Nette outfit voor de sollicitatie vind ik!
Kimberley, maandag zie ik hem weer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Ik heb echt een haat-liefde verhouding met de Primark. Heel veel ziet er superleuk uit maar bij hun heb ik maar 44 als ik normaal maat 40 heb en dan zie ik er nog uit als een zak aardappelen
Lau schreef:xPabloBokt schreef:Ik heb echt een haat-liefde verhouding met de Primark. Heel veel ziet er superleuk uit maar bij hun heb ik maar 44 als ik normaal maat 40 heb en dan zie ik er nog uit als een zak aardappelen
Maat zegt niks joh. Ik heb shirtjes in maar 56 terwijl ik hang tussen een 48/50 met heel soms een 52. Ik heb zelfs een broek in maar 46 in mijn kast die perfect zit. Maar ik heb echt geen maat 46 hoor
Lau schreef:Ik vind sws de pasvorm bij de primark ok te huilenals je maar 36 hebt leuk, maar vanaf maat 42 is de pasvorm niet heel mooi meer. Maar ja wat verwcht je dan voor die prijs
DewiRox schreef:Dankje!
Mijn outfit van vandaag;
[ [url=m/CJ7Sg9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb zometeen een 'sollicitatie' voor een afstudeerproject. Nu zit ik in een branche waar alles vrij informeel is, dus ik denk wel dat dit zo kan.
wiebke schreef:Oeh Lau, ik ben trouwens echt fan van de Paprika winkels! Ben je met die keten bekend? Als we het dan toch over pasvorm hebbenpaprika heeft echt kleding die goed past en mooi staat! Het is wel duur, maar de sale?? Giiiirl dan ben ik erbij!