water juist gevaarlijk is
Annet_Dottie schreef:MyWishMax schreef:Hier bemoeit de woningbouw zich niet met tuinen en alles daarin. Dus bomen, maar ook schuren en schuttingen moet je zelf maar regelen.
Wauw meen je.. Mijn buurvrouw heeft ook al meer dan 10 jaar hele heftige lekkage in huis en daar begint nu eindelijk een keer wat mee gedaan te worden. We hebben al jaren wateroverlast in onze schuurtjes, of ja lekkage zeg maar heel erg word ook steeds gezegd dat ze ermee bezig zijn enz. Mijn buurvrouw zei begin van de week nog dat al zolang als zij hier woont (14 jaar ongeveer) er nooit onderhoud geweest is, en dat zie je
MyWishMax schreef:Annet_Dottie schreef:
Wauw meen je.. Mijn buurvrouw heeft ook al meer dan 10 jaar hele heftige lekkage in huis en daar begint nu eindelijk een keer wat mee gedaan te worden. We hebben al jaren wateroverlast in onze schuurtjes, of ja lekkage zeg maar heel erg word ook steeds gezegd dat ze ermee bezig zijn enz. Mijn buurvrouw zei begin van de week nog dat al zolang als zij hier woont (14 jaar ongeveer) er nooit onderhoud geweest is, en dat zie je
Jaen de schuren zijn hier niet de verantwoordelijkheid van woningbouw zeggen ze. Dat moet je allemaal zelf regelen. Vandaar dat ik zo verbaasd was over die boom, dat ze daar uberhaupt iemand voor laten komen. Ooit
Zebrastreep schreef:Weer gebeld door een nummer die bijna op 5 cijfers na exact op mijn nummer lijkt. Nu opgenomen en niks gezegd en toen hingen ze weer op.
Vorige keer dat dat gebeurde waren het oplichters dus zal nu geen ander verhaal zijn.
Twijfel alleen of het niet mijn nieuwe werk is maar die bellen met een algemeen nummer en geen 06
corinep schreef:Zebrastreep schreef:Weer gebeld door een nummer die bijna op 5 cijfers na exact op mijn nummer lijkt. Nu opgenomen en niks gezegd en toen hingen ze weer op.
Vorige keer dat dat gebeurde waren het oplichters dus zal nu geen ander verhaal zijn.
Twijfel alleen of het niet mijn nieuwe werk is maar die bellen met een algemeen nummer en geen 06
Ik heb dat ook wel eens, zag een tijdje terug wel iets over telefoonburen, dan gaan ze nummers bellen of appen die op hun eigen nummer lijken. Misschien een of andere tiktok trend ofzo.
Maar ook een keer dat het als oplichting klonk, een andere keer iemand die ontkende dat ie gebeld had(ik belde terug), was gewoon een jongen rond de 18 uit rotterdam.
nicole_floor schreef:De overheid die blijkbaar niet door heeft, dat mensen straks niet meer naar hun werk kunnen omdat ze dat niet meer kunnen betalen...
Marcella schreef:Ik mag volgende week donderdag heerlijk naar de bedrijfsarts even 130 km enkele reis. Dus tipje zorg dat je na 14.30 uur niet op de route Nederweert - Hendrik Ido Ambacht ben.![]()
Site note: iets met vermoeidheid en dan wegzakken achter het stuur van de auto (2x met medisch en naar naast regelmatig na nachtdiensten gehad). O en heb niemand anders om te rijden. Ov is maar 3 uur enkele reis.
Top geregeld maar weer.