Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje
Forever young

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 11:25

Personeel wat vanmorgen niet kwam opdagen omdat op stap gaan gisteravond blijkbaar leuker was {:)-:( En dan niet 1, nee gelijk 5 stuks |o

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 11:26

Froukje schreef:
Personeel wat vanmorgen niet kwam opdagen omdat op stap gaan gisteravond blijkbaar leuker was {:)-:( En dan niet 1, nee gelijk 5 stuks |o

Dus morgen heb je 5 vacatures open staan?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 11:28

Volgens buienradar is het zicht 11 kilometer.
Waarom zie ik dan niet eens de buurman zijn woning?
Die woont geen 11 kilometer verderop.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 11:47

Mijn onhandigheid is momenteel zijn beste leven aan het leiden.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 11:48

Sterfdag van mijn schoonmoeder die ik nooit heb gekend, wat ik best jammer vind want volgens mij was het een leuk mens.
Maar dat is de irritatie niet. Ik voel me gewoon klote en mn vriend is de hele dag de hort op met z'n zus dus ben ik alleen :(

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 12:09

AmyII schreef:
Op zich kan dat wel maar dat is elke keer als ik wil wandelen een ‘dingetje’ omdat met LEDverlichting je niet even een stuk eruit kan knippen. Tenminste, niet met mijn vaardigheden :'). Ik wandel 4x per week met hem buiten, dus het zou fijn zijn als er producten zijn die om kunnen en die, wanneer niet nodig, niet voor extra (over)last of belasting zorgen. Ik ga bij daglicht weg maar het wordt nu wel elke dag flink eerder schemer/ donker. Wanneer de zon laag staat wil ik eigenlijk al wat ‘aan’ kunnen zetten voor betere zichtbaarheid.

Voor de achterkant gebruik ik zo'n armband voor hardlopen die je kunt verstellen en maak ik vast aan de staart. De hondenhalsband die ik voorbij zag komen is ook een goede optie. Aan de voorkant gebruik ik aan henzelf geen licht, omdat ze daar last van lijken te hebben, dus daar alleen reflecterende bandjes en op mijzelf dan wit licht.
Ik heb ook wel eens gedacht aan van die kerstverlichting op batterijen, maar nog niet gebruikt :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 12:23

mala26 schreef:
Froukje schreef:

Dus morgen heb je 5 vacatures open staan?

Zoiets, die hoeven niet weer te komen in ieder geval. :n

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 12:29

Siesjuh schreef:
AmyII schreef:
Op zich kan dat wel maar dat is elke keer als ik wil wandelen een ‘dingetje’ omdat met LEDverlichting je niet even een stuk eruit kan knippen. Tenminste, niet met mijn vaardigheden :'). Ik wandel 4x per week met hem buiten, dus het zou fijn zijn als er producten zijn die om kunnen en die, wanneer niet nodig, niet voor extra (over)last of belasting zorgen. Ik ga bij daglicht weg maar het wordt nu wel elke dag flink eerder schemer/ donker. Wanneer de zon laag staat wil ik eigenlijk al wat ‘aan’ kunnen zetten voor betere zichtbaarheid.

Voor de achterkant gebruik ik zo'n armband voor hardlopen die je kunt verstellen en maak ik vast aan de staart. De hondenhalsband die ik voorbij zag komen is ook een goede optie. Aan de voorkant gebruik ik aan henzelf geen licht, omdat ze daar last van lijken te hebben, dus daar alleen reflecterende bandjes en op mijzelf dan wit licht.
Ik heb ook wel eens gedacht aan van die kerstverlichting op batterijen, maar nog niet gebruikt :')

Dank voor de tips! En jij schrijft precies wat ik me al afvroeg: lichtjes aan de voorkant hebben ze dus zelf last van (logisch, wij zouden ook last hebben van licht vlakbij onze ogen).
Ik ga ermee puzzelen!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 13:15

Mijn nicht met Down vind mij geen leuke tante meer.Ze weet precies hoe ze haar moeder moet bespelen maar bij mij lukt dat niet.Ik zei dat ze heel goed zichzelf kan douchen en aankleden enz,dat doet haar moeder allemaal en toen stond haar gezicht op donderwolk en stak ze haar tong tegen mij uit.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 15:45

Britta31 schreef:
Mijn nicht met Down vind mij geen leuke tante meer.Ze weet precies hoe ze haar moeder moet bespelen maar bij mij lukt dat niet.Ik zei dat ze heel goed zichzelf kan douchen en aankleden enz,dat doet haar moeder allemaal en toen stond haar gezicht op donderwolk en stak ze haar tong tegen mij uit.

