Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chasingmood schreef:@flux ik hoop trouwens dat je opgemerkt had dat de doos naast krantenproppen gevuld was met pepernoten? en dat je niet gewoon de hele inhoud hebt weggegooid
Anoniem schreef:![]()
Precies op de enige middag die ik vrij heb deze week!
[ [url=m/bLOkWU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8Volf4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4tzukR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8Volf4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iXgTlY.jpg]Afbeelding[/url] ]
De katten en ik zijn er heel blij mee. Wat een lief en persoonlijk pakket![]()
01San je bent een Super Secret Santa! Ontzettend bedankt!
Hannah schreef:Yes! Mijn pakketje is ook net aangekomen, ik werd begroet door een rinkelde doos![]()
[ [url=m/AkvRCY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vervolgens maakte ik het cadeautje open, er zat een lieve kaart in waaruit bleek dat ik toch wel gestalkt kan worden, over de hints moet ik nog even nadenken maar daar kom ik nog op terug
[ [url=m/FpWJXs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er zaten echt super veel cadeautjes in
[ [url=m/qWC0lZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is de uiteindelijke het uiteindelijk resultaat
[ [url=m/nvdOzt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super veel en super leuke cadeautjes, dankjewel lieve secret santa! Hopelijk ben ik er snel achter wie je bent
Lauke schreef:En toen meteen de lijst gepakt en gaan zoeken! In de brief stond dat er om sommige cadeautjes een hint zat, ik dacht de lintjes!
En met die gedachte zoekende in de lijst kwam ik bij goldie uit, het waren namelijk gouden lintjes!
Even op het profiel gespiekt en de avatar is, jawel een geel paardje, wat er terug te vinden is op het bordje op de foto.
Dus vandaar denk ik nog meer goldie!![]()
Ik ben er echt superblij mee! En die witte chocolade stokjes voor chocomelk![]()
Echt allemaal heerlijke chocola dingetjes en lekker ruikende kaarsjes, heerlijk warme sokken en van die handige knijpzakjes voor warme handen! En ik kan nog gaan moestuinen ook met het aardbeien kweek bakje! Ga ik ook zeker proberen! En nog wat kameropvulling van de bling paardjes Haha! Leuk dat je nog wat met mijn blingpassie hebt gedaan
Al met al, hartstikke bedankt!
Anoniem schreef:Het is een kattenkerstsok
te schattig! De snoepjes zijn goedgekeurd en Lizzy is er met een muisje vandoor!
Ik vind het waxinelichtjeshart heel mooi en de sokken zijn geweldig! Mèt glitter!!!
Tijdens het uitpakken had ik mijn liefste vriendin (sinds 23 jaar!) aan de telefoon en die was onder de indruk van hoe persoonlijk en bij mij passend de kadootjes zijn.![]()
Ik zie dat trouwens in veel pakketten terug, echt persoonlijke dingetjes. Love it!!!