Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 19:50

Ligt een beetje aan het doel van daten. Ik zou wachten niet heel erg vinden maar als seks en zoenen ruk is zou ik er wel op af knappen uiteindelijk. Het is wel de verbinding samen die je nader tot elkaar brengt denk ik. Maar ieder heeft zijn eigen littekens en normen, waarden en principes dus snap wel dat mensen er heel verschillend over denken.
Voor mij zou wachten niet echt een issue zijn als ik op zoek ben naar iets serieus! Maar na date 5 e.d. zou ik het toch wel waarderen :')
Maar momenteel niet perse op zoek naar een vaste relatie maar een beetje fun en bevestiging dat het ook gewoon nog leuk kan zijn op dat gebied na rustige laatste jaren in mijn huwelijk. Dus voor nu ook geen spijt van de snelle intimiteit.
Geeft wel de positieve bevestiging in mezelf na vele ruzies e.d. met mijn ex de laatste jaren. Overigens ben ik niet van elke week een ander als het niet hoeft. Geef mij maar een vaste scharrel voor een langere periode, elkaar leren kennen vind ik wel veel toevoegen op dat gebied.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 20:56

Kaitlyn schreef:
Urbanus schreef:
Ja ieder z'n ding. Het belangrijkste is dat iemand bij je past.

Als ik geen slakkenspoor meer krijg van mijn vriend dan is het klaar. :+

Ik kreeg reclame voor deze kaart

Afbeelding

Steenbok12

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 21:02

Fantastisch die kaart haha

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 21:05

F_Orumster schreef:
Kaitlyn schreef:
Als ik geen slakkenspoor meer krijg van mijn vriend dan is het klaar. :+

Ik kreeg reclame voor deze kaart

[ [url=m/QYnitk.png]Afbeelding[/url] ]

Wel heel passend :D

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 21:08

F_Orumster schreef:
Tenzij je dat fijn vind natuurlijk.

Ik heb net een korte date gehad, was wel gezellig. Ook geen zoen, maar dat wist ik, type connectie bouwen en vriendschappen zijn ook fijn. Zelf vind ik een zoen wel belangrijk eigenlijk en doe dat wel het liefst op de eerste date. Als die aantrekkingskracht er niet is, dan ga ik er ook niet mee verder. Date was wel gezellig, maar het moet nog even landen wat ik ervan vind.

Dit weekend spreek ik denk ik met iemand af die ik al even heb 'gebenched'. Daar kan vast een zoen bij komen wanneer het klikt & aantrekkingskracht er is.

Beiden uitgangspunt gewoon plezier hebben maar wel fijne verbinding en vertrouwen. Dus geen ons, maar ook geen relatie.
Mijn fwb en ik staan op een laaaaag pitje dus het werd tijd voor een verbreding.

Laatst tijdens een festival met 4 mannen gezoend, ik kan maar twee herinneren :+
Euh... Life flirten/ontmoeten gaat me wel wat beter af.

Volgens mij bedoelt flyhigh hem precies andersom :Y)

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 21:18

Mijn slettenkant raakt wel veel beter ontwikkeld dan de serieuze kant door tinder :+ :+ :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 22:20

Ik kreeg vandaag zo'n supercrush met bericht van ene Tom die twee foto's van 'zijn' lach had, niet de ogen. Logisch, want die lach was onmiskenbaar Tom Cruise...

Als iemand mij uit kan leggen waarom, please explain :')

Hij zit op 6km afstand.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 22:32

Hier alweer paar maanden geen date meer gehad. Er zit weinig leuks tussen, en als het dan tot een eerste date lijkt te komen, komen ze er toch weer op terug of hebben ze je opeens ontmatched. :') Achja, liever gelukkig en single dan ongelukkig met een vent.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 22:33

Sky_As schreef:
F_Orumster schreef:
Tenzij je dat fijn vind natuurlijk.

Ik heb net een korte date gehad, was wel gezellig. Ook geen zoen, maar dat wist ik, type connectie bouwen en vriendschappen zijn ook fijn. Zelf vind ik een zoen wel belangrijk eigenlijk en doe dat wel het liefst op de eerste date. Als die aantrekkingskracht er niet is, dan ga ik er ook niet mee verder. Date was wel gezellig, maar het moet nog even landen wat ik ervan vind.

Dit weekend spreek ik denk ik met iemand af die ik al even heb 'gebenched'. Daar kan vast een zoen bij komen wanneer het klikt & aantrekkingskracht er is.

Beiden uitgangspunt gewoon plezier hebben maar wel fijne verbinding en vertrouwen. Dus geen ons, maar ook geen relatie.
Mijn fwb en ik staan op een laaaaag pitje dus het werd tijd voor een verbreding.

