Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Hopelijk gaat snel de 20:00 alcohol tijd er van af en gaat mijn supermarkt weer open tot 22:00 ipv 20:00. Dan kan ik weer lekker om 21:00 boodschappen doen wanneer er niemand is.
Relaxed schreef:MarlindeRooz schreef:Hopelijk gaat snel de 20:00 alcohol tijd er van af en gaat mijn supermarkt weer open tot 22:00 ipv 20:00. Dan kan ik weer lekker om 21:00 boodschappen doen wanneer er niemand is.
Huh gaan ze om 20 uur dicht ivm de alcoholverkoop? Hier schuiven ze mee met de avondklok en hebben ze de alcohol afgezet. Zal nu dus weer naar 22 uur gaan
Fitzroy schreef:MarlindeRooz, en wat dacht je van uitwonende kinderen die in het weekend bij paps en mams terugkomen om de was te laten doen![]()
En die doordeweeks vele mede studiegenoten gezien hebben?
Relaxed schreef:Maar wat boeit jou dat dan dat iemand dat tegen je zegt? Je weet toch zelf dat het niet zo is?
Het is niet alléén de jeugd, dat heeft toch helemaal niemand gezegd? Maar het is wel heel veel jeugd en dat liet het staatje hier ergens eerder heel goed zien.
Ik ben nog steeds heel benieuwd waar de meeste besmettingen ontstaan, volgens mij weet nog helemaal niemand dat en dat zou pas waardevolle informatie zijn. Maar voor nu zijn de besmettingen onder de jeugd gewoon enorm en het gevolg daarvan lijkt me simpel zat.
Echwel schreef:BioNTech-baas: groepsimmuniteit in Europa binnen vier maanden - https://nos.nl/l/2378530#UPDATE-container-52751952
Nou dan effe positief
Shadow0 schreef:bigone schreef:En wekelijks gemiddeld dik 1 miljoen bevestigde besmettingen in de EU helpt ook mee voor de immuniteit.
Dat helpt vooral mee om heel veel mensen dood te laten gaan, en nieuwe mutaties te kweken.