Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Veulen84 schreef:Terrassen idd, maar ook die stomme avondklok.
Wil zo graag een goede vriendin opzoeken. Woont 2 uur rijden hier vandaan. Dus dat is 4 uur reistijd en niet te doen met avondklok en werk. De 27ste was de perfecte dag geweest omdat we dan allebei vrij zijn. Nu moet ik wachten tot pinksteren.
Als je vrij bent heb je toch als nog de gehele dag?
Wij zijn toen de avondklok nog tot 9 uur was gewoon bij de broer van m’n vriend geweest. Is toch 2 uur heen en 2 uur terug. Ging ook prima met de avondklok
xPareltje schreef:Ik erger mij dat ik mentaal en lichamelijk gewoon op ben. En nu ik geen contact meer heb met mijn ouders (bewust) echt onwijs eenzaam ben.. Ik kan wel wat lieve / positieve knuffels, appjes, berichtjes ect gebruiken maarja heb niemand om mij heen.
xPareltje schreef:Ik erger mij dat ik mentaal en lichamelijk gewoon op ben. En nu ik geen contact meer heb met mijn ouders (bewust) echt onwijs eenzaam ben.. Ik kan wel wat lieve / positieve knuffels, appjes, berichtjes ect gebruiken maarja heb niemand om mij heen.
Blackberry28 schreef:xPareltje schreef:Ik erger mij dat ik mentaal en lichamelijk gewoon op ben. En nu ik geen contact meer heb met mijn ouders (bewust) echt onwijs eenzaam ben.. Ik kan wel wat lieve / positieve knuffels, appjes, berichtjes ect gebruiken maarja heb niemand om mij heen.
Naar dat je je zo eenzaam voelt, geen fijne collega's of buren ook die je tot steun kunnen zijn?
Sterkte met alles en als je je ei kwijt wilt mag je altijd een pb sturen.
Telpeva schreef:xPareltje schreef:Ik erger mij dat ik mentaal en lichamelijk gewoon op ben. En nu ik geen contact meer heb met mijn ouders (bewust) echt onwijs eenzaam ben.. Ik kan wel wat lieve / positieve knuffels, appjes, berichtjes ect gebruiken maarja heb niemand om mij heen.
Dit is zo verdrietigis er iets aan de hand dat je nu geen contact hebt? Sterkte!
MyWishMax schreef:Exmaandag avond laat mail gehad of ik wat door wilde geven en gisteren middag meteen weer een mail of ik ff op kon schieten want hij had het nodig.
Dat ik al vanaf januari op dingen van hem zit te wachten en daar zelfs instanties voor in heb moeten schakelen is blijkbaar heel wat anders.