Kan je nagaan hoe het het gros vergaat...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ailill schreef:capopjekop schreef:Ik snap het ook niet, maar het is wel zo.Ja op de een of andere manier zijn die interessanter. Zo stom.
Net als dat er opeens mensen contact met je opnemen of interesse hebben als je bezet bent
Ha, klopt. Bezet en opeens komen ze als vliegen op je af.

Nu zijn ze allemaal opa en oma.. Ze hadden dan steeds zo'n golfbeweging, binnen een paar jaar allemaal feestjes voor Abraham/Sarah en/of 25 jaar getrouwd..

hij belde en paps nam op..

Ailill schreef:Merken meer mensen dit: Interesse hebben in mensen die niet (emotioneel) bereikbaar zijn, zijn super interessant. En de mensen die interesse tonen, zijn niet (meer) interessant.
Echt, hoe onmogelijk kan iemand het zichzelf maken.
. Dan "voldoe je aan de verwachting van daten" maar bouw je voor jezelf een veiligheid in omdat je dondersgoed weet dat de persoon niet voor je bereikbaar is. En loop je dus geen risico dat iemand opeens zegt ja graag ik wil de rest van mijn leven bij je zijn.
maar werkelijk hele festival lang mannen die om me heen draaiden praatjes maakten complimenten en opmerkingen als het is dat ik bezet ben maar .... had werkelijk het idee dat ik een etiketje vrij op mijn hoofd had staan. Terwijl er maar een gedachte door me heen ging, dit nooit en te nimmer meer een relatie of meer contact met een man en tja een drukke kabouter die een rolstoel door de moddel sleurt en overduikelijk dus een fysiek mankement heeft. Zou je zeggen wat heeft die te bieden.
ik ben er weer bij uiteraard, de tweede keer nu met gv samen erheen en de vierde keer dat we beiden erheen gaan. Dat bewuste festival drie jaar geleden elkaar even ontmoet omdat hij zo aardig was me even van een zitzak op te hijsen. Jaar erop elkaar weer tegengekomen en als vrienden daarvan daan gekomen.
Of dat iemand stiekem een berichtje in je agenda schreef als je even van de plek was, ook zo puppylove! Ik heb een keer een anoniem kaartje gekregen op de middelbare school. Vond ik heel lief maar ook wel wat bijzonder, klonk als een oude man
omdat hij al zijn moed bij elkar had geraapt en na maanden aandurfde het te vragen omdat ik week erna naar huis zou gaan weer. Alleen ik was al bezet en ik zou helemaal over die jongen zijn heengewalst vrees ik.
veel te zachtaardig voor me. Heb hem gezegd dat zijn moeder ook heel blij zou zijn met de kadootjes.