Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lieshorses schreef:Ik ging tanken met de scooter en een auto rijd voor mij en gaat 1 pomp voor mij staan. Dus ik zet mijn scooter stil bij de pomp erachter. Blijkt die pomp bij die auto buiten gebruik te zijn, rijd ie gewoon keihard naar achter.Ik kon nog net op tijd naar achteren rollen maar wat een aso zeg...
xPabloBokt schreef:Lieshorses schreef:Ik ging tanken met de scooter en een auto rijd voor mij en gaat 1 pomp voor mij staan. Dus ik zet mijn scooter stil bij de pomp erachter. Blijkt die pomp bij die auto buiten gebruik te zijn, rijd ie gewoon keihard naar achter.Ik kon nog net op tijd naar achteren rollen maar wat een aso zeg...
Typisch gevalletje "niet uit je doppen kijken"... hebben meer mensen last van op de weg tegenwoordig
MamaMiesje schreef:Pfff..Het huishouden; het blijft gewoon een butklus...Dus ik stel het uit en dus is het iedere keer weer langer werk en dus word ik daar sjachereinig van
xPabloBokt schreef:Mijn buurman die op de dag dat mijn lijf ein-de-lijk besluit toch langer dan 8 uur te willen slapen besluit dat hij keihard moet gaan zingen onder de douche die pal aan mijn slaapkamer grenst.. daaag slaap
MarlindeRooz schreef:xPabloBokt schreef:Mijn buurman die op de dag dat mijn lijf ein-de-lijk besluit toch langer dan 8 uur te willen slapen besluit dat hij keihard moet gaan zingen onder de douche die pal aan mijn slaapkamer grenst.. daaag slaap
Toen ik dit las dacht ik "ik heb mijn huisgenoot al lang niet horen joelen (zingen mag het niet heten)" en NET op dat moment begon hij weer te zingen. Hij denk dat hij een muzikaal talent is maar als je het hoort kan het ook nog wel eens zo wezen dat hij ernstig mishandeld of verkracht wordt.![]()
En hij is best wel doof dus hij hoort het zelf niet.