Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Op zich kan dat wel maar dat is elke keer als ik wil wandelen een ‘dingetje’ omdat met LEDverlichting je niet even een stuk eruit kan knippen. Tenminste, niet met mijn vaardigheden. Ik wandel 4x per week met hem buiten, dus het zou fijn zijn als er producten zijn die om kunnen en die, wanneer niet nodig, niet voor extra (over)last of belasting zorgen. Ik ga bij daglicht weg maar het wordt nu wel elke dag flink eerder schemer/ donker. Wanneer de zon laag staat wil ik eigenlijk al wat ‘aan’ kunnen zetten voor betere zichtbaarheid.
Siesjuh schreef:AmyII schreef:Op zich kan dat wel maar dat is elke keer als ik wil wandelen een ‘dingetje’ omdat met LEDverlichting je niet even een stuk eruit kan knippen. Tenminste, niet met mijn vaardigheden. Ik wandel 4x per week met hem buiten, dus het zou fijn zijn als er producten zijn die om kunnen en die, wanneer niet nodig, niet voor extra (over)last of belasting zorgen. Ik ga bij daglicht weg maar het wordt nu wel elke dag flink eerder schemer/ donker. Wanneer de zon laag staat wil ik eigenlijk al wat ‘aan’ kunnen zetten voor betere zichtbaarheid.
Voor de achterkant gebruik ik zo'n armband voor hardlopen die je kunt verstellen en maak ik vast aan de staart. De hondenhalsband die ik voorbij zag komen is ook een goede optie. Aan de voorkant gebruik ik aan henzelf geen licht, omdat ze daar last van lijken te hebben, dus daar alleen reflecterende bandjes en op mijzelf dan wit licht.
Ik heb ook wel eens gedacht aan van die kerstverlichting op batterijen, maar nog niet gebruikt
Britta31 schreef:Mijn nicht met Down vind mij geen leuke tante meer.Ze weet precies hoe ze haar moeder moet bespelen maar bij mij lukt dat niet.Ik zei dat ze heel goed zichzelf kan douchen en aankleden enz,dat doet haar moeder allemaal en toen stond haar gezicht op donderwolk en stak ze haar tong tegen mij uit.
Britta31 schreef:Mijn nicht met Down vind mij geen leuke tante meer.Ze weet precies hoe ze haar moeder moet bespelen maar bij mij lukt dat niet.Ik zei dat ze heel goed zichzelf kan douchen en aankleden enz,dat doet haar moeder allemaal en toen stond haar gezicht op donderwolk en stak ze haar tong tegen mij uit.
miereneter schreef:Ik heb gisteren via pb contact gehad met de betrokkene en er was een goede uitleg voor. Ze vond het zelf ook een lastige situatie, ik heb er nu meer begrip voor. In ieder geval duidelijk iemand die hart heeft voor haar paard.
DuoPenotti schreef:Ik begrijp je even niet.
Je bent 16. Zit op school. Eerder gaf je aan dat een verzorg paard niet doorging omdat je school teveel werk is.
Hoe kom je er dan bij om na te denken over een parttime baan?
marleen_88 schreef:Heel herkenbaar San. Een pas op de plaats is soms echt even heel belangrijk.
Mijn irritatie is dat ik blaasontsteking achtige klachten heb.