Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zag dat ze bij de H&M ook weer mooie lingerie hebben, misschien dat ik een setje voor kerst vraag
Eigenlijk hetzelfde als Primark, maar gezien die laatste veel goedkoper is koop ik het dus liever daar. Denk dat het idd ook heel erg van de vorm van je borsten afhangt
Slecht voor mn portemonnee..
Primark nog nooit geprobeerd, probeer die winkel zo veel mogelijk te vermijden
Ze verkopen best leuke spullen, maar vind 't echt verschrikkelijk daar.
), alleen ze deden de eerste dag dat ik ze aan had zo verschrikkelijk veel pijn he haha.. Net alsof al het bloed uit mijn voeten trok ofzo. Ze zitten ook vrij strak en met elastiek, dus dat is niet zo raar opzich
. Gelukkig is het nu niet meer zo. Tenminste, niet als ik ze thuis aan heb.
LELIJK

). Ben alleen wel benieuwd naar de kwaliteit, aangezien de prijzen zo rond die van de H&M liggen...xSwanHeart schreef:Heeft iemand van jullie trouwens wel eens besteld bij sheinside.com? Zie die naam steeds vaker voorbij komen en las dat ze worldwide free shipping hebben (retouren is vast een ander verhaal). Ben alleen wel benieuwd naar de kwaliteit, aangezien de prijzen zo rond die van de H&M liggen...
Iemand ervaring?
Superleuke functie van de site vind ik trouwens dat klanten zelf hun foto met 't kledingstuk kunnen uploaden. Weet je tenminste hoe het écht valt.

MarlindeRooz schreef:Petrie be like van... Laten we normale laarzen maken.
http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _4328.html
xSwanHeart schreef:Heeft iemand van jullie trouwens wel eens besteld bij sheinside.com? Zie die naam steeds vaker voorbij komen en las dat ze worldwide free shipping hebben (retouren is vast een ander verhaal). Ben alleen wel benieuwd naar de kwaliteit, aangezien de prijzen zo rond die van de H&M liggen...
Iemand ervaring?
Superleuke functie van de site vind ik trouwens dat klanten zelf hun foto met 't kledingstuk kunnen uploaden. Weet je tenminste hoe het écht valt.