MarlindeRooz schreef:Mee eens... ga maar eens leren zelf brood te bakken want dat schijnt straks ook schreeuwend duur te worden ofzo.
Hier gaat vanmiddag het eerste zelfgemaakte brood in de oven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Mee eens... ga maar eens leren zelf brood te bakken want dat schijnt straks ook schreeuwend duur te worden ofzo.
DuoPenotti schreef:eigen brood bakken word ook duurder, want het meel word duurder.
Dus hoeveel je dan gaat besparen?
Maar leuk is het niet nee.
MarlindeRooz schreef:Heb je daar ook elektra bijgerekend (puur uit interesse). En ik vind het goedkoopste supermarktbrood goor dus ik koop altijd wat duurder brood. Dus ik denk dat het best veel kan schelen.
Britta31 schreef:Moestuin,is je dochter al bevrijd?Komt mij heel bekend voor.Kinderen kunnen ook zo onhandig zijn.
MarlindeRooz schreef:Ik neem aan dat als het meel voor thuisbakker duurder wordt dat het dan ook voor de bakker zo is. En dat het redelijk evenredig gaat stijgen.
Urbanus schreef:MarlindeRooz schreef:Mee eens... ga maar eens leren zelf brood te bakken want dat schijnt straks ook schreeuwend duur te worden ofzo.
https://www.harvestandnourish.com/home/ ... isan-bread
Superlekker recept!
_San87_ schreef:De huizenprijzen, de onzekere toekomst met de oorlog in Oekraïne, dat alles duurder wordt.
Wij durven het nu niet meer aan een huis te kopen en hebben al onze plannen in de vriezer gezet...
Rytir schreef:_San87_ schreef:De huizenprijzen, de onzekere toekomst met de oorlog in Oekraïne, dat alles duurder wordt.
Wij durven het nu niet meer aan een huis te kopen en hebben al onze plannen in de vriezer gezet...
+1![]()
Hoe heb je het gemaakt? Bij mij blijft het zo gistig smaken.
Niet vandaag maar gister. Postnl zou komen, in de ochtend een tijdstip gekregen. Helaas viel dat samen met mijn coronatest afspraak dus die afgezegd. Betreft een pakket van mijn werk waarvoor ik mijn id moet laten zien. Ik wachten en wachten en wachten. Vervolgens kreeg ik een mail; we hebben u gemist, u kunt daar uw pakket afhalenHoe dan?! Ik was al die tijd thuis met de schuifpui open met zicht op mijn poort! Nu is mijn woning niet makkelijk te vinden maar als ze van hun probleem mijn probleem maken... Nou daar kan ik niet zo goed tegen
Gelukkig komt het niet vaak voor (al was dit niet de 1e keer) maar dit was wel een belangrijk pakket om te kunnen thuiswerken en stress omdat ik mijn afspraak moest afzeggen. Ondanks dat ik vind dat de bezorgers een onredelijke werkdruk hebben heb ik voor het eerst een klacht ingediend. Daar werd ik overigens wel heel netjes geholpen.
MarlindeRooz schreef:Tip: inlijsten in de badkamer met de hete douche aan. Dan is de ruimte niet zo stoffig en komt er geen stof onder.
Zo doe ik altijd screenprotectors op telefoons.