Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Van harte MB !
Gister de supermarkt in gelopen stond er een koter te brullen want hij mocht geen winkelwagentje, doe dat lekker even ergens anders . Hele weg de supermarkt in (voor de klapdeurtjes) geblokkeerd want storm zijn moeder bleef ook staan . Loop lekker door Storm komt vanzelf weg
MarcoBorsato schreef:Ik heb het zelf veroorzaakt
Godjezus net een aanvaring met een driejarige in de ballenbak. Ging mij een beetje afzeiken omdat ik geen rijbewijs heb. "Nee ik heb een paard en dat is veel leuker". Manmanman.
Tiggs schreef:Dit vind ik toch wel mooi aan Bokt, dat er zelfs in dit topic oprechte felicitaties zijn voor iemand die een kind krijgt
idinn schreef:
Tiggs schreef:Dit vind ik toch wel mooi aan Bokt, dat er zelfs in dit topic oprechte felicitaties zijn voor iemand die een kind krijgt
Nou ja oprecht.. met die kinderloze weet je het natuurlijk nooit
3 maanden te vroeg... klinkt niet heel goed. Toch gefeliciteerd en sterkte komende periode. Wat is de normale drachtduur eigenlijk.. nee ik weet dat serieus niet, zo oninteressant vind ik kinderen krijgen
Ik zag vandaag de meest lieve babietjes tijdens mijn dierenambu shift. Baby pulletjes
[***] schreef:Gefeliciteerd Marco! Hopelijk mag ze snel mee naar huis. Ik zie ook wel voordelen van een kortere dracht, want het zorgt misschien wel voor minder zebrastrepen, of tijgerstrepen zoals moeders dat eigenlijk noemen.
idinn schreef:
Nou ja oprecht.. met die kinderloze weet je het natuurlijk nooit
3 maanden te vroeg... klinkt niet heel goed. Toch gefeliciteerd en sterkte komende periode. Wat is de normale drachtduur eigenlijk.. nee ik weet dat serieus niet, zo oninteressant vind ik kinderen krijgen
Ik zag vandaag de meest lieve babietjes tijdens mijn dierenambu shift. Baby pulletjes