Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 16:25

Ik heb maat 39 en die is ook echt ALTIJD uitverkocht...

Frummels

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 16:27

Beha's hangt van mij gewoon van het model af. Ik moet niet zo een hoge beha want dan gaat de bovenkant open staan. Balconette's daarentegen zitten wel altijd heel mooi, ongeacht welk merk het is. :) Zag dat ze bij de H&M ook weer mooie lingerie hebben, misschien dat ik een setje voor kerst vraag :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 16:29

H&M zit bij mij ook altijd goed ja :j Eigenlijk hetzelfde als Primark, maar gezien die laatste veel goedkoper is koop ik het dus liever daar. Denk dat het idd ook heel erg van de vorm van je borsten afhangt

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 17:05

Die van de Primark zitten bij mij ook fijn inderdaad. Alleen is (nog) niet echt in de buurt dus dan ga ik liever naar de H&M (woon maar 10 min lopen van de stad). 11 december komt er hier ook een Primark! *\o/* Slecht voor mn portemonnee..

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 17:09

H&M zit bij mij dan juist weer voor geen meter :n Primark nog nooit geprobeerd, probeer die winkel zo veel mogelijk te vermijden :P Ze verkopen best leuke spullen, maar vind 't echt verschrikkelijk daar.

Bovenkant staat bij mij eigenlijk nooit af. Gewoon een kwestie van die bandjes flink aantrekken. (Heb ze altijd op 't kortst.)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 17:32

Ik kom alleen bij de primark voor sokken. Gelukkig hangen die voor de kassa, dus kan ik zo snel mogelijk weg. Of ik ga met mijn moeder, die loopt met krukken en mag altijd bij de gehandicapten kassa haha

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 17:42

Ohhhh de sokken van de Primark zitten zooo lekker!

Die schoenen van de Bershka passen (had ik al verteld geloof ik :') ), alleen ze deden de eerste dag dat ik ze aan had zo verschrikkelijk veel pijn he haha.. Net alsof al het bloed uit mijn voeten trok ofzo. Ze zitten ook vrij strak en met elastiek, dus dat is niet zo raar opzich :'). Gelukkig is het nu niet meer zo. Tenminste, niet als ik ze thuis aan heb.

Mij zitten de bh's van de Primark echt niet goed. Ik ben dan niet heel groot gevormd, maar de bh's in mijn maat zijn mij aaaltijd te klein. Bovendien irriteren ze mij op de een of andere manier altijd.. Balconette's zitten mij trouwens ook beter! Alleen soms zie je best goed dat je zo'n bh aan hebt, door strakke shirts heen. Dat is net zoiets als je een verkeerd strapless shirtje aan hebt, die je tieten strak trekt aan de bovenkant, en daaronder laat lijken alsof ze 3x groter zijn dan normaal :') LELIJK
Het verschilt per model van bh, maar ik doe bij het passen altijd even snel een shirtje er over hahaha

Maat 39 bij Primarks waar ik ben geweest: UITVERKOCHT. Ik vind die plastic schoenen daar niets, maar er zitten soms echt leukies tussen, van betere kwaliteit, dus logisch dat die sneller weg zijn haha.

Zooo, ik heb weer genoeg gelult voor vandaag :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 17:50

Mijn nieuwe schatjes <3
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 17:57

Oeeeh die onderste! Die zijn mooooooi :~

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 19:33

Heeft iemand van jullie trouwens wel eens besteld bij sheinside.com? Zie die naam steeds vaker voorbij komen en las dat ze worldwide free shipping hebben (retouren is vast een ander verhaal ;) ). Ben alleen wel benieuwd naar de kwaliteit, aangezien de prijzen zo rond die van de H&M liggen...
Iemand ervaring?

Superleuke functie van de site vind ik trouwens dat klanten zelf hun foto met 't kledingstuk kunnen uploaden. Weet je tenminste hoe het écht valt.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 19:57

Heb eindelijk schoenen besteld, die van river island. Ze waren weer in mijn maat binnen gekomen! Dus gelijk besteld, ben benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 19:59

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-11-14 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 20:00

xSwanHeart schreef:
Heeft iemand van jullie trouwens wel eens besteld bij sheinside.com? Zie die naam steeds vaker voorbij komen en las dat ze worldwide free shipping hebben (retouren is vast een ander verhaal ;) ). Ben alleen wel benieuwd naar de kwaliteit, aangezien de prijzen zo rond die van de H&M liggen...
Iemand ervaring?

Superleuke functie van de site vind ik trouwens dat klanten zelf hun foto met 't kledingstuk kunnen uploaden. Weet je tenminste hoe het écht valt.

Wauw! Die site! <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 20:15

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 20:18

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 20:31

Ieuww ze hebben ooit mooiere ontwerpen gehad...

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 20:32

_mexx_lady_ schreef:
Ieuww ze hebben ooit mooiere ontwerpen gehad...

True.

dit zijn net rubberen manegelaarzen maar dan van leer :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 21:11

Mooie laatsjes Frummels! Stoer en toch vrouwelijk.

En die lange hoge zwarte laarzen, waauuww!!

Ik vind balconette bh's ook altijd het fijnst en mooist zitten. Dat komt denk ik ook omdat ik een klein boezempje heb :j

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 21:26

Ik vind die laarzen best mooi :+

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 21:51

xSwanHeart schreef:
Iemand ervaring?

Ik heb als blogger een tijdje samengewerkt met SheInside en de kwaliteit is erg wisselend. Zo heb ik een onwijs fijn leren jasje van ze, maar ook een heel slecht afgewerkt topje dat totaal niet lijkt op de foto. Wat dat betreft is het aan te raden alleen dingen te bestellen waar foto's van klanten bijstaan zodat je inderdaad weet hoe het echt valt. Oh en een maatje groter bestellen ivm. ieniemienie Aziatische maten.

Verder kan ik je OASAP eigenlijk ook wel aanraden. Veel dezelfde kleding als ze bij SheInside verkopen maar de kwaliteit vind ik over het algemeen beter. Enige is dat je daar wel verzendkosten moet betalen.

Pakketjes komen uit HongKong/China dus het duurt wel een tijd voor je ze binnen hebt, en retourneren is eigenlijk niet te doen. Je moet dus even uitvogelen wat wel en niet te bestellen, maar al met al ben ik er toch wel tevreden over. Gave "unieke" kleding voor niet al teveel geld. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 22:28

liespower94 schreef:
Ik vind die laarzen best mooi :+

Ik wil net zeggen haha!
Op de kleur na zijn het een van de weinige laarzen die ik mooi vind eigenlijk. :=

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 00:55

Sjiek hoor Lau!
Ik heb zelf ook nog hoge grijze laarzen (tot net onder mijn knie). Toen best heel veel geld voor betaald, maar draag ze eigenlijk veel te weinig. Vind ze wel super mooi, maar ik krijg ze gewoon niet leuk gecombineerd..

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 02:53

Afbeelding

Laten we de nacht/avond? Afsluiten met een foto hoe het niet hoort.. Foute party, altijd leuk! Links ben ik, rechts enefde @ bokt :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:00

Haha cool, vooral die lichtgevende bandjes :')

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:42