Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikass schreef:Er hangt ineens een rare geur in een gedeelte van het huis. Het is een beetje een soort verflucht.
Wat kan het zijn? Moet ik me zorgen maken?
Waar vind ik iemand die verstand van zaken heeft om te kijken wat het is/of het alarmerend is?
Het lijkt bij de meterkast vandaan te komen. Maar ik heb nog wel gewoon stroom
pmarena schreef:Wat ik me afvraag....zie net een topic waarbij eetgelegenheden met parkeerplek voor trailer gezocht worden. En ik ben er eigenlijk best verbaasd over dat dit heel normaal gevonden lijkt te worden
Als je toch met je paard op stap gaat, dan wil je dat dier toch zo kort mogelijk op de trailer hebben staan, en al helemaal niet alleen achterlaten
Ik vind het echt een heel raar idee om je trailer-met-paard ergens te parkeren, en zelf dan op je gemakje te gaan zitten eten. Dat kan soms best lang duren.... en je zal de trailer ook niet altijd in het zicht hebben en/of in de schaduw kunnen zetten. Dan zit je zelf toch ook niet op je gemakje??
Ik zou zeggen neem gewoon wat te eten mee maar je gaat je paard toch niet onbeheerd achterlaten.... breng dat beest gewoon weer z.s.m. thuis dat die ook even lekker kan rollen, de benen kan strekken en zijn eigen ding kan doen. En dan kan je daarna eventueel nog zelf ergens wat gaan eten als je dat graag wilt.
Ik snap dat paard in de trailer even wat hooi kan eten ofzo. Maar vind het gewoon heel erg raar
Ben ik nou de enige theemuts hierin....?
Kookaburra schreef:
Nikass schreef:Er hangt ineens een rare geur in een gedeelte van het huis. Het is een beetje een soort verflucht.
Wat kan het zijn? Moet ik me zorgen maken?
Waar vind ik iemand die verstand van zaken heeft om te kijken wat het is/of het alarmerend is?
Het lijkt bij de meterkast vandaan te komen. Maar ik heb nog wel gewoon stroom