Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 07:51

Lau schreef:
Dat ik vandaag weer een ontzettend fijn rooster heb. 1 uur les 3 kwartier pauze, 1 uur les een uur pauze, hal uur les kwartier pauze en dan een half uur les. Ok het is wel thuis maar zo irritant. Je komt nooit helemaal lekker in je les. En als je erin zit heb je weer pauze :')

Je hoeft er inderdaad gelukkig niet voor naar school, wat een flut rooster...

Ik erger me aan dat ik zo depressief wordt van Viruswaanzin-gelovigen, virus-ontkenners, mondkapjes-weigeraars, deze halfbakken maatregelen, het enorm passieve gedrag van de regering en mensen die alles discominerend vinden (bijvoorbeeld dat de kappersopleiding op het ROC alleen stijl Europees haar behandeld, moet ik me met mijn krullen ook gediscrimineerd voelen?). Zo. Goeie morgen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 07:56

Steeph schreef:
Lau schreef:
Dat ik vandaag weer een ontzettend fijn rooster heb. 1 uur les 3 kwartier pauze, 1 uur les een uur pauze, hal uur les kwartier pauze en dan een half uur les. Ok het is wel thuis maar zo irritant. Je komt nooit helemaal lekker in je les. En als je erin zit heb je weer pauze :')

Je hoeft er inderdaad gelukkig niet voor naar school, wat een flut rooster...

Ik erger me aan dat ik zo depressief wordt van Viruswaanzin-gelovigen, virus-ontkenners, mondkapjes-weigeraars, deze halfbakken maatregelen, het enorm passieve gedrag van de regering en mensen die alles discominerend vinden (bijvoorbeeld dat de kappersopleiding op het ROC alleen stijl Europees haar behandeld, moet ik me met mijn krullen ook gediscrimineerd voelen?). Zo. Goeie morgen.

Ons dinsdag rooster is erger dan moeten we voor 2 uur naar school. Sommige in de klas zijn langer onderweg dan dat ze in de les zitten :')

:knuffel:

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 08:29

En weer wakker door het heien.

Begin de rookmelders ook nog te piepen.

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 08:37

MarryAnneR schreef:
Aan de dure Ariats van dochterlief die er nu dus uitzien als een gatenkaas.
Contact opgenomen met Ariat, blijkt dat ze een jaar garantie geven. Je raadt het al. 13 maanden oud

Zijn ze gewoon kapot van het vele gebruikt?
Want ze moeten je altijd een goed product leveren ook al is de garantie voorbij!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 10:09

Hoofdpijn door gisteravond...
En 't regent... De honden moeten nog uit.
Maar als 't goed is, is 't met 45 minuten droog

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 10:37

Schijt aan corona gedrag van iemand die ik ken.

Deze pandemie maakt wel dat ik mijzelf afvraag wat ik van sommige vriendschappen vind, ik vind de keuzes van sommige echt zo ontzettend teleurstellend. Bij sommige vrienden denk ik echt: wie ben jij, wil ik nog met jou gezien worden. Eigenlijk niet...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 10:58

De kat van blijkbaar 3 deuren verder die dus komt overnachten in mijn konijnenhok

Mijn kat die kasten openmaakt en alles eruit sleept.

De buurman waar ze om 7.45 begonnen met boren op mijn enige vrije dag

Een cavia die vandaag flink geld gaat kosten bij de dierenarts

Motivatieloos om alles te doen vandaag, en das veel :')

Soms vraag ik me af hoe ik alles doe _O- maar ik bedoel het positief hoor B-)

Nog gefeliciteerd met je cijfer lestrange, gelukkig viel het mee.

Even de rest bijlezen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 11:06

Telpeva schreef:
Schijt aan corona gedrag van iemand die ik ken.

Deze pandemie maakt wel dat ik mijzelf afvraag wat ik van sommige vriendschappen vind, ik vind de keuzes van sommige echt zo ontzettend teleurstellend. Bij sommige vrienden denk ik echt: wie ben jij, wil ik nog met jou gezien worden. Eigenlijk niet...

Herkenbaar..

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 11:10

Onze kitten die denkt dat mijn ruitjesbroek aangevallen kan worden en hij de lijntjes van de ruitjes (snappen jullie m nog...) kan vangen... :roll:

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 11:18

Sterkte voor iedereen.

Ik ben gerustgesteld door jullie griepprik ervaringen.

Lastig dat zoon als bijbaan werkt in een bejaardenhuis en nu al 3x getest is op Corona.
Het heerster nogal.
Gelukkig nog steeds negatief.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 11:20

Een dichte neus zucht... Gelukkig verder niks geen klachten. Zo stom je mag niet naar school met de allerlichtste klacht en ik twijfel nu moet ik wel of niet gaan. Door spanning is natuurlijk mijn hele lijf van slag... Ook al gaat op stage een verkoudheid virus rond en zijn er meer die een snotneus hebben. En jammer dat ik nu lessen ga missen waarvan ik ongelooflijk aan het balen ben

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 11:22

Belgisch huisgenootje hier in huis, die dus 3 dagen geleden weer uit België is gekomen na de herfstvakantie... En dus niet in quarantaine zit maar er vrolijk op uit gaat

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 12:01

Dat ik nieuwe producten gekocht heb voor mijn haar, die best sterk ruiken. Nu moet ik steeds niezen van mijn eigen haar. Hoera voor overgevoeligheid wat betreft ruiken. En vanmiddag ook nog in de trein zitten niezen dus. _O-

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 13:22

Fireheart schreef:
Dat ik geen ochtendmens ben en altijd vreselijk slecht functioneer als het vroeg is :')

Je hebt Bokt gevonden om 6.00 in de ochtend. Volgens mij functioneer je prima..!!!

