Judith_ schreef:WoW! Zo goed gedaan. Ik las in spanning mee omdat ik de hint erg origineel vond maar totaal niet begreep.

Chapeau voor de orginele hint én voor het raden van je Santa!

De hint is voor een ander lastig te begrijpen.
Maar Snoopydog, Bellatrix, Ynske en ik kennen elkaar al al heel lang en samen met een andere vriendin proberen we, samen met onze partners, gemiddeld (voor corona) 1 keer per maand een afspraak in te plannen voor een escaperoom of een spelletjesmeeting (en heel soms een middagje bios) dat lukt niet altijd, dus soms vaak wordt het 1x per kwartaal, maar het streven is vaker.
Deze hint is opgebouwd als een hint in een escaperoom en als je hem goed ontcijfert dan komt er een zin uit:
Hoi Willemieke, deze hint bevind zich niet in een kamer, maar om te ontsnappen zal je toch de oplossing moeten vinden. Succes met dit spel.
Santa.
Waarbij kamer, ontsnapping en spel de 3 hints waren waarbij je uiteindelijk alleen nog maar uit kon komen bij Ynske, Bellatrix of bij mij...
En dan is het of wegstrepen of je hebt in de afgelopen jaren zo goed opgelet dat je beseft dat ik de enige gestoorde van onze groep ben die zo'n hint zou kunnen verzinnen

Als je ons niet kent, dan is het inderdaad niet te doen