Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 19:55

Op wat voor brander heb je hem nachocheese? Ik vind dat hij op een elektrische het best tot zijn recht komt, boven een kaars wordt hij te warm heb ik het idee en gaat dan vreemd ruiken

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 19:58

Heb hem op een hoge brander van ongeveer 14 cm. maar vond ze in de doosjes ook niet zo heel erg fijn :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 20:08

Welke geur heb je op ?

Ik ben aan het duimen dat Campfire Marshmallow vandaag wel op gaat :D

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 20:13

Van Woodwick, campfire marshmallow?

Gisteren cabin in the woods en nu christmas cookie! Morgen nog maar even eentje proberen, wellicht heb ik net twee achter elkaar gepakt die gewoon niet m'n geur waren :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 20:18

Neeeee van Goose. Ik ben niet zo van WoodWick _O-.

Oh, wat zonde! Ik ben echt weg van Cabin <3.

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 20:23

Ik ben juist van Woodwick haha , zij hebben ook een campfire marshmallow die is heerlijk <3

Als je dichtbij had gewoond mocht je hem ophalen , heb er nog eentje liggen :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 22:11

Hahaha lief van je, maar heb net weer een nieuwe voorraad :D. Moest en zou 'm opnieuw hebben hihi.

Ik heb een aantal melts van WW geprobeerd, maar ruik er echt nauwelijks wat van helaas. Dus van mn laatste aankoop ligt er nog 1 klaar om weg te geven en de rest heb ik al weggegeven :'). De nieuwe geuren spreken me (gelukkig!!) wel een heeeel stuk meer aan dan de oude, de oude vond ik echt smerig. En ik heb wel een mini kaars gehad ervan, die deed het echt meer dan goed. Dus wellicht moet ik de melts gewoon links laten liggen en voor de kaarsen gaan. Weet niet wat dat is met die melts van WW hier, ruik ze gewoon nauwelijks, maakt niet uit op welke brander ik ze leg.

Ik wist niet dat Xenos melts had, tot ik van een vriendinnetje een kaars kreeg in Hammam geur <3 <3. Zo lekker! De melts vind ik erg sterk en ook een tikkeltje chemisch, maar voor op het toilet vind ik die geur fantastisch! Echt zo'n spa-feeling krijg ik ervan :)).

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 22:18

Ik vind WoodWick prima geuren alleen is de duur ervan vergelijkbaar met de meeste van Kringle. Een uur of vier en dan is het wel over.

Ik brand kaneel :oo Red Hot Cinnamon van Village Candle. De Red Apple Wreath jar was zó sterk! Heel lekker maar vriendje vindt 'm heel vies :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 22:44

Nachocheese schreef:
Nu voor de tweede keer goosecreek opstaan, maar ben er niet echt weg van om eerlijk te zijn. Beetje synthetische geuren of zo.

Ik heb in het begin Goose afgezworen omdat ik een bijgeur rook waar ik bijna van over mijn nek ging (droog al). Een tijdje later vond ik het echt vervelend omdat ze wel zoveel geuren hebben die lekker klinken. Toen wat losse blokjes mogen proberen en gek genoeg vond ik ze toen wel lekker. Nu heb ik eigenlijk nooit meer last dat ik die bijgeur ruik. Wel vind ik dat Goose een eigen geur heeft altijd, maar meestal stoor ik me daar niet meer aan. Ben ik in een heel geur-gevoelige bui, kies ik een ander merk :D

Cabin in the woods en Christmas Cookie ken ik toevallig beide niet qua geur (al zou het kunnen dat ik die laatste wel boven heb liggen misschien) dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen :)

Lisitano schreef:
Ik vind WoodWick prima geuren alleen is de duur ervan vergelijkbaar met de meeste van Kringle. Een uur of vier en dan is het wel over.

Gooi jij een halve of een hele woodwick mini erop? Ik deed altijd een halve, maar in de winkel van de week adviseerden ze een hele. Ik gaf aan dat ik bang was dat hij het bij een tweede brandsessie niet goed meer zou doen, maar volgens hen zou dat zeker goedkomen. Zoniet ga ik ze dat dan binnenkort wel even melden want 2,50 voor 1 avondje vind ik toch echt te dol. Een halve en 4 uur zou dan wel weer kloppen :)

Ik heb gisteren even een filmpje bekeken met het geluid van die houten lont, er komt voor mij dus geen WoodWick kaars, hoe mooi ik sommige ook vind -O-

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 22:52

Ik doe een halve WW op mijn lage brander, ze geuren inderdaad niet heel lang maar een uur of 3-4 toch wel en dan ook wel goed.