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 13:24

MarlindeRooz schreef:
Dat ik nieuwe producten gekocht heb voor mijn haar, die best sterk ruiken. Nu moet ik steeds niezen van mijn eigen haar. Hoera voor overgevoeligheid wat betreft ruiken. En vanmiddag ook nog in de trein zitten niezen dus. _O-

Ff wat vaseline onder je neus? Of twee mondkApjes?

Door je mond ademen.

Haar afscheren... ja dat! :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 13:29

Corona gezeur in de groep App van 't werk.
Ik geloof dat ik eruit ga. Ik heb geen zin in propaganda filmpjes etc

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 13:37

Gelukkig blijf ik daar aardig van gespaard.

Ik erger me al weken aan een voor mijn gevoel moeizaam kansloos gevecht met een stichting al sinds juni. Zij weigeren een heel flink bedrag terug te betalen omdat zij zeggen dat ze in zwaar weer zijn gekomen. Echter het geld dat ik betaald heb (en met mij meerdere mensen) is nooit uitgegeven kunnen worden door ze. Er is dus sprake van een niet geleverde dienst. Waar is dat geld dan? En waren jullie niet verzekerd? En krijg ik het ooit terug. -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 13:40

hagelslag schreef:

O ik zet zulke groepsapps dan op dempen voor 8 uur of 1 week.
Dan krijg je wel de berichten, maar niet de pop ups en scroll ik door naar waar het weer ‘interessant’ is.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 13:44

Ineke2 schreef:
hagelslag schreef:

O ik zet zulke groepsapps dan op dempen voor 8 uur of 1 week.
Dan krijg je wel de berichten, maar niet de pop ups en scroll ik door naar waar het weer ‘interessant’ is.

Nou opzich zou ik dat kunnen doen. Maar de groep is er voor de officiële belangrijke dingen.
Maar een planner heeft een info in de groep gezet dat het groep is voor werk gerelateerde dingen. En de chauffeur die het geplaatst had is de groep uit gegaan... Dus doeiiii

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 14:00

Ugh naar school had op zich nog best gekund... Het zijn spanningsklachten de snotneus is weer zo goed als weg. Maar misschien een dagje thuis en rustig aan is nog niet zo verkeerd. Teken dat ik weer te lang ergens op ben doorgelopen en dan is een dagje kalm aan toch iets wat wel even goed is.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-20 14:02

Geen concentratie vandaag. Ga maar een conclusie proberen te breien aan een deelvraag, heb om 14.00 nog een afspraak en dan ga ik maar eens gewoon de woonkamer opruimen hier. Stomme verhuisdozen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 14:03

Het is koud op zolder. En ik ben benieuwd of de woningbouw me vandaag belt zoals ik heb gevraagd via de mail met 6 uitroeptekens en een hoge urgentie >;) . En dat is absoluut niet mijn stijl van mailen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 16:11

Zoeken naar een stage. Alweer twee die zijn afgeketst door geen plaats voor stagiairs. Heb nu maar een oproepje geplaatst op LinkedIn.

Ik zit ook voor mn studie in de verkeerde omgeving, alle bedrijven zitten in het oosten en noordelijker. Maar gezien het de bedoeling is straks met mijn ouders, zus en schoonboer een boerderij te kopen, kan ik ook na mijn studie niet in het oosten gaan werken en zit ik vast aan dit probleem. Ik wil graag de paarden aan huis en dit is de enige manier waarop dat zou gaan, maar het zet me zo vast in mijn keuzes. Benauwend.

Edit: verduidelijkt

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 16:19

denisesilver schreef:
Zoeken naar een stage. Alweer twee die zijn afgeketst door geen plaats voor stagiairs. Heb nu maar een oproepje geplaatst op LinkedIn.

Ik zit ook voor mn studie in de verkeerde omgeving, alle bedrijven zitten in het oosten en noordelijker. Maar gezien het de bedoeling is straks met mijn ouders, zus en schoonboer een boerderij te kopen, kan ik ook na mijn studie niet in het oosten gaan werken en zit ik vast aan dit probleem. Ik wil graag de paarden aan huis en dit is de enige manier waarop dat zou gaan, maar het zet me zo vast in mijn keuzes. Benauwend.

Edit: verduidelijkt

Misschien ook delen op relevante groepen in jouw vakgebied op Facebook? Ik zie de laatste tijd op Facebook wel vaker oproepjes voorbij komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 16:53

Mijn vermoeidheid, gelukkig maandag een videoconsult na aanleiding van mijn nacht slapen in het slaapcentrum..