Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 09:46

Zo das zuur zeg....... maar ik snap wel dat je er klaar mee was en dan denkt dan neem ik mijn verlies. Zo heb ik 3 jaar geleden mijn huis verkocht met 66.000 restschuld en ik dacht alleen maar YES! ik ben er vanaf en kan verder! De rest komt wel weer goed!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 10:31

MarlindeRooz schreef:
:(:) Kimberley

Ik heb alle datingapps er maar afgegooid... ga me maar eens focussen op mijn kerel uit Nijmegen. Ben daar nu ook haha. Hij is even naar een afspraak en komt hopelijk zo terug. _O-

Het is heel erg fijn dus ga daar maar eens van genieten.

Super leuk Marlinde!

Balen Kimberly..

Ik vind Happn echt helemaal niks, vage gasten hier in de buurt haha. Bumble vind ik ok, beetje hetzelfde als Tinder. Ik heb me aangemeld voor Raya, maar ik sta op een wachtlijst en ik vermoed dat ik er niet doorheen ga komen :+

Gewoon doen Rawr! Haha.

@Fem: Leuk!! Grappig dat je ons via de wc op de hoogte hebt gebracht.

Ik heb zometeen opeens een spontane date. Heb vanmorgen met hem gematcht en normaal spreek ik niet zo snel af, maar hij woont hier letterlijk om de hoek. Hij is personal trainer en daar ben ik voor aan het studeren. Ik was wel benieuwd naar zijn mening over bepaalde onderwerpen en toen stelde hij voor om een stukje te gaan wandelen vanmiddag. Is het niets, dan heb ik er in ieder geval qua kennis wat aan haha.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 12:09

Altijd leuk inderdaad en handig, kan je altijd wat van leren.
wat is Raya voor iets?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 12:58

Rawr schreef:
kimberly1995 schreef:
Nou, ik mag me ook weer melden. Ik ben sinds gister vrijgezel. Ik denk niet dat ik meteen weer op tinder ga, maar meestal is het soms wel een fijne afleiding voor me. Ik klets in ieder geval weer gezellig mee.

Ahw da's jammer, kom je uit een lange relatie? Een beetje doelloos swipen is sowieso leuk tijdverdrijf als je je verveelt. :D

Leuke updates, Marlinde en Fem! Heel benieuwd hoe het verder gaat!

Hier ben ik even klaar met tinder, een paar matches heb ik op whatsapp nu en de rest reageert niet op mijn berichten en heb ik de matches maar opgeheven. Op Happn gaat het om één of andere vage reden veel beter, heb daar echt leuke matches die wel gezellig terug praten. :?

Hier is happn ook beschaafder oid. Dacht een leuke match te hebben. Blijkbaar gaat het vooral om 1 ding maar hij vraagt iig of ik een d*pick wil in plaats het gewoon zomaar te sturen O:) (antwoord was doemaanie)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 13:23

:')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 13:44

Dokter en ik zijn een stapje dichter bij "officieel een ding zijn".

Ik had mijn tinder al een poosje terug verwijderd (al voordat ik met de dokter ging daten) en van de week er eens an passant over gevraagd of hij tinder nog heeft/gebruikt.

Toen gaf hij aan het niet meer te gebruiken, maar nog wel te hebben. Toen zei hij dat ik het vast fijn zou vinden als hij ook de app zou verwijderen. Dus ik had aangegeven dat ik het zou waarderen, maar dat ik hem nergens toe dwing.

Van het weekend zei hij tegen mij dat hij de app ook verwijderd heeft :D

Ik doe een kleine happy dance :D

Hij is zo leuk en lief en nuchter. Geen drama. Wat een verademing.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 13:53

Wat heerlijk voor je Peelie!

Ik heb vanmiddag date 3. We gaan midgetgolfen en een patatje eten. Bij mij thuis misschien nog een film kijken en ik heb lekkere hapjes gehaald

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 14:58

Peelie schreef:

Ik had mijn tinder al een poosje terug verwijderd (al voordat ik met de dokter ging daten) en van de week er eens an passant over gevraagd of hij tinder nog heeft/gebruikt.

