Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Kimberley
Ik heb alle datingapps er maar afgegooid... ga me maar eens focussen op mijn kerel uit Nijmegen. Ben daar nu ook haha. Hij is even naar een afspraak en komt hopelijk zo terug.
Het is heel erg fijn dus ga daar maar eens van genieten.
Rawr schreef:kimberly1995 schreef:Nou, ik mag me ook weer melden. Ik ben sinds gister vrijgezel. Ik denk niet dat ik meteen weer op tinder ga, maar meestal is het soms wel een fijne afleiding voor me. Ik klets in ieder geval weer gezellig mee.
Ahw da's jammer, kom je uit een lange relatie? Een beetje doelloos swipen is sowieso leuk tijdverdrijf als je je verveelt.![]()
Leuke updates, Marlinde en Fem! Heel benieuwd hoe het verder gaat!
Hier ben ik even klaar met tinder, een paar matches heb ik op whatsapp nu en de rest reageert niet op mijn berichten en heb ik de matches maar opgeheven. Op Happn gaat het om één of andere vage reden veel beter, heb daar echt leuke matches die wel gezellig terug praten.
Peelie schreef:Dokter en ik zijn een stapje dichter bij "officieel een ding zijn".
Ik had mijn tinder al een poosje terug verwijderd (al voordat ik met de dokter ging daten) en van de week er eens an passant over gevraagd of hij tinder nog heeft/gebruikt.
Toen gaf hij aan het niet meer te gebruiken, maar nog wel te hebben. Toen zei hij dat ik het vast fijn zou vinden als hij ook de app zou verwijderen. Dus ik had aangegeven dat ik het zou waarderen, maar dat ik hem nergens toe dwing.
Van het weekend zei hij tegen mij dat hij de app ook verwijderd heeft
Ik doe een kleine happy dance
Hij is zo leuk en lief en nuchter. Geen drama. Wat een verademing.
Phylos schreef:Wat heerlijk voor je Peelie!
Ik heb vanmiddag date 3. We gaan midgetgolfen en een patatje eten. Bij mij thuis misschien nog een film kijken en ik heb lekkere hapjes gehaald
MyWishMax schreef:Maar het is toch nog maar heel kort geleden? Dan is het toch niet zo raar dat je het nog niet verwerkt krijgt? Je moet jezelf wel de tijd gunnen he...
Peelie schreef:Dokter en ik zijn een stapje dichter bij "officieel een ding zijn".
kimberly1995 schreef:Een week, maar normaal ben ik er veel sneller 'overheen', bij bijvoorbeeld exen. Het voelt juist alsof wat ik voel alleen maar erger wordt..
Mand schreef:Mijn langste break duurde een jaar hartpijn maar mijn meest recente relatie heb ik maar een week echt mee gezeten. Het verschilt zo ergMaar het komt altijd goed!