Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:denisesilver schreef:Net wezen zwemmen, baantjes trekken. Heerlijk! Maar mijn god wat is mijn conditie slecht. En gelijk water in mijn uren natuurlijk. Binnenkort maar eens oordoppen laten maken.
Als je tijdelijk wat wil, Speedo heeft fijne zwemoordoppen.
Marcella schreef:Aardig van de kippen koper hoor dat die mij wil ophalen en zelf vangen, maar gaan we even niet doen. Met ken mezelf als ik op de moestuin ben dus dat gaan we echt even niet doen.
Even genoeg ziekenhuis gezien. En hoop vandaag uitslag mri en denk dat ik dan even geen vreemde mensen om mij heen wil hebben.
juval schreef:wennen aan de nieuwe auto.. hij is prima hoor, maar ik mis de stoelverwarming! en de voorruitverwarming... en de gewone verwarming is heel traag om op temperatuur te komen. Dus het worden koude ritjes komende winter met kind naar school brengen.
_chou schreef:Ik houd mij tegenwoordig aan de eat the frog methode: beginnen met de taak waar je het meest tegenop ziet (en bij mij zijn dat altijd de grote en moeilijke taken), zodat je die daarna gehad hebt en niet nog hebt staan.
Werkt dus aan de ene kant wel, maar nu heb ik nergens meer zin in en wil ik eigenlijk lekker de sims opstarten. Mijn to-do lijst is helaas nog veel te vol om dat nu te doen.
Zebrastreep schreef:Mijn paard is onrustig door de verhuizing. Niet eens zozeer de andere omgeving maar dat ze apart staat. Het is maar voor een week, en ze heeft voldoende reserve qua gewicht. Ze eet ook wel tussendoor maar die onrust vind ik niet zo fijn.
germie schreef:En nog steeds geen achterom, gerepareerd pad naar de voordeur en herstelde tuin.
Er is hier ook gewoon niemand aan het werk.