Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:[ [url=m/7H9LOO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geclaimed
[ [url=m/6lrRa9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ddQPcE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C3HYC0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zie alleen nergens een hint? Specifieke hint iig, wel een plaats waar het vandaan komt op de doos. Zal dat de hint dan zijn?
xSwanHeart schreef:Bienotje schreef:Zo.. hectische dagen. Nog niet bijgelezen. Maar bij deze mijn verslag!
Prachtig roze ingepakt met glitterpapier. En tijdens het openmaken verscheen dit:
[ [url=m/oP9nfR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtig ingepakte glitter roze pakjes met een snoepjeszoete geur! Geen grapjeperfect!
Alle pakjes op tafel, mijn jongens konden niet wachten met uitpakken. De roze waren voor mij, de groene voor hen.
[ [url=m/ILS9CP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn jongens superblij met hun cadeautjes uitpakken (stiekem hebben ze de mijne ook later nog mee
uitgepakt trouwens)
[ [url=m/jSkhIU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y2X7Uo.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na het uitpakken van al mijn cadeautjes
[ [url=m/qp4kD7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Superleuk gedaan SS! Ultieme ervaring met die snoepjeszoete geur door het hele huis zo'n pakket uit mogen pakken. Ook heel benieuwd waarmee je dat nu ook voor elkaar had gekregen!
Er zat ook nog soort bowlingspel voor de jongetjes bij en dat is echt nieuwe favoriete speelgoed!
En toen nog de hints. Ik dacht slim te zijn. Eerst zoeken op paar opvallende woorden uit de kaart in het topic. Maar niks.gezocht op glitterpapier wie daar ervaring mee had. Gezocht wie afvielen vanwege de uitspraak dat ze niet konden inpakken en wie evt wel.
Cadeautjes komen bij flying tiger vandaan, die zit niet in groningen/ friesland en zeeland/ Limburg.
Dus al heel veel aanwijzingen en toen toch maar over gegaan op de hints![]()
Een plaatje van een wiko smartphone en een coördinaat. Coördinaat was in Duitsland (huh?). Ellert heette de straat. Ik zoeken op bokt. Kom op een ijslander die ellert heet. Iemand met een ijslander dus dacht ik. Typenaam van de smartphone op het plaatje op Google gezocht. Lenny maar geen hits op bokt.
Ik begon te vrezen dat ik de lijst 1 voor 1 af zou moeten gaan. Inmiddels al 1 uur onderweg, waarop mijn man de ingeving kreeg om eens te googlen op bokt en ellert ipv zoeken op bokt. En daar verscheen een naam en wat blijkt, andere paardennaam was wiko!
Xswanheart, ben jij mijn santa?!
Yes, it's me!
Man, wat heb je me lang laten zweten met uitpakkenBlij dat je er blij mee bent!
En leuk dat de geur er nog in zat, was bang dat die al vervlogen zou zijn. Ben vlak voor verzenden helemaal los gegaan met de Snow Fairy body spray van de LushMijn hele huis rook ernaar, haha.
Fijn ook dat alle cadeautjes nog ingepakt waren, want dat glitterpapier, my god... Dat koop ik nooit meer