Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nachocheese schreef:Nu voor de tweede keer goosecreek opstaan, maar ben er niet echt weg van om eerlijk te zijn. Beetje synthetische geuren of zo.
Lisitano schreef:Ik vind WoodWick prima geuren alleen is de duur ervan vergelijkbaar met de meeste van Kringle. Een uur of vier en dan is het wel over.
Lisitano schreef:Ik doe inderdaad wel een halve maar 4 uur is voor mij primaIk brand meestal maar 1 dagdeel en ik wil meestal geen geur twee dagen achter elkaar
![]()
JaWoodWick kaarsen geuren fantastisch maar dat gelúid! Ik zet ze ver weg en gelukkig ruik ik het dan alsnog zeer goed. De geur blijft ook heel lang hangen nadat je 'm hebt uitgeblazen. HeartWicks knetteren nauwelijks trouwens.
Citaat:Ik heb in het begin Goose afgezworen omdat ik een bijgeur rook waar ik bijna van over mijn nek ging (droog al). Een tijdje later vond ik het echt vervelend omdat ze wel zoveel geuren hebben die lekker klinken. Toen wat losse blokjes mogen proberen en gek genoeg vond ik ze toen wel lekker. Nu heb ik eigenlijk nooit meer last dat ik die bijgeur ruik. Wel vind ik dat Goose een eigen geur heeft altijd, maar meestal stoor ik me daar niet meer aan. Ben ik in een heel geur-gevoelige bui, kies ik een ander merk
Cabin in the woods en Christmas Cookie ken ik toevallig beide niet qua geur (al zou het kunnen dat ik die laatste wel boven heb liggen misschien) dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen