Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 10:43

Soms wordt het wel geleverd maar niet bijgewerkt. Heb je al bij het afhaalpunt gevraagd of het er is?

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 10:47

Nadat ik deze week dus meer dan 30km heb moeten rijden voor een dpd punt, is nu het pakket niet bij het betreffende punt van de koper geleverd, maar een half uur verderop. :')

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 10:54

DPD is echt ellendig, recent zijn er al twee pakketjes kwijt geraakt die zijn verzonden met DPD. Mondial ben ik nu ook even niet blij mee, ik heb een punt om de hoek wat echt handig is. Een bestelling heb ik laatst ook daar naartoe laten sturen, krijg ik bericht dat ik het kan ophalen bij een Mondial punt een half uur rijden hier vandaan. En ze zijn niet met vakantie, het is een tankstation waar ik gisteren nog geweest ben.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 12:07

Is Mondial niet gestopt bij alle tankstations? Dat dat misschien het probleem is?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 12:17

Mo_86 schreef:
DPD is echt ellendig, recent zijn er al twee pakketjes kwijt geraakt die zijn verzonden met DPD. Mondial ben ik nu ook even niet blij mee, ik heb een punt om de hoek wat echt handig is. Een bestelling heb ik laatst ook daar naartoe laten sturen, krijg ik bericht dat ik het kan ophalen bij een Mondial punt een half uur rijden hier vandaan. En ze zijn niet met vakantie, het is een tankstation waar ik gisteren nog geweest ben.

Esso? Want die zijn pas geleden per direct gestopt met mondial. Hier ook al een half uur moeten rijden ervoor. 1 ging daar automatisch heen, de andere moet ik zelf wijzigen maar lukt niet.

Ik heb al 3 of 4 artikelen die geannuleerd zijn omdat de verkopers niet verzonden hebben omdat ze op vakantie zijn. Zelfs 1 die geïrriteerd raakte omdat ik niet geannuleerd had. Doe dat lekker zelf als je weet dat je het niet gaat redden? Of zet de vakantie status aan. Helaas dus paar dingen misgelopen die ik graag had willen hebben en nodig had. Want de alternatieven zijn al lang weg

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 12:33

Gek, zijn ze allemaal gestopt? Ik kan nog steeds mondial relay selecteren bij de Esso hier.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 13:00

Mijn MR punt was een tankstation maar niet van Esso maar particulier. Ook daar zijn ze gestopt. Gelukkig zit er een MR punt op een paar minuutjes van mijn man's werk dus komt wel goed.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 13:20

Phrono schreef:
Gek, zijn ze allemaal gestopt? Ik kan nog steeds mondial relay selecteren bij de Esso hier.

Ik ook, maar ze zijn landelijk gestopt... Dus je moet alsnog een ander kiezen en die zit hier ook ver weg helaas. Heb nog 1 ding wat al eeuwigheid onderweg is en daarna kies ik het niet meer

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 13:44

Jammer wel. Vond mondial wel fijn. Ik moet zeggen dat ik veel aan Fransen verkocht maar de laatste tijd helemaal niet meer. Misschien staat dat ook wel los van elkaar maar viel me op. Ik zou niet weten waar dan een mondial punt is in de buurt.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 15:57

Hier weer 3 broeken waarvan 2 met vlekken. Status heel goed dus dan verwacht ik wel dat als er wat mee is dat er foto's van gemaakt zijn.

Verkoopsters zegt dat ik ze al voor een prikkie heb ( 3 voor 25 euro) en dat ik ze maar gewoon even moet wassen en de vlekken er dan wel uit gaan.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 16:02

Afbeelding

Zelfde hier. Gelukkig mooi weer, gelijk in de wasmachine en in de zon te drogen. Gelukkig niks meer van te zien. Wel blij met het jurkje, was echt een koopje dus maar zo gelaten.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 16:17

Ik heb het maar in de was gegooid en dan zullen we het zien.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 16:50

Dat mensen het zo durven te versturen :(

Hier gaat mondial heel goed, sinds kort meerdere punten in de buurt. En de bezorging gaat ook best snel.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 17:03

He balen, ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Het jurkje heeft dezelfde kleur, maar het type jurkje is heel anders. Ik ben bang dat de verkoper in de war is geweest.

