Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:38

Nou ja ik begrijp ondertussen wel waarom relaties en dingen zo ingewikkeld zijn.. als ik alleen hier al lees hoe dat gaat af en toe :')

Kan je nagaan hoe het het gros vergaat... %) _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:39

Hahaha als dat zo doorgaat is de mensheid straks uitgestorven, dan is daten etc veel te ingewikkeld geworden :') :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:39

Ailill schreef:
capopjekop schreef:
Ja op de een of andere manier zijn die interessanter. Zo stom.

Net als dat er opeens mensen contact met je opnemen of interesse hebben als je bezet bent :')
Ik snap het ook niet, maar het is wel zo.

Ha, klopt. Bezet en opeens komen ze als vliegen op je af.

Maar dat is dan de omgekeerde werking denk ik. Want dan ben jij opeens de onbereikbare persoon geworden.

Waarom maken we het onszelf altijd zo lastig zou je denken. Het zou zo makkelijk moeten zijn. Stomme gevoelens :')

Die spelletjes zijn ook niet aan mij besteed. Gelukkig doet mn vriend er ook niet aan. We maken elkaar zo ook wel gek }>

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:41

Ik als meelezer en af en toe poster kom even onder mijn steen vandaan.

Wat jij zegt aillil herken ik enorm. Heb mezelf daar regelmatig mee in de vingers gesneden. Vond ik iemand super interessant, toonde hij interesse: was mijn interesse weer weg.
Ook dat van het eerste berichtke sturen is herkenbaar, terwijl ik rationeel wel weer dat het nergens op slaat.
Ik weet niet wat het betekend, misschien wel dat ik nog helemaal niet klaar ben voor een relatie ofzo :+
Dat ik meer de spanning op zoek dan dat ik geïnteresseerd ben in het resultaat.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:46

O dat appen...

Vroeger stuurden we gewoon een liefdesbrief...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:48

Storm schreef:
O dat appen...

Vroeger stuurden we gewoon een liefdesbrief...
Per postduif, toch?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:49

10 weken later kwam de liefdesbrief wel een keer aan :j _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:52

Nee, van die briefjes die je beste vriendin dan aan hem moest geven :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:57

Ik vind dat wel grappig in de vriendengroep van mijn ouders.. Allemaal nu zo'n 35-40 jaar getrouwd, kinderen allemaal tussen de 30-40 :+ Nu zijn ze allemaal opa en oma.. Ze hadden dan steeds zo'n golfbeweging, binnen een paar jaar allemaal feestjes voor Abraham/Sarah en/of 25 jaar getrouwd..

Dat was toen zo standaard, rond je 20e had je verkering (mijn ouders waren 18 en 15 toen ze bij elkaar kwamen) rond je 25e trouwen, kids en klaar :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:59

:')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:00

Nee :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:00

Berdien schreef:
Nee, van die briefjes die je beste vriendin dan aan hem moest geven :')
Oh Lord, ik heb ooit, toen ik 15 was, bij iemand een bierviltje door de brievenbus gedaan. Hangt nu nog in de keuken daar :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:02

Ik heb wel eens een briefje op een auto geplakt.. :')
En dan vol stress bij de huistelefoon wachten want mn ouders mochten niet opnemen.. dat mislukte natuurlijk.. -O- hij belde en paps nam op.. :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:04

Hij belde tenminste nog Cer, hahaha

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:10

ja dat dan weer wel.. maar daar was ik achteraf eigenlijk niet zo blij mee, want ik kende m eigenlijk helemaal niet goed... :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:14

Ailill schreef:
Merken meer mensen dit: Interesse hebben in mensen die niet (emotioneel) bereikbaar zijn, zijn super interessant. En de mensen die interesse tonen, zijn niet (meer) interessant.

Echt, hoe onmogelijk kan iemand het zichzelf maken.

