Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Als ik iemand blokkeer op insta, kan die persoon mij dan ook niet meer taggen? Ik word door 1 persoon hardnekkig getagd in zijn foto’s die totaal los staan van mij, ik ken die persoon niet eens en heb hem al eerder verzocht mij niet meer te taggen in zn foto’s. De boodschap is niet duidelijk, dus nu hoop ik dat blokkeren de oplossing kan zijn?
Shanna schreef:Als ik iemand blokkeer op insta, kan die persoon mij dan ook niet meer taggen? Ik wordt door 1 persoon hardnekkig getagt in zijn foto’s die totaal los staan van mij, ik ken die persoon niet eens en heb hem al eerder verzocht mij niet meer te taggen in zn foto’s. De boodschap is niet duidelijk, dus nu hoop ik dat blokkeren de oplossing kan zijn?
xTitanic schreef:Heb vaak mensen die het gewoon niet eens vragen.. en daar kan ik niet zo goed mee omgaan, het is niet dat ik zo onbereikbaar ben en ik 10duizenden volgers heb. Als ze het eerst vragen verwijs ik ze door naar mijn flickr album waar ik af en toe foto's plaats die iedereen mag gebruiken. Paard staat er bv mooi op maar het is onmogelijk om de achtergrond te bewerken etc.. of foto's waarvan ik denk daar ga ik nu echt niets mee doen.
En het klopt idd dat het puur als inspiratie kan gebruikt worden, maar meestal is dat niet zo hoor..
Gewoon netjes vragen, dat doe ik ook (en heb ik ook moeten leren respecteren hoor met de jaren). Ben daar ook niet altijd correct in geweest, dat geef ik toe.
Ben ook wel eens mijn foto's tegengekomen met een ander logo erop, maar dan begint het te koken hoor