Berdien schreef:Joh, dates zijn echt niet eng hoor! Het ergste wat er kan gebeuren is dat het niet echt klikt. Met een beetje mazzel tref je een heel leuk persoon
Oh dat is echt niet het ergste wat je kan overkomen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Ssssssshhhhhhhhttttttt! Zeg dat nou nietDit helpt niet
Loes1996 schreef:Bizar Waarom zegt ie dat dan niet gewoon ff duidelijk....Inderdaad na 2x vragen of hij wilt afspreken geen reactie te krijgen is bij mij ook meteen exit...
Ik wil zelf graag op date met iemand maar durf nietIn mijn hele jonge leventje nog NOOIT een date gehad, de reden waarom ik überhaupt op tinder was gaan rondkijken...
MarlindeRooz schreef:Neverland schreef:Gewoon doen joh! Ik heb pas één date gehad met iemand die echt totaal anders was dan op de app... Tijdens de date zei hij dat ik rechts moest lopen want honden lopen ook altijd rechts
Ok doei
Ik zou hem in het gezicht likken en weglopen.
Amira_ schreef:Ik meld me hier ook maar eens. Lees al heel lang mee en zit zelf ook al een tijdje op Tinder. Ben enorm veel matches en gesprekken verder, maar heb nog nooit een date gehad.
Ben sowieso heel bang dat ik tegenval 'in het echt', dat is wel echt de voornaamste reden dat ik nog niet gedate heb. Ook ben ik wel redelijk bang voor ongemakkelijke stiltes. Laatst zat ik te wachten in de bioscoop en naast mij aan de tafel zat ook overduidelijk een stel op de eerste date. Ze zaten allebei heel ongemakkelijk om zich heen te kijken en af en toe kwam er bij de een iets uit van: "Was mooi weer vandaag he?" Dat wil ik dus echt niet
Wel veel succesverhalen al zien langs komen hier! Misschien dat ik er dan toch maar een keertje aan moet geloven.