Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 10:27

DuoPenotti schreef:
eigen brood bakken word ook duurder, want het meel word duurder.
Dus hoeveel je dan gaat besparen?

Maar leuk is het niet nee.

De oven wordt niet kosteloos heet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 10:27

Rytir schreef:
San als het goed smaakt wil je haar recept dan doorsturen? :))

Annet_dottie, wij klagen al 5 jaar over een aantal dode bomen langs het pad. Niet eens zozeer vanwege ons ongemak maar ze kunnen flink schade aanrichten bij onze buren. Na 5 jaar heeft de grond eigenaar eindelijk actie ondernomen (eerste onderhoud sinds 5 jaar). Dus het kan altijd slechter :') Overigens sloeg karma toe; hij vond het niet nodig om iemand in te huren want: duur. Hij deed het dus zelf en lazerde van de ladder :=

Oh jeetje dat meen je niet. Wel goede karma dat hij dan zelf van de ladder flikkerde _O- nouja deze boom is gewoon gevaarlijk hij kan echt zo omvallen en valt sowieso zonder twijfel op mijn tuin en als ik net in de tuin ben heb ik een probleem maar het is heel simpel als ik voor het weekend geen antwoorden meer krijg dan regel ik het zelf, maar dat mag officieel gezien niet anders had ik dat natuurlijk allang gedaan.. heel irritant allemaal..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 10:28

Met zonnepanelen wel bijna. :D

Froukje
Forever young

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 10:33

Brood bakken op de bbq gaat ook heel prima :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 10:34

Onder de streep is zelf bakken vooralsnog goedkoper.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 10:35

MarlindeRooz schreef:
Met zonnepanelen wel bijna. :D

Ja, dat is waar.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 10:38

De kat die een partij hard ligt te snurken. Ik wil ook wel slapen.

Gisteren fysio gehad en vandaag (en gisterenavond en vannacht) dus een boze arm. Na bijna 7 maanden na mijn val ook wel volledig klaar met dat ik nog steeds aan het revalideren ben.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 10:59

Hier bemoeit de woningbouw zich niet met tuinen en alles daarin. Dus bomen, maar ook schuren en schuttingen moet je zelf maar regelen.

Ik wacht al wel heel lang op verschillende dingen in huis. Zoals dakkapel die 10 jaar geleden al lekte en vervangen moest worden. Vragen erover negeren ze. Keuken die vervangen moet worden negeren ze. Waterleiding die gewoon doodloopt en weggehaald zou worden gebeurt niet, terwijl dat vanwege stilstaand water juist gevaarlijk is :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 11:01

MyWishMax schreef:
Hier bemoeit de woningbouw zich niet met tuinen en alles daarin. Dus bomen, maar ook schuren en schuttingen moet je zelf maar regelen.

Ik wacht al wel heel lang op verschillende dingen in huis. Zoals dakkapel die 10 jaar geleden al lekte en vervangen moest worden. Vragen erover negeren ze. Keuken die vervangen moet worden negeren ze. Waterleiding die gewoon doodloopt en weggehaald zou worden gebeurt niet, terwijl dat vanwege stilstaand water juist gevaarlijk is :=

Huur opschorten tot het geregeld is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 11:19

MyWishMax schreef:

Wauw meen je.. Mijn buurvrouw heeft ook al meer dan 10 jaar hele heftige lekkage in huis en daar begint nu eindelijk een keer wat mee gedaan te worden. We hebben al jaren wateroverlast in onze schuurtjes, of ja lekkage zeg maar heel erg word ook steeds gezegd dat ze ermee bezig zijn enz. Mijn buurvrouw zei begin van de week nog dat al zolang als zij hier woont (14 jaar ongeveer) er nooit onderhoud geweest is, en dat zie je :x

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 11:25

Iemand die een meedoet aan een spelletje op de radio en een jankend kind heeft.
Ik hoor alleen het kind krijsen en niks van het spel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 11:27

Diesel die naar €2.20 gaat. Niet meer normaal dit :x

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 11:32

Moestuin schreef:
Diesel die naar €2.20 gaat. Niet meer normaal dit :x

Kwam gisteren al 2.23 tegen voor diesel..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:05

Annet_Dottie schreef:
MyWishMax schreef:

Wauw meen je.. Mijn buurvrouw heeft ook al meer dan 10 jaar hele heftige lekkage in huis en daar begint nu eindelijk een keer wat mee gedaan te worden. We hebben al jaren wateroverlast in onze schuurtjes, of ja lekkage zeg maar heel erg word ook steeds gezegd dat ze ermee bezig zijn enz. Mijn buurvrouw zei begin van de week nog dat al zolang als zij hier woont (14 jaar ongeveer) er nooit onderhoud geweest is, en dat zie je :x

Ja :') en de schuren zijn hier niet de verantwoordelijkheid van woningbouw zeggen ze. Dat moet je allemaal zelf regelen. Vandaar dat ik zo verbaasd was over die boom, dat ze daar uberhaupt iemand voor laten komen. Ooit :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:18

MyWishMax schreef:
Annet_Dottie schreef:

Ja :') en de schuren zijn hier niet de verantwoordelijkheid van woningbouw zeggen ze. Dat moet je allemaal zelf regelen. Vandaar dat ik zo verbaasd was over die boom, dat ze daar uberhaupt iemand voor laten komen. Ooit :+

Jaa snap ik dat dat je verbaasd!! Wat bijzonder joh.. Nee hier heeft de woningbouw het allemaal voor het zeggen, soms wel een beetje te veel. Machtsmisbruik vind ik het soms. Maar ook onze tuinen zijn allemaal omringt door heggen daar komt dat zelfde hoveniersbedrijf 2 keer per jaar voor snoeien in opdracht van de woningbouw enzo..

