Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myfairytale

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 19:48

Dat die vegetarische frikadellen echt vies zijn. -O-

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 20:15

MarcoBorsato schreef:
Nou... dat is niet niks. Gun jezelf even piekertijd maar bedenk je daarna dat jouw mooiste hoofdstuk nog moet komen.

En wens hem in gedachten heftige voetschimmel toe }:)

Ik houd zo van jouw eindadviezen in relatiekwesties.

On topic: ik ergerde me vandaag op een paardenevenement aan een niet-rad ogend paard dat 20 keer struikelde. En aan mezelf, omdat ik er niets over durfde te zeggen tegen de betrokkenen.
Laatst bijgewerkt door miereneter op 09-10-21 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 20:18

Lau07 schreef:
Vorig jaar juli is mijn relatie uitgegaan. Ik zag gisteravond op Facebook ineens dat hij al vier maanden getrouwd is. Ik heb er de hele nacht wakker van gelegen en erger me aan het feit dat ik er zo verdrietig over ben.
Kon je je hersenen en hart af en toe maar even uitzetten en op standje gevoelloos door het leven gaan. Dat zou zó fijn zijn.

Jeetje Lau, dat is poedersuiker :(:)
Dat hij heel gelukkig mag worden ~~}>

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 20:21

Nog geen half 9 en ik zou zo in bed kunnen kruipen :') lag net al bijna te sukkelen op de bank

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 20:23

miereneter schreef:
MarcoBorsato schreef:
Nou... dat is niet niks. Gun jezelf even piekertijd maar bedenk je daarna dat jouw mooiste hoofdstuk nog moet komen.

En wens hem in gedachten heftige voetschimmel toe }:)

Ik houd zo van jouw eindadviezen in relatiekwesties.

On topic: ik ergerde me vandaag op een paardenevenement aan een niet-rad ogend paard dat 20 keer struikelde, nota bene in een demo over balans. En aan mezelf, omdat ik er niets over durfde te zeggen tegen de betrokkenen.

Equiday? Weet dat dat een evenement was die vandaag plaats vond. Ik zou dat ook niet zo snel durven hoor! Waarschijnlijk had je toch een sneer gekregen. Maar wel sneu voor het paard , en dat op een paard vriendelijk evenement. Althans voor mijn idee is het wel een evenement wat voorkeur heeft voor trainen en houden van paarden met een bepaalde visie.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 20:51

Bijna mn eigen kat onder de auto....
Op dik 800 Meter van huis -O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 21:05

Mijn vriend is ziek. Hij komt even beneden, laat de kat naar buiten en gaat weer naar boven. Ik wil ook naar bed gaan, maar onze kat laat zich niet vangen. Ze is nooit ‘s nachts buiten. 1x raden wie straks middenin de nacht die kat weer binnen mag laten omdat ze staat te mekkeren onder ons raam.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 21:07

Ik ben nu misselijk omdat ik veel te veel heb gegeten :x Ik zat nog niet vol van mijn avondeten (was heel eiwit-arm en koolhydraatrijk), dus heb ik nog maar een extra portie genomen tot ik vol zat maar dat was gewoon qua hoeveelheid veel te veel := Normaal zou ik nog een bakje yoghurt met fruit nemen maar de yoghurt was op.. nouja, first world problems :')

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 21:08

hagelslag schreef:
Bijna mn eigen kat onder de auto....
Op dik 800 Meter van huis -O-

Dat lijkt me zo erg |( Gelukkig is de kat in orde!

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 21:24

MB, je bent een held. Dit was de eerste keer vandaag dat ik heb gelachen.
Jullie zijn allemaal hartstikke lief, dankjewel. <3

Gelukkig is de kat in orde, hagelslag!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 21:29

Flying_Angel schreef:
Mijn vriend is ziek. Hij komt even beneden, laat de kat naar buiten en gaat weer naar boven. Ik wil ook naar bed gaan, maar onze kat laat zich niet vangen. Ze is nooit ‘s nachts buiten. 1x raden wie straks middenin de nacht die kat weer binnen mag laten omdat ze staat te mekkeren onder ons raam.