Weet je waar dat mee te maken heeft. Een veilige manier van jezelf voor de gek houden omdat je mega bindings of verlatingsangst hebt :j . Dan "voldoe je aan de verwachting van daten" maar bouw je voor jezelf een veiligheid in omdat je dondersgoed weet dat de persoon niet voor je bereikbaar is. En loop je dus geen risico dat iemand opeens zegt ja graag ik wil de rest van mijn leven bij je zijn.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:27

Maar ik had juist andersom. O ja ooit heeft de eigenaar van een turkse winkel serieus kamelen geboden aan mijn ex omdat hij helemaal weg van me was. Had de man al zo vaak gezegd nee ik ben a bezet b niet geinteresseerd. :+

Maar ben maar festival gegaan twee dagen nadat ik er achter kwam dat ex wel degelijk was doorgelopen naar diegene die al drie jaar aan hem liep te peuteren omdat ze hem wilde hebben. Nu drie jaar geleden trouwens alweer. Dankzij dat festival was ik er ook achter gekomen omdat de kampeerkoelkast vol zat met zwarte hondenharen terwijl ik witte en voswit honden heb.

Ben toch naar festival gegaan omdat ik thuis anders gek werd. Humeur was zeg maar niet zo heel best. Als iemand me had dwars gezeten had ik die mogelijk vol op de bek getimmerd. :P maar werkelijk hele festival lang mannen die om me heen draaiden praatjes maakten complimenten en opmerkingen als het is dat ik bezet ben maar .... had werkelijk het idee dat ik een etiketje vrij op mijn hoofd had staan. Terwijl er maar een gedachte door me heen ging, dit nooit en te nimmer meer een relatie of meer contact met een man en tja een drukke kabouter die een rolstoel door de moddel sleurt en overduikelijk dus een fysiek mankement heeft. Zou je zeggen wat heeft die te bieden. :+

heb me overigens uitstekend vermaakt zonder een druppel alcohol en het was het beste medicijn wat ik op dat moment nodig had. Festival begint donderdag weer. *\o/* ik ben er weer bij uiteraard, de tweede keer nu met gv samen erheen en de vierde keer dat we beiden erheen gaan. Dat bewuste festival drie jaar geleden elkaar even ontmoet omdat hij zo aardig was me even van een zitzak op te hijsen. Jaar erop elkaar weer tegengekomen en als vrienden daarvan daan gekomen.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:55

Ik herinner mij jou verhaal nog Karuna, wat een naaistreek was dat van je ex!

Excuus voor het lezen, ik was aan het multitasken, da's niet handig!

Ja liefdesbrieven <3 Of dat iemand stiekem een berichtje in je agenda schreef als je even van de plek was, ook zo puppylove! Ik heb een keer een anoniem kaartje gekregen op de middelbare school. Vond ik heel lief maar ook wel wat bijzonder, klonk als een oude man :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 11:00

Liefdesbrieven aah, nooit gehad op school. Eerste vriendje schreef ze wel vanaf de kazerne waar hij zat ivm dienstplicht. Tijdje geleden nog terug gevonden boven in een doos. Inclusief de grappige kaartjes die toen verkocht werden ook. Grappige was. Gv heeft in dezelfde kazerne gezeten voor een deel voor hij naar duitsland werd gestuurd en ook hij heeft nog een aantal van die kaartjes liggen. Terwijl ze andere leeftijd hebben en een heel eind uit elkaar wonen. Hihi

Wel op stage een jongen zijn hart enorm gebroken. Die stond op een gegeven moment met een bos rozen en bonbons op kantoor waar ik zat. Hij zat op de werkvloer. Was zo ontroerend om te zien :(:) omdat hij al zijn moed bij elkar had geraapt en na maanden aandurfde het te vragen omdat ik week erna naar huis zou gaan weer. Alleen ik was al bezet en ik zou helemaal over die jongen zijn heengewalst vrees ik. :') veel te zachtaardig voor me. Heb hem gezegd dat zijn moeder ook heel blij zou zijn met de kadootjes. <3

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 11:55

Zondag was ik jarig, en ik had een heel lief kaartje in de brievenbus van die ene leuke tinderdate :D :D
Ik vond dat echt super leuk! Zaterdag hebben we weer afgesproken.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 12:05

Dat moment dat je vanuit kantoor in Brabant belt naar de vestiging in Groningen en je alles 3 keer moet herhalen, omdat je een accent hebt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 12:06

Haha, nou ik had een Belgische collega en die verstond ik ook nooit, maar die praatte ook nog eens heel zachtjes :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 12:09

Stugge Groningers ook altijd, ze hebben zelf ook een accent!

ben zelf een groninger :') maar heb gelukkig geen zwaar accent

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 12:09

Maar ik heb geen accent, echt 0,0 :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 12:10

Ooo dan is dat het probleem, je hebt geen Gronings accent :')