Voor mij de eerste keer. Ik heb op 'ik heb een probleem' geklikt, foto's gemaakt en het probleem omschreven.
Nu leest ik dat ik eventueel retourkosten moet betalen. Dat is toch raar? Hoe werkt dat precies?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 18:05

Nou jij stuurt het jurkje op en krijgt je geld terug. Maar die retourkosten, ja dat is pech.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 18:06

DoretteK schreef:
He balen, ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Het jurkje heeft dezelfde kleur, maar het type jurkje is heel anders. Ik ben bang dat de verkoper in de war is geweest.

Voor mij de eerste keer. Ik heb op 'ik heb een probleem' geklikt, foto's gemaakt en het probleem omschreven.
Nu leest ik dat ik eventueel retourkosten moet betalen. Dat is toch raar? Hoe werkt dat precies?

Ja, policy van Vinted..

Ik zou voor die broeken zeker een issue geopend hebben, al helemaal met zo'n reactie van de verkoper..

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 18:09

Phrono schreef:
[ [url=m/SbOS2m.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zelfde hier. Gelukkig mooi weer, gelijk in de wasmachine en in de zon te drogen. Gelukkig niks meer van te zien. Wel blij met het jurkje, was echt een koopje dus maar zo gelaten.

Ziet er leuk uit qua stof, van welk merk is die?

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 18:10

Ah oke. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. De verkoper heeft wel geantwoord dat ze de retourkosten wil vergoeden. Dus dat is fijn!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 18:46

Hoeft niet vaak kun je ook geld laten uitbetalen en je verkoopt jurkje voor 1€ aan haar en betaald ze zelf de verzending

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 18:52

Inderdaad een Esso! Wat balen dat die zijn gestopt, dit betekent daarmee dat ik geen Mondial punt meer heb in de buurt…

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 19:04

Ik heb inderdaad een geschil geopend voor die broeken. Het is allemaal een leuk verhaal maar broeken waar duidelijk vlekken in zitten ga ik niet dragen. Dan is het een leuk verhaal dat ze een nieuwprijs van 100 euro hebben maar dan had ze de vlekken ook op de foto moeten zetten en vermelden.

Ik blijf het wel belachelijk vinden dat de retourkosten dan weer voor eigen rekening zijn.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 19:05

Dorette ik had afgelopen week ook een verkeerd artikel ontvangen.
Gemeld bij Vinted. En ook contact opgenomen met de verkoper.
Ik heb keurig de verzendkosten voor de artikel terugsturen gekregen.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 19:22

Luuntje, van de verkoper zelf? Want via Vinted is het niet te regelen toch.

Ik heb nu afgesproken dat als dit foute jurkje bij haar terug is, ik het nogmaals koop voor 2.50 minder. En dan stuurt ze het juiste jurkje op. Moeten we alleen nog wat langer geduld hebben

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 20:50

Niet bekende vlekken is altijd balen. Maar kan gebeuren. Iemand heeft het niet gezien. Het is er op gekomen na het maken van de foto's. Of tijdens het inpakken. Ik heb ook wel eens dat ik 3 dingen tegelijk aan het doen ben.

Als ik zoiets heb als ontvanger dan maak ik foto's. En spreken we af dat ik het was en op welke manier ik het was, zodat ik toestemming heb om te proberen of het er uit gaat en zo niet dat ik het dan terug kan sturen. Voor allebei fijner toch, als je dat wassen eerst even probeert en het dan misschien gewoon goed is :)

Sowieso was ik altijd alles eerst, ook wolletjes die er keurig uitzien. Gewoon voor het idee.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 20:55

Ik ga vandaag 3 pakketjes binnen.

Een V hals van Ralph Lauren, een zomers spijkerpak van Summum en een spijkerbroek.
Alles past prima en is meer dan keurig, maar ik weet dus echt niet of ik hier geschikt voor ben…
Nog maar even een paar pakketjes afwachten.