Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lorette_ schreef:Je kunt het maken, maar ik weet niet of ik het zo gedaan zou hebben. Ligt aan het bedrag en de situatie, denk ik.
Van de koper niet slim om kort voor de vakantie iets via Vinted te kopen. Soms heb je het met 1 a 2 dagen, maar Homerr kan er ook zo een maand over doen, dus dan kan ik me best voorstellen dat het daar dan op misloopt met ophalen.
MuSLi schreef:-Namiro- schreef:Ooh ik baal echt enorm! Had een hele mooie rok gekocht en kwam vandaag aan.
Pakketje opengemaakt en nu zit er een beige gebreid niemendalletje van SHEIN in![]()
Foto’s gestuurd en verkoper gaf al meteen aan dat het haar pakket helemaal niet is.
Waarschijnlijk bij het pakketpunt dus omgewisseld… ben benieuwd hoe dit opgelost wordt want de rok is dus verdwenen..
Denk wel dat de dame die de rok nu krijgt in plaats van dit lelijke ding er nu beter bij loopt..
Ik heb zoiets ook een keer gehad. Alleen was ik de verzendende partij. We werden beiden gecompenseerd, verder konden/deden ze er niks mee.
pmarena schreef:Heb je verder geen contact met haar er over gehad...? Dat ze het niet op kon halen. Excuses. Het toch nog graag willen?
iirrssjjee schreef:pmarena schreef:Heb je verder geen contact met haar er over gehad...? Dat ze het niet op kon halen. Excuses. Het toch nog graag willen?
Alleen dat ophalen niet ging lukken ivm vakantie en of ik wist wat er nu moest "gebeuren". Toen heb ik gezegd dat als ze niks zou doen, deze automatisch naar mij teruggestuurd zou worden.
luuntje schreef:Ik lees sinds kort mee.
Ik heb 2 Vinted bestellingen goed ontvangen.
Nu pakket 3 is er een verkeerd artikel geleverd.
Moet ik wel/niet klikken op pakket markeren als ontvangen?
Verkoper wil dat ik foute artikel terug stuur en mij de verzendkosten betalen en juiste artikel opsturen.
Is dit veilig of kan het beter via Vinted en zo ja, hoe dan?
Ashkerlon schreef:Even een snel vinted vraagje: ik heb iets gekocht op vinted. Maar toen zag ik dat ze vlakbij woont en ben ik het bij haar thuis gaan halen.
Moet ik nu de bestelling op vinted annuleren? Want ik heb cash betaald, maar via vinted staat mijn geld dus ook in wacht, want zij moet nu zogezegd pakket aanmaken en versturen. Wil niet 2x mijn geld kwijt...
Ashkerlon schreef:Even een snel vinted vraagje: ik heb iets gekocht op vinted. Maar toen zag ik dat ze vlakbij woont en ben ik het bij haar thuis gaan halen.
Moet ik nu de bestelling op vinted annuleren? Want ik heb cash betaald, maar via vinted staat mijn geld dus ook in wacht, want zij moet nu zogezegd pakket aanmaken en versturen. Wil niet 2x mijn geld kwijt...
Esther_ schreef:Vraagje… ik heb bij een verkoper 2 biedingen gedaan die geaccepteerd zijn. Iemand een idee hoe ik die twee nu in een bundel krijg?
Als ik op de normale manier de bundel kies staat de oorspronkelijke prijs er nog.