Laatst tijdens een festival met 4 mannen gezoend, ik kan maar twee herinneren :+
Euh... Life flirten/ontmoeten gaat me wel wat beter af.

Volgens mij bedoelt flyhigh hem precies andersom :Y)

Haha vond de reactie al een beetje verwarrend idd :P

Zelf tot nu toe alleen spijt gehad van wachten omdat het zo hoort, andersom nooit. Is waarschijnlijk meteen de crux, het "zo horen" ipv dat het je eigen behoefte is.

Verder ieder zijn ding uiteraard, zolang beide partijen er wel blij mee zijn.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 22:37

Janine1990 schreef:
Ik kreeg vandaag zo'n supercrush met bericht van ene Tom die twee foto's van 'zijn' lach had, niet de ogen. Logisch, want die lach was onmiskenbaar Tom Cruise...

Hij zit op 6km afstand.

Oh zo heb ik een keer gematcht met de kok uit Emily from Paris. Hij snapte er geen reet van toen ik in het Frans tegen hem begon. :))

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 22:51

Kaitlyn schreef:
Janine1990 schreef:

Hij zit op 6km afstand.

Oh zo heb ik een keer gematcht met de kok uit Emily from Paris. Hij snapte er geen reet van toen ik in het Frans tegen hem begon. :))

_/-\o_

Dit vind ik dus echt humor. Ik ga hiervoor op Tinder blijven denk ik. Want voor de rest is het droevig :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 23:55

Kaitlyn schreef:
Janine1990 schreef:

Hij zit op 6km afstand.

:')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 05:09

Die zal wel heel lelijk zijn of vreemdgaan. Een positieve reden kan het iig niet zijn :')

Ik zie sowieso zo vaak foto's dat ik denk why. Van de week kwam ik er een tegen die had een enkele foto in z'n profiel. En die was van onder genomen. Als het de bedoeling was om de onderkin extra te belichten dan is z'n missie geslaagd :')

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 06:52

Janine1990 schreef:

Hij zit op 6km afstand.

Die zag ik ook en dacht precies hetzelfde :')

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 09:48

robinxfellow schreef:
Hier alweer paar maanden geen date meer gehad. Er zit weinig leuks tussen, en als het dan tot een eerste date lijkt te komen, komen ze er toch weer op terug of hebben ze je opeens ontmatched. :') Achja, liever gelukkig en single dan ongelukkig met een vent.

Is Breeze dan niks voor je? Kan je op voorhand niet chatten en de date zal bijna verplicht moeten doorgaan. Je moet echt een héle goede reden hebben om af te zeggen en je betaald er ook voor (eerste drankje inbegrepen).

Ondanks dat de kerel zelf niet iets aanwakkerde bij mij, vond ik het wel een érg fijn concept. Omzeil je ook meteen dat eindeloze sturen (en dingen beloven die ze niet waar kunnen maken :+) mee.

Het is natuurlijk ietsje lastiger of de interesses wel écht overeen gaan komen. Maar dat is een kwestie van het profiel goed screenen. Heb er even goed via Tinder gehad die via sms heel goed 'klikten' na 2 weken sturen maar op de date zelf was het net een natte vaatdoek voor me.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 09:52

Tom heeft een open relatie en loopt er niet mee te koop _O-

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 10:06

Z’n vrouw weet t vast ook niet :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 11:24

Janine1990 schreef:

Komt Tom toevallig uit Twente?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 12:19

Alja schreef:
Janine1990 schreef:

Nee Groningen of Friesland gebaseerd op de 6km

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 13:31

Janine1990 schreef:
Alja schreef:

Nee Groningen of Friesland gebaseerd op de 6km

Oh ja sorry

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 07:56

Gisteren tindermatch en gaan appen.. overdag hem al een keer gevraagd of ie druk was of dat het echt een eenzijdig interview ging worden.. gisteravond had ie iets van zijn werk, hele avond niks gehoord. Krijg ik vannacht nog appjes gevolgd door vraagtekens omdat ik niet reageerde.. en nu zeggen, had me dan gebeld. Euhh na een narcistische ex krijg ik hier wel de kriebels van..

Next ;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 08:08

Reageerde hij op tinder wel de hele tijd dan? Niet iedereen is fanatiek met appen natuurlijk.

Al snap ik wel dat je rode vlagvibes krijgt als ie dan snachts opeens wel fanatiek wordt

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 08:19

Ja de hele dag geappt :j

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 16:36

Hebben jullie wel eens gehad dat je ineens al je gesprekken en matches kwijt bent? Baal ervan want had sinds gisteren een leuk gesprek en die is nu weg en verder geen andere gegevens uitgewisseld.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 16:51

Dan heeft de ander de match opgeheven. Gebeurt idd weleens.