Ik ga morgen naar Almere! Bruiloftoutfit (ik ben niet de bruid ) hopelijk compleet maken en gewoon lekker winkeleeen! Ik wil sowieso een nieuwe onesie, winterjurkjes, sokken, een nachthemd en wat basic dingen voor met paardrijden Ohja en hopelijk hebben ze ook leuke dekbedovertrekken, die neem ik dan ook mee!
Furi
Geplaatst: 02-10-14 16:52
Zijn er mensen bekend met primark Eindhoven? Is het de moeite waard?
Ik ga de 27e met een vriendin op onze herfst-shop-trip naar Primark. Normaal gaan we altijd naar Luik (vanuit Maastricht dus), maar we twijfelen om misschien een keer naar Eindhoven te gaan. Ken alleen niemand die er al eens is geweest.
Ik ga met die vriendin 2x per jaar naar de Primark, uitstekende strategie: zaterdagochtend net als de winkel open is daar zijn, eerst de kleding afgaan, evt passen (dan valt het nog mee met de drukte), dan pas accesoires/lingerie/schoenen/pyama's etc. En dan afgepeigerd pasta eten en meestal 180-250 euro lichter en 4 a 5 tassen voller naar huis
Ik vond Eindhoven denk ik ook de mooiste tot nu toe. (Ik heb Arnhem, Nijmegen, Eindhoven, Rotterdam en Zaandam gezien, dus over Almere en Hoofddorp kan ik niet oordelen haha)