[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 18:34

moonsparkle schreef:
Las net op teletekst dat er een vrouw is aangehouden ivm dode katten waarbij sommige duidelijk op het hoofd waren ingeslagen :( ik ben geen kattenmens maar wel een dieren liefhebber.

Ja ik las het ook.. mijn katten zijn ook vermoord door een kattenhater.. geen bewijs, ondanks foto’s dat alles er op wees dat die man katten onder zijn huis in de val lokte. Maar dat was nog geen bewijs dat hij ook daadwerkelijk mijn katten had vermoord, wat best gek is als je beide katten ineens spoorloos verdwenen zijn. En als dat er wel was, viel het onder “vernieling van bezit”. Dieren zijn nog steeds spullen.
Hoop dat ze daar eens een keer een wat meer passendere straf voor verzinnen.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 19:20

Ik vind dat mensen geen katten moeten mishandelen, maar ook vind ik dat je je katten binnen dient te houden ( of eigen tuin ). Mensen laten katten zonder toezicht overal lopen, dan weet je dat er andere mensen rare dingen mee kunnen doen ( er zijn nou eenmaal zieke lui ) of aangereden, of gewoon niet meer thuis komt.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 19:48

Cinnepin schreef:
Ik vind dat mensen geen katten moeten mishandelen, maar ook vind ik dat je je katten binnen dient te houden ( of eigen tuin ). Mensen laten katten zonder toezicht overal lopen, dan weet je dat er andere mensen rare dingen mee kunnen doen ( er zijn nou eenmaal zieke lui ) of aangereden, of gewoon niet meer thuis komt.

Ik vind het jammer, maar ben het er wel mee eens... Mijn katten komen om die reden ook echt nooit buiten, we maken het binnen wel extra leuk voor ze.
Maar het is jammer dat het risico zo groot is..

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 20:01

Seleentj schreef:
Ik heb ooit op een activiteiten centrum gewerkt voor mensen met niet aangeboren hersenletsel . Op mijn eerste dag besloot een man bewust zijn duim door de decoupeer zaag te duwen . Goede eerste dag was dat. Duim kon ook niet meer aangezet te worden, en waarom hij het bewust deed weten we tot de dag van vandaag nog steeds niet

Hier krijg ik wel serieus de zenuwen van...werk ook op activiteitencentrum, verstandelijk beperkten. En ook wij hebben oa een decoupeerzaag. Hebben een paar cliënten die rustig met begeleiding op afstand met dergelijk gereedschap mogen werken van collega's, ook grondboor. Mijn tacktiek: als ik niet kijk gaat het goed :') Zie dit te vaak in mn hoofd mis gaan, terwijl collega's vertrouwen hebben in de cliënten hun kunnen (niet onterecht van collega's, overigens)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 20:50

Niobe schreef:
Cinnepin schreef:

Ik vind het jammer, maar ben het er wel mee eens... Mijn katten komen om die reden ook echt nooit buiten, we maken het binnen wel extra leuk voor ze.
Maar het is jammer dat het risico zo groot is..

Ik was van huis uit gewend dat de katten altijd gewoon buiten liepen. Ik ben zelfs in het bos gaan wonen, zodat er geen gevaar voor auto’s was. Maar wel voor een kattenhater blijkbaar.. Sindsdien laat ik mijn (nieuwe) katten alleen in de afgesloten tuin. Want ja, ik was te goedgelovig dat ik me niet eens kon voorstellen dat mensen zoiets zouden doen.. harde les wel ja..
Als hij naar me toe was gekomen en had gezegd; ik heb last van je katten, doe er iets aan anders doe ik het, had ik actie kunnen ondernemen. Ik vind dan de kop inslaan of koelvloeistof geven zodat ze een vreselijke dood krijgen wel erg ver gaan (en ziek ook, om eerlijk te zijn..)

Niobe

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 21:26

Bah, heel naar :( en dan denk je idd dat je goed bezig bent.
Ik kende het van huis uit ook alleen maar hoor, onze katten gingen vroeger ook standaard naar buiten. Door al die nare verhalen ben ik er wel anders over gaan denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 21:30

Heb er 1 binnen en 2 buiten , de binnenkat kan niet meer naar buiten door haar verleden en als die schrikt is ze weg en door pure paniek vind ze het huis niet meer (eens ontsnapt en 6 weken weggeweest ) . Heb een geboren boerenkat die binnen momenteel helemaal gek word , nummer 3 zou binnen het beste zijn maar dan breekt ze alles af..