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:50

Zebrastreep schreef:
Weer gebeld door een nummer die bijna op 5 cijfers na exact op mijn nummer lijkt. Nu opgenomen en niks gezegd en toen hingen ze weer op.

Vorige keer dat dat gebeurde waren het oplichters dus zal nu geen ander verhaal zijn.

Twijfel alleen of het niet mijn nieuwe werk is maar die bellen met een algemeen nummer en geen 06

Ik heb dat ook wel eens, zag een tijdje terug wel iets over telefoonburen, dan gaan ze nummers bellen of appen die op hun eigen nummer lijken. Misschien een of andere tiktok trend ofzo.

Maar ook een keer dat het als oplichting klonk, een andere keer iemand die ontkende dat ie gebeld had(ik belde terug), was gewoon een jongen rond de 18 uit rotterdam.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:01

Met mijn knie vol tegen de kopse kant van de deur aan geknald.Haast is nergens goed voor.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:02

Ik erger me (zacht uitgedrukt) aan het feit dat in het door mijn moeder gereserveerde graf vorige week per abuis/per ongeluk een andere persoon is begraven -:(-

Wat een domme fout. En je kunt er natuurlijk niets meer aan doen.

Extra pijnlijk, omdat de plek met zorg was uitgekozen. We noemen het wel eens grappend de ....... (familienaam) boulevard. Naast elkaar en tegenover elkaar liggen namelijk de overleden ouders en broers en zussen van mijn moeder. Mijn moeder is de enige die nog in leven in. Toen het plekje direct naast het graf van haar ouders enkele jaren geleden vrijkwam, hebben we de al lopende reservering direct over laten zetten naar die plek. Tot groot genoegen van mijn moeder, ze was er blij mee. "Gelukkig" (natuurlijk alleen bij wijze van spreken) is ze inmiddels dement en krijgt ze hier weinig meer van mee. Maar wat een blunder. En wat had de dame van de parochie er een hekel aan om me te bellen hierover. En terecht. Maar voor berouw en spijtbetuigingen kopen we natuurlijk niiks.

Adem in, adem uit, tel tot 10 en realiseer je dat er veel ergere dingen gaande zijn :(
Laatst bijgewerkt door Boras op 10-03-22 13:09, in het totaal 4 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:04

corinep schreef:
Zebrastreep schreef:
Weer gebeld door een nummer die bijna op 5 cijfers na exact op mijn nummer lijkt. Nu opgenomen en niks gezegd en toen hingen ze weer op.

Vorige keer dat dat gebeurde waren het oplichters dus zal nu geen ander verhaal zijn.

Twijfel alleen of het niet mijn nieuwe werk is maar die bellen met een algemeen nummer en geen 06

Ik heb dat ook wel eens, zag een tijdje terug wel iets over telefoonburen, dan gaan ze nummers bellen of appen die op hun eigen nummer lijken. Misschien een of andere tiktok trend ofzo.

Maar ook een keer dat het als oplichting klonk, een andere keer iemand die ontkende dat ie gebeld had(ik belde terug), was gewoon een jongen rond de 18 uit rotterdam.

het gaat tegenwoordig vaak om dit.
https://www.fraudehelpdesk.nl/alert/eng ... eme-court/

Ik heb de "Dutch Supreme Court" ook al een paar keer aan de lijn gehad :n

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:05

Ergeren? Huilen, zul je bedoelen!
Afbeelding
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:06

What the actual fiets? Dat vind ik echt een ontzettend grove fout! Boras, wat ontzettend poedersuiker!

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:08

nicole_floor schreef:
De overheid die blijkbaar niet door heeft, dat mensen straks niet meer naar hun werk kunnen omdat ze dat niet meer kunnen betalen...

Ja, het probleem ligt m hierin ook in het gedrag van mensen.
Want iedereen gilt we kunnen t niet meer betalen, maar intussen is er meer dan 100 miljoen! opgehaald voor Oekraine. De overheid sluit zn ogen daar niet voor. In hun ogen hebben mensen dus tijdens de corona meer dan genoeg gespaard om hier wel aan uit te komen -O-

Ik ben dan ook heel blij dat ik dichtbij de BE grens woon en dat BE wel hun inwoners wil helpen door een speciale noodwet in te luiden welke de benzineprijzen laat bevriezen op €1,70 / L.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:10

Ik mag volgende week donderdag heerlijk naar de bedrijfsarts even 130 km enkele reis. Dus tipje zorg dat je na 14.30 uur niet op de route Nederweert - Hendrik Ido Ambacht ben. :')

Site note: iets met vermoeidheid en dan wegzakken achter het stuur van de auto (2x met medisch en naar naast regelmatig na nachtdiensten gehad). O en heb niemand anders om te rijden. Ov is maar 3 uur enkele reis.

Top geregeld maar weer. +:)+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-22 13:13

Marcella schreef:
Ik mag volgende week donderdag heerlijk naar de bedrijfsarts even 130 km enkele reis. Dus tipje zorg dat je na 14.30 uur niet op de route Nederweert - Hendrik Ido Ambacht ben. :')

Site note: iets met vermoeidheid en dan wegzakken achter het stuur van de auto (2x met medisch en naar naast regelmatig na nachtdiensten gehad). O en heb niemand anders om te rijden. Ov is maar 3 uur enkele reis.

Top geregeld maar weer. +:)+

Wat dacht je ervan om gewoon niet een gevaar voor jezelf en anderen te zijn? :)*

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:13

En die kunnen ze niet dichterbij 1 plannen? Belachelijk zeg.