Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:Ik ben helemaal blind geloof ik, ik zie echt niemand anders dje nog niet gereden is met 8 letters in de naam. En de hint is niet eens zo moeilijk, dat is nog het ergste.
Dus sorry santa, ik ben nog altijd opzoek naar je
Edit: ik ben een domme gans die de namenlijst verkeerd leest
Edit2: shiawase ben jij mijn secret Santa toevallig?
M_D_H schreef:
AfricanLady schreef:Ik heb dit lijstje
Maar heb de profiels allemaal etc bekeken en kan mij ss zo niet herkennen
Detroit
Judith
Snoopydogy
Ami
irisskib X
MerelV
Banjer
Avalanche81
Nikkidekerf
theadora99
Ynskek
Daan13
Shiawase
M_D_H
Pikkepor
Fem
[/quote]Citaat:een extra hint! Je zit goed met de hondenrassen, let alleen even op de spelling van die grote zwarte hond!
Blinnii schreef:claudiadvx schreef:Mijn Santa weet niet toevallig iets meer wanneer het pakket geleverd word?
Ik hoop voor jou dat die snel komt!Ben echt zo blij met jouw pakket!
AfricanLady, kunnen we je misschien verder helpen met zoeken?
Shiawase schreef:Hopelijk komt het pakket snel claudiadvx!StonedRomy schreef:Ik ben helemaal blind geloof ik, ik zie echt niemand anders dje nog niet gereden is met 8 letters in de naam. En de hint is niet eens zo moeilijk, dat is nog het ergste.
Dus sorry santa, ik ben nog altijd opzoek naar je
Edit: ik ben een domme gans die de namenlijst verkeerd leest
Edit2: shiawase ben jij mijn secret Santa toevallig?
Klopt, ik ben je Secret Santa!
De getallen bij hint 3 stonden voor de plek van de letters in het alfabet. Zo kon je achterhalen welke letter uit de onderstreepte woorden in mijn naam zaten.
AfricanLady schreef:Dan toch een gok weer theadora99 ben jij mijn SS?
Je bent een wiskundige en ben te weten gekomen dat jij dus een dobermann hebt en een kruising Australische herder
theadora99 schreef:AfricanLady schreef:Dan toch een gok weer theadora99 ben jij mijn SS?
Je bent een wiskundige en ben te weten gekomen dat jij dus een dobermann hebt en een kruising Australische herder
Jaaaaaik dacht een makkelijke naam en dat je met zoeken op Dobermann je me meteen zou vinden haha.
De laatste zin (als je twijfelt) was omdat Isabel dezelfde honden heeft als ik natuurlijk, dat sloeg op weerwolven! Ik hoop dat je T pakketje leuk vind.
Als je info wil over dat kookpotje moet je het maar laten weten!
theadora99 schreef:AfricanLady schreef:Dan toch een gok weer theadora99 ben jij mijn SS?
Jaaaaaik dacht een makkelijke naam en dat je met zoeken op Dobermann je me meteen zou vinden haha.
De laatste zin (als je twijfelt) was omdat Isabel dezelfde honden heeft als ik natuurlijk, dat sloeg op weerwolven! Ik hoop dat je T pakketje leuk vind.
Als je info wil over dat kookpotje moet je het maar laten weten!
snoopydogy schreef:Je zat helle tijd al in me hoofd
Maar dacht nee mia toch niet
Dus ging ik kijken bij andere of die konden machten met de hints
Maar vond het wel mega leuk om je hint op te lossen vooral marc die heeft mee zitten puzzelen denk dat i fanatieker was als ik om er een zin van te maken