Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 20:56

Berdien schreef:
Joh, dates zijn echt niet eng hoor! Het ergste wat er kan gebeuren is dat het niet echt klikt. Met een beetje mazzel tref je een heel leuk persoon :)

Oh dat is echt niet het ergste wat je kan overkomen :')

Berdien

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 20:57

Ssssssshhhhhhhhttttttt! Zeg dat nou niet :') Dit helpt niet :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 20:59

Toen ik tegen m'n nichtje zei dat ik een date via Tinder had:
'Straks is het een pedofiel.'
'Ik ben 18, dus dat gaat niet echt.'
'Dan is het een enge man.'

Eerste date was gewoon een aardig iemand en tweede date werd mijn vriend :D
Gewoon proberen, wel op een openbare, voor jou bekende plek afspreken en zorgen dat mensen weten van je date.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 21:06

Berdien schreef:
Ssssssshhhhhhhhttttttt! Zeg dat nou niet :') Dit helpt niet :')

In dat geval, het ergste wat je kan overkomen is dat hij jou de rekening laat betalen!

Nah, daten is leuk, gewoon doen! Tuurlijk, er zit soms iemand tussen die een kwal blijkt te zijn, maar daarentegen zijn er genoeg leuke jongens!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 21:10

Loes1996 schreef:
Bizar Waarom zegt ie dat dan niet gewoon ff duidelijk....Inderdaad na 2x vragen of hij wilt afspreken geen reactie te krijgen is bij mij ook meteen exit...

Ik wil zelf graag op date met iemand maar durf niet :') In mijn hele jonge leventje nog NOOIT een date gehad, de reden waarom ik überhaupt op tinder was gaan rondkijken...

De oplossing: niet daten maar gaan 'afspreken'. :') :') doe ik altijd. En dan vooral niet ergens wat drinken of eten enzo brrr dan lijkt het net echt. Ik app eerst even een tijdje. :o

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 21:38

Gewoon doen joh! Ik heb pas één date gehad met iemand die echt totaal anders was dan op de app... Tijdens de date zei hij dat ik rechts moest lopen want honden lopen ook altijd rechts
Ok doei :evaw:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 22:05

Neverland schreef:
Gewoon doen joh! Ik heb pas één date gehad met iemand die echt totaal anders was dan op de app... Tijdens de date zei hij dat ik rechts moest lopen want honden lopen ook altijd rechts

Ik zou hem in het gezicht likken en weglopen. :')

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 22:19

suikermeisje schreef:
No problem. Kan ik hendelen ;)

Ik las dit als onderhandelen _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 22:25

MarlindeRooz schreef:
Neverland schreef:

Of tegen z'n been aan plassen :') Hoewel dat wel lastiger is om heel snel te doen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 22:29

Ja dat wilde ik eerst typen maar likken leek me praktischer. :j

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 22:32

Berdien schreef:
MarlindeRooz schreef:

Of tegen z'n been aan plassen :') Hoewel dat wel lastiger is om heel snel te doen :')

_/-\o_ Moet je daar dan ook nog iets bij blaffen dat je je territorium gemarkeerd hebt en hij nu je bitch is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 22:54

Neverland schreef:

Whaha wat een mafkees! :+

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 23:00

Wat een idioot Neverland :+

Oké dat geeft verder wel hoop dat het daten/afspreken niet zo eng is misschien...misschien moet ik het ook maar gewoon een x doen, kan alleen maar meevallen toch? en die co-assistent met wie ik nu ook app is wel erg goodlooking en aardig....

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 23:36

Ik meld me hier ook maar eens. Lees al heel lang mee en zit zelf ook al een tijdje op Tinder. Ben enorm veel matches en gesprekken verder, maar heb nog nooit een date gehad.
Ben sowieso heel bang dat ik tegenval 'in het echt', dat is wel echt de voornaamste reden dat ik nog niet gedate heb. Ook ben ik wel redelijk bang voor ongemakkelijke stiltes. Laatst zat ik te wachten in de bioscoop en naast mij aan de tafel zat ook overduidelijk een stel op de eerste date. Ze zaten allebei heel ongemakkelijk om zich heen te kijken en af en toe kwam er bij de een iets uit van: "Was mooi weer vandaag he?" Dat wil ik dus echt niet :')

Wel veel succesverhalen al zien langs komen hier! Misschien dat ik er dan toch maar een keertje aan moet geloven.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 23:48

Daar moet je gewoon juist leuk mee om gaan! Het is alleen awkward als je het zelf awkward maakt :P

En betreft tegen vallen, gewoon realistische foto's gebruiken en jezelf zijn met het chatten. Eventueel zelfs aangeven dat je in het echt wat terughoudender bent in het begin, dan hoef je echt niet bang te zijn om tegen te vallen!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 02:44

Oh mijn tinderdate is net weg en hij is errug leuk!!!!
Zelfs gekust terwijl dat tegen mijn principe is op een eerste date maar gelukkig kon ik het nog :+

Oh men, oh men oh men hoop dat ik nog wat van hem ga horen <3

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 10:38

Klinkt goed Alja!

Ah zo'n eerste date kan heel awkward zijn als je bang bent dat iemand jou niet fantastisch vind, maar weet je, je bent fantastisch en als die date dat niet snapt dan was het dus geen goeie match ;) je hoeft niet je hele leven op tafel te gooien maar met wederzijdse interesse in elkaar als mens ( en niet zozeer als toekomstige partner ) kun je leuke gesprekken hebben en op basis daarvan merk je of het klikt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 10:46

Jaaaa top Alja! Houd ons op de hoogte!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 10:59

Amira_ schreef:
Ik meld me hier ook maar eens. Lees al heel lang mee en zit zelf ook al een tijdje op Tinder. Ben enorm veel matches en gesprekken verder, maar heb nog nooit een date gehad.
Ben sowieso heel bang dat ik tegenval 'in het echt', dat is wel echt de voornaamste reden dat ik nog niet gedate heb. Ook ben ik wel redelijk bang voor ongemakkelijke stiltes. Laatst zat ik te wachten in de bioscoop en naast mij aan de tafel zat ook overduidelijk een stel op de eerste date. Ze zaten allebei heel ongemakkelijk om zich heen te kijken en af en toe kwam er bij de een iets uit van: "Was mooi weer vandaag he?" Dat wil ik dus echt niet :')

Wel veel succesverhalen al zien langs komen hier! Misschien dat ik er dan toch maar een keertje aan moet geloven.

Als je niet foto's van iemand anders op je profiel zet, en je hebt al een leuk gesprek gehad met mensen, dan val je sowieso niet tegen!

Alja, super leuk!

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 11:49

wat een malloten hebben sommige van jullie weer getroffen, maar ook enkele die held genoeg zijn om te leren paardrijden.

hier ook een exemplaar dat ooit "gereden"heeft en zich nu vol goeie moed laat drillen door mijn beste vriendin en geen piepje geeft ondanks de spierpijn en blauwe plekken :D
Zijn eerste buitenritje (op stap weliswaar, al heeft hij vaak moeten bijdraven) is een feit.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 12:27

en vanmorgen bij het wakker worden alweer een appje van hem :)
ben benieuwd hoe het gaat lopen, heb in ieder geval een leuke avond gehad :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 12:29

❤❤❤❤❤

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 12:33

wat leuk Alja :) en als hij vanmorgenal appte, zal hij ook wel een fijne avond gehad hebben. Goed begin...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 12:33

we gaan het allemaal zien :)
drukken jullie de duimen voor me :P

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 16:56

Neverland schreef:

Serieus? Wauw _O- :oo