Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Nou... dat is niet niks. Gun jezelf even piekertijd maar bedenk je daarna dat jouw mooiste hoofdstuk nog moet komen.
En wens hem in gedachten heftige voetschimmel toe
Lau07 schreef:Vorig jaar juli is mijn relatie uitgegaan. Ik zag gisteravond op Facebook ineens dat hij al vier maanden getrouwd is. Ik heb er de hele nacht wakker van gelegen en erger me aan het feit dat ik er zo verdrietig over ben.
Kon je je hersenen en hart af en toe maar even uitzetten en op standje gevoelloos door het leven gaan. Dat zou zó fijn zijn.
miereneter schreef:MarcoBorsato schreef:Nou... dat is niet niks. Gun jezelf even piekertijd maar bedenk je daarna dat jouw mooiste hoofdstuk nog moet komen.
En wens hem in gedachten heftige voetschimmel toe
Ik houd zo van jouw eindadviezen in relatiekwesties.
On topic: ik ergerde me vandaag op een paardenevenement aan een niet-rad ogend paard dat 20 keer struikelde, nota bene in een demo over balans. En aan mezelf, omdat ik er niets over durfde te zeggen tegen de betrokkenen.
Flying_Angel schreef:Mijn vriend is ziek. Hij komt even beneden, laat de kat naar buiten en gaat weer naar boven. Ik wil ook naar bed gaan, maar onze kat laat zich niet vangen. Ze is nooit ‘s nachts buiten. 1x raden wie straks middenin de nacht die kat weer binnen mag laten omdat ze staat te mekkeren onder ons raam.
Flying_Angel schreef:Mijn vriend is ziek. Hij komt even beneden, laat de kat naar buiten en gaat weer naar boven. Ik wil ook naar bed gaan, maar onze kat laat zich niet vangen. Ze is nooit ‘s nachts buiten. 1x raden wie straks middenin de nacht die kat weer binnen mag laten omdat ze staat te mekkeren onder ons raam.
nicole_floor schreef:Dat ik zin heb om ergens in een hoekje te gaan huilen...
Lau07 schreef:Vorig jaar juli is mijn relatie uitgegaan. Ik zag gisteravond op Facebook ineens dat hij al vier maanden getrouwd is. Ik heb er de hele nacht wakker van gelegen en erger me aan het feit dat ik er zo verdrietig over ben.
Kon je je hersenen en hart af en toe maar even uitzetten en op standje gevoelloos door het leven gaan. Dat zou zó fijn zijn.
miereneter schreef:On topic: ik ergerde me vandaag op een paardenevenement aan een niet-rad ogend paard dat 20 keer struikelde. En aan mezelf, omdat ik er niets over durfde te zeggen tegen de betrokkenen.