Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ontherun

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 18:45

Heb je opdek deuren of stompe? Over een stompe zou je misschien on hanger kunnen hangen. Of zo’n plak haken proberen op de deur. Lastig, tussen de verwarming en de deur ook niet genoeg plek?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 18:45

Ik zou ze boven de verwarming hangen. Kunnen ze meteen drogen.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 18:57

Ik zou ze ook boven de verwarming hangen, maar die keuze maak ik vanuit mijn luiheid en dan hoef je hem niet van het haakje te halen :')

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 19:09

Tussen de wasbak en de verwarming en de verwarming en de deur is te smal. Het hangt al 14 jaar zo, maar ergens voelt dat niet fris. Omdat we nu toch nieuwe haakjes willen is dat een mooi moment om na te denken over een andere plek.
Boven de verwarming moet ik even uitmeten, we hebben de verwarming eigenlijk nooit aan.

Iets over de deur kan denk ik niet. De deur is aan de bovenkant met een soort randje erin (foto van internet) de hoogste rand zit aan de buitenkant van de deur, in de hal.
Afbeelding

Op de deur plakken zou waarschijnlijk wel kunnen, vraag is alleen hoe goed dat blijft zitten.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 21:02

Een handdoekrek die je aan de radiator kan hangen?

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 21:41

Je hebt van die kleine rekjes speciaal voor radiatoren, zoiets zou ik doen om ze op te hangen. Dan drogen ze ook indd gelijk.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:08

Ik ga ook voor een ophang'iets' aan de verwarming; wel van de wc en ruimte te over.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:36

Als je het voor de radiator hangt en die staat wel aan word de handdoek warm, lijkt mij juist een broeinest worden voor bacteriën (als het je daar om te doen is).

Als je al doorspoelt met de klep dicht en je wast je handen na toiletbezoek dan hangt het imo daar prima.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:48

Dat is dus niet waar. Doordat de radiator warm/heet is droogt de doek sneller en krijgen bacteriën juist minder kans om sneller te groeien. In onverwarmde vochtige ruimtes is die kans groter.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:21

Moet je de handdoeken wel goed uithangen… en niet zoals mijn jongens ze als een hoopje op de verwarming leggen.

Of zoiets?
Afbeelding

Niet per sé deze tenzij je de prijs oké vindt. Maar de klassieke variant van roestvrij staal

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:33

DubbelFun schreef:
Dat is dus niet waar. Doordat de radiator warm/heet is droogt de doek sneller en krijgen bacteriën juist minder kans om sneller te groeien. In onverwarmde vochtige ruimtes is die kans groter.

Ik zei het ook niet als voldongen feit. Ik zei: lijkt mij dan een broeinest, blijkt dus niet zo te zijn zoals jij het stelt.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:41

Ik heb een S-haak aan de verwarming hangen, daar hangt mijn föhn en een handdoek aan. :)