Toen gaf hij aan het niet meer te gebruiken, maar nog wel te hebben. Toen zei hij dat ik het vast fijn zou vinden als hij ook de app zou verwijderen. Dus ik had aangegeven dat ik het zou waarderen, maar dat ik hem nergens toe dwing.

Van het weekend zei hij tegen mij dat hij de app ook verwijderd heeft :D

Ik doe een kleine happy dance :D

Hij is zo leuk en lief en nuchter. Geen drama. Wat een verademing.

Heerlijk! Geniet ervan!

Phylos schreef:
Wat heerlijk voor je Peelie!

Ik heb vanmiddag date 3. We gaan midgetgolfen en een patatje eten. Bij mij thuis misschien nog een film kijken en ik heb lekkere hapjes gehaald

Ja leuk, veel plezier!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 15:21

Super leuk Peelie, klinkt goed. Dat van jou klinkt ook goed Phylos.

Hier ligt het Tinderen beetje stil, even niet zoveel behoefte aan.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 15:25

Klinkt goed Phylos en Peelie! Lekker van genieten

Ik heb het zelfde Silly1972, heb tinder zelfs even van mijn telefoon gegooid.. Spendeerde er stiekem veel tijd op al swipend, maar geen zin in afspreken, vooral niet dat gedoe van elkaar leren kennen en die onzekerheid. En denk ook dat er betere plaatsen zijn om mensen te ontmoeten dan tinder.. En daarbij heb ik nog 2 fwb's op dit moment, dus gewoon niet zoveel zin haha

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 15:30

Ook die heb ik niet meer

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 18:03

Wat fijn, Peelie!
Phylos, ik hoop dat jullie het naar je zin hebben. *D
Maanlicht, hoe was het?

Het ligt bij mij ook even stil omdat ik nog teveel loop te piekeren over iemand. Heb al eerder m'n gal lopen spuwen over hem hier. Hij is echt de knapste en de leukste maar ook de raarste en de stomste. :') Alsnog voelt het niet "af" met hem, zeg maar, maar ik heb wel een beetje de deur dichtgegooid. :') Ik heb alleen geen zin meer om initiatief te nemen, haha. Wordt toch alleen maar een puinhoop.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 18:29

Is er hier iemand die wil pb'en over mijn breuk met mijn ex en hoe daarmee om te gaan? Ik krijg het somehow heel moeilijk verwerkt..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 18:31

Maar het is toch nog maar heel kort geleden? Dan is het toch niet zo raar dat je het nog niet verwerkt krijgt? Je moet jezelf wel de tijd gunnen he...

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 18:37

MyWishMax schreef:
Maar het is toch nog maar heel kort geleden? Dan is het toch niet zo raar dat je het nog niet verwerkt krijgt? Je moet jezelf wel de tijd gunnen he...

Een week, maar normaal ben ik er veel sneller 'overheen', bij bijvoorbeeld exen. Het voelt juist alsof wat ik voel alleen maar erger wordt..

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 18:40

kimberly1995 schreef:
Is er hier iemand die wil pb'en over mijn breuk met mijn ex en hoe daarmee om te gaan? Ik krijg het somehow heel moeilijk verwerkt..

Niet veel relatie ervaring en breuken etc. Maar als je een luisterend oor nodig hebt, mag je altijd pb'en!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 18:54

Ik heb er ook nog steeds last van terwijl hey al 4 weken geleden is.
En de "relatie" zelf maar 3 weken duurde.
Heel raar, dus vrees dat ik je niet kan helpen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 19:12

Een week is toch ook heel erg kort? Als je een breuk zo snel verwerkt dan vraag ik me af hoe serieus de relatie was of dat je er al eerder klaar mee was. Dus niet te streng voor jezelf zijn hoor.het is een rouwproces waar je doorheen moet helaas.