En die kaarsen vind ik juist zo gezellig, dat knisperen <3

Hier niks meer aan gehad. Blijf hoofdpijn houden en heb 2 lastige kindjes.. Zo gewoon lekker onder de wol en hopelijk morgen weer lekker branden.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 22:55

Ik doe inderdaad wel een halve maar 4 uur is voor mij prima :j Ik brand meestal maar 1 dagdeel en ik wil meestal geen geur twee dagen achter elkaar :D

Ja _O- WoodWick kaarsen geuren fantastisch maar dat gelúid! Ik zet ze ver weg en gelukkig ruik ik het dan alsnog zeer goed. De geur blijft ook heel lang hangen nadat je 'm hebt uitgeblazen. HeartWicks knetteren nauwelijks trouwens.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 22:59

Lisitano schreef:
Ik doe inderdaad wel een halve maar 4 uur is voor mij prima :j Ik brand meestal maar 1 dagdeel en ik wil meestal geen geur twee dagen achter elkaar :D

Ja _O- WoodWick kaarsen geuren fantastisch maar dat gelúid! Ik zet ze ver weg en gelukkig ruik ik het dan alsnog zeer goed. De geur blijft ook heel lang hangen nadat je 'm hebt uitgeblazen. HeartWicks knetteren nauwelijks trouwens.

Ja daar heb je natuurlijk wel een punt. Ik gebruik natuurlijk cupjes waardoor ik eventueel gebruikte was even aan de kant kan doen en later in de week weer kan gebruiken. Maar als je de wax rechtstreeks in de brander hebt zitten ben je natuurlijk verplicht zo'n geur achter elkaar op te maken. Dat zou ik ook vervelend vinden.

Ik kwam erop omdat ik iets niet snapte. Ik had de ene helft de ene dag gebrand, perfecte geur. Volgende dag de andere helft en die was echt veel minder sterk! Ik kon dat niet verklaren en heb er daarom naar gevraagd. Zij konden het ook niet verklaren maar gaven toen aan dat ze er dus eigenlijk helemaal in moeten. Maarja. best een goede vraag waarom dat zou moeten dan, ga ik volgende keer dat ik er ben toch nog eens naar vragen :D

Ik weet niet wat de Heartwicks zijn, ga ik even naar kijken :j

@Joaltijd, je hebt pb terug!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 23:03

Ik vind dat geluid heerlijk, zo lekker huiselijk <3. Klinkt hetzelfde als ik mijn haard aanzet, kan ik ook zo van genieten <3.

Oh misschien moet ik dat eens proberen! Heb nog die Gold Spun Sugar liggen die ik eigenlijk wil proberen ipv weggeven, zal die er eens in zn geheel opgooien. Ik heb tot nu toe ook elke keer halfjes gedaan idd.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 00:25

Mijn eerste tumbler Peanut Butter Sugar is zojuist opgebrand :oo

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 00:31

Lisitano schreef:

Aaaaaaaah gecondoleerd -O-

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 00:52

Veel sterkte Lisitano Y;(

Vandaag nog naar het tuincentrum geweest en een votive van Bridgewater meegenomen, Tree Trek. Erg lekker <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 01:03

ElJinete schreef:
Veel sterkte Lisitano Y;(

Vandaag nog naar het tuincentrum geweest en een votive van Bridgewater meegenomen, Tree Trek. Erg lekker <3

Tree Trek? Nooooooooit van gehoord. Wat is dat voor geurtje?

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 07:48

Citaat:
Ik heb in het begin Goose afgezworen omdat ik een bijgeur rook waar ik bijna van over mijn nek ging (droog al). Een tijdje later vond ik het echt vervelend omdat ze wel zoveel geuren hebben die lekker klinken. Toen wat losse blokjes mogen proberen en gek genoeg vond ik ze toen wel lekker. Nu heb ik eigenlijk nooit meer last dat ik die bijgeur ruik. Wel vind ik dat Goose een eigen geur heeft altijd, maar meestal stoor ik me daar niet meer aan. Ben ik in een heel geur-gevoelige bui, kies ik een ander merk :D

Cabin in the woods en Christmas Cookie ken ik toevallig beide niet qua geur (al zou het kunnen dat ik die laatste wel boven heb liggen misschien) dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen :)

Ja ik kan die geur dus ook niet omschrijven, maar het ruikt niet chemisch of zo. Maar synthetisch? Kan het helemaal niet omschrijven, heel apart iig haha.

Ga vanavond een geur erin doen die mij in het doosje al wel redelijk lekker rook, dus misschien komt het dan goed :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 10:06

Lisitano schreef:

-O- :(:)

Alwiene en Santigo willen wat geurtjes opsturen watgaanecht tof vind :D Echt heel lief!

Ben nu nog wat aan het meelezen, maar ik ben wel aan dit topic vastgekleefd.
Dus zal steeds meer mee gaan praten.. ;)

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 11:29

-O- Hopelijk nog genoeg Back ups Lisitano?

Zo eens even wat lekkers opzetten, nog geen idee wat het gaat worden.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 11:30

Onverwachts de hele middag thuis straks (moet sávonds terug komen op mn werk ivm zieke collega) dus ik kan lekker de hele middag branden!
Nu nog even bedenken wat :D

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:24

Ja uiteraard een backup! Hij is wel mooi opgebrand:
Afbeelding

Lekker Raja! Kun je een overdagluchtje aanzetten :D

Joaltijd, dit topic is nietttt goed voor je portemonnee.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:27

heb jij daar verschil in dan?
Overdag en avond luchtjes??
:')

Ik brand altijd alles altijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:31

lisitano: Nog steeds goedkoper dan paardenspullen :P

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:32

Kaarsen zijn toch niet bepaald een goedkope hobby nee _O-