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 21:26

Ik heb een jaar of 6 op de OK van een academisch centrum gewerkt en daar de meest bizarre ongelukken voorbij zien komen. Deze verhalen kan ik niet met jullie delen, maar wel één van mijn man.

Mijn man is boomchirurg en hing 2 jaar geleden boven in een boom welke hij weg moest halen. Dit deed hij door stammen af te blokken waarbij een grondman bij het wegzwaaien van het houtblok de lijn moet laten vieren om hem af te laten zakken. De grondman had echter geen rekening gehouden met het natte weer waardoor de lijn stroever door de katrol liep met als gevolg dat het houtblok niet afzakte. Het houtblok zwaaide weg en kwam met dezelfde gang weer terug op de enkel van mijn man.

Over het bedienen van apparaten waar men geen verstand van heeft heb ik soms ook last. Dat levert gelukkig geen gevaarlijke situaties op, maar met een apparaat dat 5 miljoen kost draait je maag wel even om dat mensen zo... Ik heb er even geen woord voor... kunnen zijn om zomaar wat te doen als je niet weet hoe iets werkt. Zeker als je wel met (potentieel) gevaarlijke apparatuur werkt.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 21:38

De beloning voor de oplossing van de kofferbak moord is verhoogd! Arme familie :\

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 23:15

Het zal je kind maar zijn, gruwelijk....

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 07:23

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 10:55

Op de site van de politie staan de kinderen ook. Vooral als ze niet door familie zijn ontvoerd naar het buitenland.. waar zijn ze..

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 18:09

furious schreef:
Op de site van de politie staan de kinderen ook. Vooral als ze niet door familie zijn ontvoerd naar het buitenland.. waar zijn ze..

Misbruikt, vermoord en ergens gedumpt waar ze moeilijk vindbaar zijn ben ik bang ;(

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 20:04

kimmie1 schreef:
furious schreef:

Misbruikt, vermoord en ergens gedumpt waar ze moeilijk vindbaar zijn ben ik bang ;(

'Ja bizar dat je dat op je geweten kan hebben.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 12:15

Kreeg net een filmpje doorgestuurd van een man die op een hijskraan aan het klimmen is en er van af valt op een wand die naast een spoor loopt.. Resultaat zal zich wel raden...

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 12:46

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 12:57

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 13:01

Beschrijving?

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 13:14

Man vertelt wat er gebeurde tijdens een overal in zijn huis. Iets met een drilboor en een waterslang.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 13:17

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 02:25

Ben ik de enige die dacht dat ze ergens anders gingen boren toen ik las “broek naar beneden”? :+ of heb ik dan echt teveel horrorfilms gekeken.
Desalniettemin verschrikkelijk, ook voor zijn dochtertje.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 08:36

xSCWx schreef:
Ben ik de enige die dacht dat ze ergens anders gingen boren toen ik las “broek naar beneden”? :+ of heb ik dan echt teveel horrorfilms gekeken.
Desalniettemin verschrikkelijk, ook voor zijn dochtertje.

Doen ze dat niet dan? Ik ben niet verder gaan lezen omdat ik dus dacht dat ze daar ahterin zeg maar gingen boren horror film waardig.

En nu vraag ik me af hoe luguber ivm waterslang en dochtertje die er ook bij was?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 08:38

In benen en de voet, lijkt mij behoorlijk pijnlijk en luguber voor kind om papa pijn te zien lijden. aterslang in mond zodat die bijna verdronk

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 11:22

Iemand Danny op de straat gezien met die pedofielen ? Vond ik ook wel luguber, de manier hoe hun tegen de wereld aankijken..

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 11:52

Seleentj schreef:
Iemand Danny op de straat gezien met die pedofielen ? Vond ik ook wel luguber, de manier hoe hun tegen de wereld aankijken..

Dat vond ik ook inderdaad, hoe kun je zo denken :x