Overigens mag je mij ook altijd pben

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 19:46

Peelie schreef:

Wat leuk! Allebei van tinder af is toch wel een mini-mijlpaal. :P
kimberly1995 schreef:
Een week, maar normaal ben ik er veel sneller 'overheen', bij bijvoorbeeld exen. Het voelt juist alsof wat ik voel alleen maar erger wordt..

Iedereen is anders natuurlijk maar een week vind ik wel een beetje kort voor iemand die meer dan een jaar onderdeel van je systeem is geweest.

Hier wil ik het ook wat rustig aan gaan doen want m'n telefoon begint weer opnieuw m'n leven te beheersen en ondertussen verwaarloos ik alles en iedereen in m'n leven weer.
Christenchick komt over een paar dagen terug uit Kroatië en wil weer afspreken maar ik ga duidelijk zeggen dat een liefdesrelatie er gewoon niet in zit, maar wel even na haar vakantie. Er is gewoon te weinig common ground en ik merk dat tenzij ze me appt ik helemaal nooit aan haar denk.
De fitness-instructrice liet tussen de regels wel heel erg merken dat ze alleen een hookup wil en daar heb ik nu even geen zin aan. Ze heeft (natuurlijk) een goed afgetraind lichaam maar daarmee is ook wel het meeste gezegd. En ik hou persoonlijk juist wel van een beetje meer body. :o
Op beide apps heb ik nog een match die ik zelf bericht heb waarvan ik echt hoop op reactie dus voorlopig hou ik beide apps nog wel even, al was het alleen al omdat de ego-boost wel fijn is als je weer matches hebt met leuk uitziende vrouwen. En wie weet wat er toch nog voorbij komt!
Deze keer is de ervaring 180 graden anders dan jaren geleden toen ik maximaal een paar matches per week had. Ik weet niet wat er precies anders is but I'll take it. _O-

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 20:24

Mijn langste break duurde een jaar hartpijn maar mijn meest recente relatie heb ik maar een week echt mee gezeten. Het verschilt zo erg _O- Maar het komt altijd goed!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 20:44

Kimberley; een week is nog zo kort. Je mag je best even rot en in de war voelen hoor!

Rawr; als je nooit aan haar denkt is het wel duidelijk toch? Geen behoefte aan hook-ups heb ik net ook tegen een match gezegd :D soms is het gewoon niet het moment daarvoor.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 20:51

Ja een week vind ik echt heel erg kort. Als je altijd maar zo kort nodig had was je er denk ik al veel eerder klaar mee. Wat RP zegt, wees lief voor jezelf en neem gewoon alle tijd. Vooral niet druk maken dat je er nu nog niet overheen bent, dat is echt heel normaal met maar een weekje he? :(:)

Met ene ex had ik eigenlijk nergens last van. Voor mij was het afgesloten toen ik het uit maakte. Andere ex heb ik echt wel maanden mee gezeten, maar goed, daar kwam het voor mij uit het niks. Ik denk minimaal half jaar voordat het minder erg werd en maand of 9 voordat ik ook maar kon denken aan daten. Hoewel dat ook stukje principe van mij was, ik wilde eerst alles officieel rond hebben.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 20:52

Mand schreef:
Mijn langste break duurde een jaar hartpijn maar mijn meest recente relatie heb ik maar een week echt mee gezeten. Het verschilt zo erg _O- Maar het komt altijd goed!

Echt he :D en het maakt ook verschil of je het zelf doet of het niet aan ziet komen. Je mag me best pb'en hoor, maar iedereen heeft ook zijn eigen manier

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 22:25

Kimberley ik kan mee gaan met de rest. Laat het nare gevoel er vooral zijn. Hoe lastig ook. Wegdrukken werkt averechts

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 22:28

Mijn date was super leuk.
Het was een heel gezellige en relaxte dag. We hebben eerst midgetgolf gespeeld en een patatje gegeten. Daarna bij mij thuis nog een film gekeken en wat lekkere hapjes erbij. Bij het afscheid nemen was daar dan de eerste zoen... daardoor heeft hij wel bijna de trein gemist haha.