Sorry maar ik lach wel een beetje vindt dit echt zo'n typische reactie van iemand met down syndroom :') op mijn werk krijg ik ook wel tongen uitgestoken en je wil niet weten wat ik soms naar mijn hoofd krijg :') maar snap als je familie bent het vervelender over komt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-21 15:47

Britta31 schreef:

Klinkt herkenbaar, mijn tante met Down kan ook heel goed manipuleren als ze haar zin niet krijgt. Zal eraan liggen dat ze mentaal eigenlijk de capaciteit van een peuter heeft. Ze zit een soort van permanent in de peuterpuberteit :+ ze is overigens al in de vijftig nu.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 16:49

black_kelpie schreef:
Wij zijn er bij weggelopen, was niet om aan te zien -O-

Ik heb gisteren via pb contact gehad met de betrokkene en er was een goede uitleg voor. Ze vond het zelf ook een lastige situatie, ik heb er nu meer begrip voor. In ieder geval duidelijk iemand die hart heeft voor haar paard.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 17:02

Nyaleti schreef:
Pony staat te koop maar ik vind het gewoon zo lastig wat ik voor hem moet vragen :x

Voor de pony zelf 800 euro of zoiets?
Ik vind het een leuke pony, zou hem best willen hebben, maar ja, heb al genoeg dieren :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 17:24

Werk :( , ten eerste er is niemand, dus niks te doen en ik wil deze functie niet meer maar ja te bang om wat te doen en je verdient er (deze baan) wel echt goed mee. Er is een andere functie binnen het bedrijf maar dat is parttime en ik weet niet of ik dat moet doenn

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 17:25

Spierpijn, zo erg dat het weer naar mijn hoofd uitstraalt..

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 18:52

Ik begrijp je even niet.
Je bent 16. Zit op school. Eerder gaf je aan dat een verzorg paard niet doorging omdat je school teveel werk is.
Hoe kom je er dan bij om na te denken over een parttime baan? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 19:12

Mijn vader die er nu niet beter op vindt om mijn schoonvader te bellen en daar verhaal te gaan halen.

Joh, het ligt echt aan jou en niet aan al die andere mensen hoor. Maar zelfreflectie is iets dat hij dan ook niet kent.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 20:21

miereneter schreef:
Ik heb gisteren via pb contact gehad met de betrokkene en er was een goede uitleg voor. Ze vond het zelf ook een lastige situatie, ik heb er nu meer begrip voor. In ieder geval duidelijk iemand die hart heeft voor haar paard.

Ik heb ook een pb gehad en kan het hier alleen maar mee eens zijn :j

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 20:21

DuoPenotti schreef:
Ik begrijp je even niet.
Je bent 16. Zit op school. Eerder gaf je aan dat een verzorg paard niet doorging omdat je school teveel werk is.
Hoe kom je er dan bij om na te denken over een parttime baan? :)

omdat school + werk + een verzorgpony voor 4 dagen niet ging!
school + werk wel :j omdat ik al 12+ uren maak in de week

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 20:37

Een persfotograaf die het nummerbord van een auto niet onherkenbaar heeft gemaakt. Betreffen foto's van een dodelijk ongeval. Komaan, iets met privacy?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 20:48

Dat dit het zevende weekend op rij is, dat we afspraken om sociaal te doen hebben staan. Volgend weekend staat er ook weer een etentje gepland.

Ik ga t maar afzeggen, denk ik. Ik heb behoefte aan een aantal weekenden he-le-maal NIKS.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 20:56

Door deze werkdag heb ik het gevoel dat het vandaag maandag is en dan moet de echte maandag nog komen. ;(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 20:56

Heel herkenbaar San. Een pas op de plaats is soms echt even heel belangrijk.

Mijn irritatie is dat ik blaasontsteking achtige klachten heb.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 21:13

marleen_88 schreef:
Heel herkenbaar San. Een pas op de plaats is soms echt even heel belangrijk.

Mijn irritatie is dat ik blaasontsteking achtige klachten heb.

Ja, en dat moeten we ook echt doen. Net erover gehad, komend weekend gaan we niet afzeggen, maar het weekend erop gaan we beide dagen helemaal niks doen. Alleen met de honden naar het bos. Verder NIKS <3.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 21:36

Een van onze katten is al de hele dag weg ;( ze zitten altijd buiten (boerderij) met echt een vaste stek in de veranda. Ze gaan nooit ver weg en al helemaal niet de straat over.
Niks voor haar, als ik ze ergens verder op tegen kom is het met haar zusje maar die is de hele dag al thuis en ook onrustig..
Hopelijk heeft niemand haar gejat toen ze sochtends buiten rond liep. Ze heeft notabene nog een geschoren buikje van de sterilisatie, dan zie je toch dat ze ergens thuis hoort..