Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ScarOfWars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 09:26

Mijn pa die letterlijk schreeuwt als ie aan het bellen is..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 09:41

Dat ik m'n pc op het werk nog niet aan heb staan en de eerste crisis zich al weer aandient.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 09:43

Dat ik naar stal wilde om buiten te gaan rijden, gaat t regenen.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 15:07

Dat ik al 6 afspraken heb gemaakt met stedin voor slimme meter! Er 4x verkeerde monteur werd gestuurd 1x geen spullen bij zich had en laatste keer kwam die niet in tijdsbestek dus was ik weg gegaan. Ga geen hele dag op zon zieltje wachten! Nu is me meter verouderd en afgekeurd en moet ik maar weer dag vrij nemen ja toedeledokie!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 15:13

Ik ging tanken met de scooter en een auto rijd voor mij en gaat 1 pomp voor mij staan. Dus ik zet mijn scooter stil bij de pomp erachter. Blijkt die pomp bij die auto buiten gebruik te zijn, rijd ie gewoon keihard naar achter. :+ Ik kon nog net op tijd naar achteren rollen maar wat een aso zeg...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 15:14

Lieshorses schreef:
Ik ging tanken met de scooter en een auto rijd voor mij en gaat 1 pomp voor mij staan. Dus ik zet mijn scooter stil bij de pomp erachter. Blijkt die pomp bij die auto buiten gebruik te zijn, rijd ie gewoon keihard naar achter. :+ Ik kon nog net op tijd naar achteren rollen maar wat een aso zeg...

Typisch gevalletje "niet uit je doppen kijken"... hebben meer mensen last van op de weg tegenwoordig

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 15:33

En hoe...
Sinds ik scooter rij merk ik hoeveel auto's gewoon dingen over het hoofd zien. Op zo'n scootertje ben je natuurlijk heel kwetsbaar, maar auto's gaan op fietspaden staan, of rijden het erf af zonder 2x te kijken. Het ergste wat ik tot nu toe heb meegemaakt is dat ik achter/naast een auto reed maar dan op het fietspad (aan de rechterkant), en die auto slaat ineens af naar rechts een straat in, zonder richting of iets aan te geven :+ Als ik niet vollop de rem in had gedrukt dan was het zeker niet goed afgelopen, en nu trouwens ook niet want doordat ik zo hard moest remmen slipte ik gelijk.. :+

Zo heb ik nog tig verhalen.. Echt hoor, ik wist niet dat het verkeer zo onoplettend kon zijn

xPabloBokt schreef:
Lieshorses schreef:

Typisch gevalletje "niet uit je doppen kijken"... hebben meer mensen last van op de weg tegenwoordig

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 15:35

Ik ben regelmatig bijrijder in de auto van mijn vriend. Op de snelweg kom je ook behoorlijk wat tegen zo.. :=

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 16:09

De oud ijzerboer die zonder toestemming in de schuur aan het rommelen was.Toch maar een goed slot kopen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 17:41

Vriendlief die er nu pas mee komt dat hij vandaag veel later thuis is dan normaal.. -O-

Normaal is hij rond 5 uur afgewerkt.

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 18:33

aan het zware tillen wat ik op het werk moest doen, waardoor ik nu dus flink pijn heb aan mijn schouder..

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 11:41

Dat het blijkbaar te moeilijk is om even te zeggen "joh, je bent het niet geworden. Veel succes met je zoektocht" ipv dat je overal maar zelf achteraan moet. Ugh -:(-

Miss_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 11:44

Dat na alle oliebol de laatste weken mijn lichaam uiteindelijk gecrasht is. Was natuurlijk te verwachten, maar ugh. -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 11:46

Dat ik blijkbaar, hoewel ik me prima rustig voel, toch weer stress heb.. al mijn nagels zijn weer gesneuveld -O-

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 13:30

Studie afwijkend gedrag...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 13:33

Oke grootste ergernis.. als het een ergernis is. Dat ik lang moet wachten op mijn pakketje en ik eigenlijk eind van de middag weg moet, maar ik dan niet weet of mijn pakketje er is. En ik wil het wel want het zijn schoenen, en iedere vrouw wil schoenen :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 13:35

saabineex schreef:

Als je ontwijkend bedoelt, same. :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 14:38

Pfff..Het huishouden; het blijft gewoon een butklus...Dus ik stel het uit en dus is het iedere keer weer langer werk en dus word ik daar sjachereinig van :')

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 15:05

xPabloBokt schreef:
saabineex schreef:

Als je ontwijkend bedoelt, same. :')

Ja duh, kijk zelfs dat lukt al niet meer :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 23:51

MamaMiesje schreef:
Pfff..Het huishouden; het blijft gewoon een butklus...Dus ik stel het uit en dus is het iedere keer weer langer werk en dus word ik daar sjachereinig van :')

We kunnen elkaar de hand schudden!! Haha.

Sinds kort van n 2-kamer appartement van 50m2 naar n eengezinswoning van 115m2 verhuisd, dus ben echt 3x zolang bezig dan eerst waardoor ik nog minder zin heb om eraan te beginnen.... :+

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 10:18

M'n vriend die zich veel te vroeg in de ochtend heel erg aanstelt en van een mug een olifant heeft gemaakt. Tja met een olifant in de kamer kon ik ook niet meer slapen... Ik was toch ook niet lesbisch dacht ik... Wat een zeikerd zeg!!! Grow a pair or get over it already.... _-:( :list: |o

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 10:48

Mijn buurman die op de dag dat mijn lijf ein-de-lijk besluit toch langer dan 8 uur te willen slapen besluit dat hij keihard moet gaan zingen onder de douche die pal aan mijn slaapkamer grenst.. daaag slaap

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 10:53

xPabloBokt schreef:
Mijn buurman die op de dag dat mijn lijf ein-de-lijk besluit toch langer dan 8 uur te willen slapen besluit dat hij keihard moet gaan zingen onder de douche die pal aan mijn slaapkamer grenst.. daaag slaap

Toen ik dit las dacht ik "ik heb mijn huisgenoot al lang niet horen joelen (zingen mag het niet heten)" en NET op dat moment begon hij weer te zingen. Hij denk dat hij een muzikaal talent is maar als je het hoort kan het ook nog wel eens zo wezen dat hij ernstig mishandeld of verkracht wordt. |(
En hij is best wel doof dus hij hoort het zelf niet. ;(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 11:19

Dat mijn zusje met d'r hele gezin gezellig mee naar Luxemburg is. We zitten gezellig met z'n allen bij mijn ouders op de veranda en mijn hondje zit stik alleen in onze caravan, omdat die z'n eigen anders ophangt om bij de kinderen of hond van m'n zusje te komen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 12:09

MarlindeRooz schreef:
xPabloBokt schreef:

Toen ik dit las dacht ik "ik heb mijn huisgenoot al lang niet horen joelen (zingen mag het niet heten)" en NET op dat moment begon hij weer te zingen. Hij denk dat hij een muzikaal talent is maar als je het hoort kan het ook nog wel eens zo wezen dat hij ernstig mishandeld of verkracht wordt. |(
En hij is best wel doof dus hij hoort het zelf niet. ;(

Gelukkig zong mijn buurman niet zo vals, het klonk best goed eigenlijk. :+ maar ja als je eigenlijk nog wil slapen is het niet zo tof -O-