Tijd voor een kattenluikje :j

Lau: Wat rot zeg! Logisch dat je je dan naar voelt! :(:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 21:59

Flying_Angel schreef:

Je vriend.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 22:27

Dat ik zin heb om ergens in een hoekje te gaan huilen...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 23:16

Dat mijn hoofd gewoon niet wil stoppen. Ik vlieg van m’n werk naar het nieuwe huis naar niet van baan willen wisselen naar Marco Borsato (de zanger helaas, niet de bokker) en weer terug.

Oh en ook deze scène van Jochem Myjer komt regelmatig voorbij omdat mijn hoofd zo voelt.

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 23:34

nicole_floor schreef:
Dat ik zin heb om ergens in een hoekje te gaan huilen...

:(:)

Dat ik in één keer grieperig/verkouden ben. Geen koorts dus mag gewoon aan het werk (zorg en gebrek aan personeel)

Hopelijk morgen weer minder en is het snel over. Al jaren niet ziek hoeven melden, wil ik graag zo houden. Voel me alleen al schuldig als ik eraan denk :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 01:59

Om het allemaal nog wat fijner te maken; plafond dienst. En ik me maar afvragen waarom ik zo slecht uitrust.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 02:55

Lau07 schreef:
Vorig jaar juli is mijn relatie uitgegaan. Ik zag gisteravond op Facebook ineens dat hij al vier maanden getrouwd is. Ik heb er de hele nacht wakker van gelegen en erger me aan het feit dat ik er zo verdrietig over ben.
Kon je je hersenen en hart af en toe maar even uitzetten en op standje gevoelloos door het leven gaan. Dat zou zó fijn zijn.

Ah Lau, dit is echt poedersuiker. Ik zou ‘m eeuwige jeuk wensen op een plek waar je niet bij kan ofzo.. Maar alle gekheid op een stokje, ik snap helemaal dat je hier niet (heel) gelukkig van word. Sterkte! :*

Al die tips van iedereen, super lief! Ik ga er achteraan!

Dan erger ik me nog aan mijn burn-out. Mensen zien het als aandachttrekkerij terwijl ik gewoon ècht de energie niet heb…

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 08:11

Autodealers. Wat een bende. Verkopers die enorm passief zijn, niet zo zeer meehelpen. Dan heb je uiteindelijk een keuze gemaakt om te gaan proefrijden, moet je daarvoor een afspraak maken bij een andere dealer aan de andere kant van Nederland. Ga je proefrijden, krijg je vervolgens de verkeerde auto mee, alsin, niet de versie die we zouden willen. Dus dan denk je, dan vraag ik een brochure aan om rustig op de bank te gaan kijken. Blijkt dat ze ook nog eens dat de een oud boekje sturen uit 2018 waarbij onze voorkeursversie er nog niet in staat omdat die destijds nog niet bestond (?). Ik dacht dat een nieuwe auto uitzoeken leuk was. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 09:13

Lau07 schreef:
MB, je bent een held. Dit was de eerste keer vandaag dat ik heb gelachen.
Jullie zijn allemaal hartstikke lief, dankjewel. <3

Gelukkig is de kat in orde, hagelslag!

<3

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 09:38

miereneter schreef:
On topic: ik ergerde me vandaag op een paardenevenement aan een niet-rad ogend paard dat 20 keer struikelde. En aan mezelf, omdat ik er niets over durfde te zeggen tegen de betrokkenen.

Ik trek mijn ergernis terug. Heb vandaag fijn en eerlijk bericht gehad van de betrokkenen, met het achtergrondverhaal. Duidelijk iemand die zeker oog heeft voor paardenwelzijn.

Les voor mezelf: gewoon meteen zelf met mensen in gesprek gaan in plaats van op Bokt ergeren.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 09:52

Dat het gewoon koud is beneden :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 10:06

Nee, wij mogen geen 3de hond. Gewoon niet. Maar dan meld je jou toch aan als opvanggezin voor een groep van 54 verwaarloosde keeshonden. Het vlees is zwak :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 10:13

miereneter schreef:

Wij zijn er bij weggelopen, was niet om aan te zien -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 10:50

Dat de oma onderbroeken van Zeeman mij het beste zitten.Ik wil nog geen oma onderbroeken.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 10:56

Pony staat te koop maar ik vind het gewoon zo lastig wat ik voor hem moet vragen :x