Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmsel schreef:Ik vind rokers sexy maar als ik eenmaal met ze date wil ik dat ze stoppen met roken omdat het slecht voor je is, dus dat werkt niet zo best.
Kimmsel schreef:Kimmsel schreef:Ik vind rokers sexy maar als ik eenmaal met ze date wil ik dat ze stoppen met roken omdat het slecht voor je is, dus dat werkt niet zo best.
Inmiddels ben ik erachter dat ik het ook heel sexy vind als een man kan klussen. Gisteren kwam de hele vriendengroep van mijn vriend helpen klussen bij ons, en conclusie, ik heb nauwelijks naar mijn vriend gekeken.
Ik ben hartstikke gelukkig in mijn relatie hoor, maar als ik dan zo'n gozer het voortouw zie nemen tijdens zo'n klus loop ik daar wel warm voor.Oké, en nu houd ik op met deze onpure biechten.
Janine1990 schreef:Ik deed een poging tot bijlezen... Maar bleef haken op het lees-verhaal en realiseerde me een biecht...
Ik heb de afgelopen week (ik had vakantie, normaal lees ik eigenlijk nooit) de hele serie Romana en Ragebol weer gelezen. Ik doe dit tevens elk jaar in de zomer...
Ik wil nog steeds Romana zijn en ben nog altijd stiekem verliefd op Simon op basis van de illustratie van Melanie Broekhoven in het laatste boek
Janine1990 schreef:Janine1990 schreef:Ik deed een poging tot bijlezen... Maar bleef haken op het lees-verhaal en realiseerde me een biecht...
Ik heb de afgelopen week (ik had vakantie, normaal lees ik eigenlijk nooit) de hele serie Romana en Ragebol weer gelezen. Ik doe dit tevens elk jaar in de zomer...
Ik wil nog steeds Romana zijn en ben nog altijd stiekem verliefd op Simon op basis van de illustratie van Melanie Broekhoven in het laatste boek
Ik heb de afgelopen week de hele serie weer gelezen...
Biecht: ik heb zojuist drie verzamelbanden besteld bij Amazon van het Duitse origineel 'Bille und Zottel', om vanaf dinsdag de hele serie in het Duits te gaan lezen.
Tancreda4 schreef:Ik heb vandaag een dagje marine dagen gedaan en stiekem niet alleen genoten van de grote schepen, maar vooral van de mooie mannen in uniform